Kapıyı babamın yüzüne kapatmak istedim ama götünü kapı arasına koyarak beni durdurdu.
"Seni görmek,sesini duymak istemiyorum,siktir git"
"Bana kızgın olduğunu biliyorum ama düzgün konuş cemre"
"Geylerden emir almıyorum canım(🙈)"
"Öyle bişey yok cemre,izin ver herşeyi anlatayım"
"Tamam gir içeri "
"Teşekkür ederim "
Oturma odasına geçti zaten evde gidilicek pek de bir yer yoktu."Beni istemediğini biliyorum,zamanını almadan herşeyi anlatıcam"
Karşısına oturdum."Merak etmiyorum"
"Olsun.Herşeyi bilmeye hakkın var."
"Tamam hadi anlat!çabuk ol"
"Biz dayınla birmirimizi ciddi anlamda sevdik,ilk başlarda bende kabullenemedim ama ona karşı koyamayacağımı anladığımda kendimi aşka teslim ettim."
Bunları anlatan babam olmasaydı kıçım yırtılana kadar gülerdim.
Boş bakışlarıma aldanmadı ve devam etti.
"Ve annende bunu biliyordu.Ama umrunda bile değildi.Biz ztn sadece kağıt üzerinde evliydik beni hiç sevmedi. Bende onu hiç sevemedim,kişiliğinden dolayı olduğunu düşündüm ama sonrasında hiçbir kadından hoşlanmadığımı anladım""Sus yeter,midem bulanıyor. Bunları anlatmak içinmi geldin buraya!?"
"Hayır,biz annenle 2 ay önce boşandık ve sende reşit olmadığın için velayetinin birinde olması gerekiyordu"
"Karar belli oldu ve bana sormadınızmı yani öylemi?!"
"Sormadık çünkü bir seçeneğin yoktu.Annen seni istemedi.Velayetini ben almak zorunda kaldım."
Zorunda kaldım...
"Hiçbirinizi istemiyorum ,zaten reşit olmama aylar kaldı,rahat bırakın beni"
Konuşmasına izin vermeden kalktım ve kapıyı işaret ettim.
"Git baba, bidaha gelmemek üzere." gözlerim dolmuştu.Hiçbir şey söylemeden çıkıp gitti.
Dolan gözlerim kapının kapanmasıyla sel olmuştu.Hıçkırarak ağlıyordum.
Annem beni istememişti.İstememişti...
Babam zorunda kalmıştı.
Zorunda...
Durmayan göz yaşlarımın ardından kapı çaldı.
Çöktüğüm yerden kalktım ve kapıyı açtım.KÜRT KAŞLIM gelmişti.
"Ne işin var burda?"
"Hesap sormaya gelmiştim ama pek doğru bir zaman değil galiba"
"Evet. Şimdi git o yüzden "
"Hayır seni bu hale getireni öğrenmeden gitmiycem cemre"
"Napıcan öğrenince,sikicenmi?"
"Oda olur ama önce beni içerimi alsan?"
"Taam gir"
İçeri girdiğinde sebebini bilmediğim bir heyecan sardı bedenimi.İkili koltuğa oturdu,benide yanına çekti.İtiraz etmedim ve dibine oturdum.
Gözlerimi fazlasıyla inceledi ve yanağımdaki yaşı sildi.
İrkildim ama geri çekilmedim.
Eli yüzümde dolaştığında gözlerimi yumdum.
Bana dahada yaklaştı,"Ne olduğunu söyle bana"Gözlerimi açtım."Konuşmayalım. Yanımda kal sadece"
Gülümsedi ve yanağıma bir buse kondurdu.Ardından çeneme,burnumun ucuna,şakaklarıma...
Dudağıma...
Öpüşüne karşılık verdim ve yavaşça kucağına çıktım.Bu adamı tanımıyordum,ismini bile bilmiyordum ama 'şefkatine' ihtiyacım vardı.
Bir eli belimde, diğer eli saçlarımın arasındaydı.Öpüşü sertleşti,ve beni kendine dahada çekti.
Kucağında benimle birlikte yatakodasına geçti ve beni yatırdı.Dudaklarımız ayrılmıştı ama bedenlerimiz hala yapışıktı.Bu şehfetin sonu hiç iyi olmayacak gibiydi.
...
Selamünaleyküm sevgili kızlarım.
Bugün cuma olduğu içun +18 sahnenin devamını yazmadım cmrt. Yazıcam İnşAllah...İmanla kalın celloşun kızlar📿📿📿
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bed Boyun Gazabı🍑🍌+18
RomanceCemoşun Celloşun kürt kaşlarında boğulduğu bir hikaye Aşkın hoyrat rüzgarına kapılmış bir haşin Y kromozonu ve bir fakir ama gururlu XY kromozonunun hikayesi 💫💫💫