daY#8

223 4 11
                                    

Yataktan çıkıp soğuk bir duş almıştım ardındanda puantiyeli mini elbisemi giymiştim.

Çantamıda alıp çıktım.
Nereye gittiğimi bilmiyordum.
Dolaşacaktım biraz.
Zaten paramda yoktu,arkadaşımda.

Tek arkadaşım okuldan kezban'dı.
Kezban biraz maldı ama oldukça iyi kalpli bir kızdı.

Onu aramaya karar verdim.O beyinsiz beyinsiz konuşurdu bende onu dinlerdim,biraz kafam dağalırdı en azından.

Aramamı 2. çalışında açtı.
"Alo,Kezban"

"Aaaaa cemoş senmisin"

"Evet,şey ya biraz canım sıkkında sahilde bi yürüyüş yapsak seninle, olur mu?"

"Ay ay evet evet çok isterim bende çok sıkılıyorum evde. Durağın orda buluşalım ozaman"

"Tamam görüşürüz"

"By by cemoşcummmm"

Durağa doğru yürümeye başladım. Aklımda çok fazla şey vardı.çatışma,kaçırılma,babam ve en önemlisi celloşkoşkilotom.

Onunla konuşmak istiyordum,yüzünü görmek,öpmek,yatakta hoplatmak...

Durakta beklerken Kezban göründü,sekerek geliyordu şapşal.
"Aýýý çok özlemişim seni mavişim,iyiki görüştük"

"Bencede, hadi sahile inelim."

Sahilde biraz yürüdükten sonra biraz ilerde onu gördüm.Onu. cElloşkoşkilotomu.

Yanında bir arkadaşıyla yürüyordu.
Beni görünce durdu.
Gülümsedi.bende ona gülümsedim ve el salladım.

"Kim bu blackzeytin" Kezban kezosu araya girmese olmazdı zaten.

"Bir arkadaş."

"Anladıığmm" oldukça imalı bı bakış atmıştı.

Deniz yanıma yaklaştı.
"Seni görmek güzel cemre"
"Senide öyle çelloşkoşk- yani cellat"
Cellat anlamaz gözlerle bakarken Kezban ve özgürün arkadaşı gülmemek için dudaklarını ıssırdılar.

"Bende zülfikar"uzattığı eli sıktım ve gülümsedim."memnun oldum ben cemre"

"Biliyorumಡ⁠ ͜⁠ ⁠ʖ⁠ ⁠ಡ)Cellat öksürerek onu susturmuştu.
Kezban zülfiyi oracıkta ham yapıcak gibi duruyordu.Hemən elini uzattı ve kendini tanıttı.İkiside birbirinden hoşlanmış gibi gözüküyordu.

Cesaretimi toplayıp Cellata döndüm ve"Biraz konuşalım mı?"dedim.

"Tabii, bir sorun mu var "

Kafamı olumsuz anlamda iki yana salladım ve sahil kenarında banklara geçtik."Simit istermisin"diye sordu.

Hemen tamam desem angutluk yapmış olurmuydum acaba AMAAANNNN!BOŞVERR!

"OLur:/"

"Bizimkilerede alıyım ozaman"
"Bence onlar birbirini yemeyi tercih eder"dişlerini göstererek gülmüştü.
GAMZESİNİ YEDİĞİM

Bir süre sonra elinde 2 simitle geldi, birini aldım ve yemeye başladım.

"Bu kadar aç olduğunu bilseydim kahvaltıya götürürdüm seni"
"E aldın yemiyimmi martılaramı atıyım ha"

"Tamam tamam kızma.Senin benimle konuşacakların vardı.Ne oluyor Cemre?"

"Önemli bişey yok,sadec-(⁠ ⁠・ั⁠﹏⁠・ั)sadece
aklımı kurcalayan çok şey var deniz."

Başını denize çevirdi ve bir süre izledi."Nedir onlar "

"Kaçırılma,benim hakkında bildiklerin,o gün yaşananlar,biz. Aslında hayatımda birçok şeye anlam veremiyorum ama en önemlisi sen kimsin cellat?"

"Öğreniceksin mavişim ama şimdi simidini ye ve otur.Veben hayatta olduğum sürece güvende olduğunu bil."
Hiçbişey bilmiyordum ama ona güvenmeyi seçtim ve başımı omzuna yasladım.

~
Dımdırırııııımm!!

'Okulun ilk haftası acık motiveyşın olsun' Adlı bölümüm hayırlı olsun dostlar

İyi okumalar dilerim
✍️🖕💅🛌

Bed Boyun Gazabı🍑🍌+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin