dAy#5(özel bölüm)

606 7 9
                                    

3 yıl önce...

Yorucu bir okul gününün ardından eve dönme vakti gelmişti 8. Sınıfın son günleriydi ve yakın zamanda liseye geçiceğim için çok heycanlıydım.

Bunun hayaliyle sarsak adımlarla eve doğru yürüdüm.
Eve vardığımda çantamın koluna taktığım anahtarı çıkarıp kapıyı açtım.

Bina merdivenlerinden yukarı çıktığım da kapının önünde fazladan bir çift ayakkabı gördüm.

Babamın arkadaşı olmalıydı.
Ama içerden normalin dışında sesler geliyordu.
3.sınıfta meraktan izlediğim po#no sesleri gibiydi.

Annemle mi sevişiyolardı?
Annem evde yoktu ki?!?!?
Evde bir adam var?!?!?!?!?
Babam,bir erkek?!?!?!?!?!?

Saçma düşünceleri kafamdan attım ve kapıyı açtım.
Sese doğru ilerledim.
YaTaKoDaSInA!

Kapı aralıydı,biraz daha ittiğimde nefes almama izin vermeyen görüntüyle karşı, karşıyaydım.
Babam ve dayım

BABAm & dAYIM
?!?!

Hiç doğmamak istedim,
Hiç görmemek istedim,
Unutulur muydu bu?
Kabul edilirmiydi bu?

Babam beni gördüğünde afalladı,hızla kalkıp inen çıklak göğsü midemi bulandırırken donup kalmıştım.Hareket edemiyordum.
Bağramıyordum,isyan edemiyordum.

Gözlerim dayıma kaydı. Kız kardeşinin kocasıyla yatan dayıma.ilk kez hareket edebildiğimde resim çantam yere düştü ve hızla odadan çıktım.

Babam yataktan çıkmış peşimden geliyordu.
"K-kızım, öyle değil beni dinle lütfen"

"Neyi dinliycem baba,ne zamandan beri gey olduğunumu, yoksa dayımla fantazilerinizimi,
A- dur bı dakika yoksa eniştemledemi yattın.Şaşırmam"

Dayım üstü giyilmiş şekilde odadan çıktı ve hızla dış kapıya yöneldi."Nereye gidiyorsun dayı, işiniz yarım kaldı.Ben çıkıyodum zaten siz devam edin."

Söylediklerime kendi kendime güldüğümde delirdiğimi düşünmüş olucaklarki bana boşboş baktılar.
Dayım söylediklerime aldırış etmedi ve evden çıktı.
Onun ardından bende çıktım.

Annemin iş yerine gidiyordum,herşeyi bilmeliydi,öğrenmeliydi ondan saklayamazdım.

Annemle babam birbirlerini sevmezlerdi ayrı yatarlardı, gerekmedikçe konuşmazlardı,şakalaşmazlardı.
Ama bu babamın annemi aldatabilicegi anlamına gelmiyordu.Hemde dayımla!

Kafeden içeri girdigimde annem pansiyon bölümündeydi.Yanına ulaştığimda yüzünde yapmacık bir gülümseme oluştu.
Sadece insanların yanında böyleydi.Bizbizeyken genelde beni döverek iletişim sağlardı.

"Seninle konuşmalıyım anne"

"Şimdi değil tatlım, yoğunum"

"Önemli anne"
Kulağıma yaklaştı ve kısık sesle konuştu.
"Seni evde gebertmemi istemiyorsan defol git cemre,beni meşgul etme,vizyonumu bozuyorsun"

"Tamam öyle olsun anne"

O an bunları hakedicek ne yaptığmı sorguladım ama bir sonuca varamadım.

Fakat bir karar vermiştim.Ne pahasına olursa olsun bu hayattan kendimi çekip kurtarıcaktım.Ve büyüdüğümde değil,hemen şimdi.

Hızlı adımlarla eve gittim.
Babam evde yoktu.Bu iyiydi.
Odama gittim ve dolabın üstündeki valizi aldım.
Elime geçen birkaç parça kıyafeti alıp doldurdum.
Annemin odasına geçtim ve bazanın arasına sakladığı paraları aldım.

Evden kaçtığım için diyil ama paralarını aldığım için polis çağrabilirdi.
Umrumda değildi!

Koşar adımlarla evden çıktım ve plansız bir şekilde otogara gittim.

Elimdeki paranın bir kısmıyla bilet almış ve İstanbul otobüsüne binmiştim orada dedemgil yaşıyordu bir süre orda yaşamama müsade ederlerdi herhalde.

8saat sonra...

Çekmeköy de inmiştim.Bir tuşlu telefonum vardı.
İçinde sadece annem,babam,amcam ve dedemin numarası vardı.
Dedemi aradım ve otagardan beni almasını istedim.
Affallamıştı ama itiraz etmedi.

...

Ve 1 seneye yakın onlarda yaşadım.Annem sadece ilk gittigimde 1 kere aramış ve paraların hesabını sormuştu.Babam ise hiç aramamıştı.

Daha fazla dedeme yük olmamamak için başka bir ev tuttum ve çalısmaya başladım.

...
Ayyy hİ Queenlerim!!!!

Parmaklarım biraz harap,ama olsun.
Aslında geylik kısmında yatakt biri daha vardı ama akıl saglığinız için deyiştirdim.Çünkü bana lazimsıniz

Sevgiyle kalın celloşun kızları 👠💅👰💫

Bed Boyun Gazabı🍑🍌+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin