Akşam yemeği yedikten sonra herkes odalarına dağılmıştı keremin çok uykusu vardı o hemen uyumuştu.
Tuğçe'den
Odaya girdiğimde bi anda yunus konuşmaya başladı.
"Bugünde her zamanki gibi güzelsin hayatım"
"Yaaa canımm"dedim utanarak
"Biraz eğlenelimmi hayatımm"
"Ama yan odadalar"
"Onlar umrumda bile değil kapımızı kitleriz giremezler bile"dediğinde hemen kapıyı kitlemişti.
Yunus ve ben soyunmaya başlamıştık sonra dudağımdan öperek başlamıştı....Sude'den
Yunusların odasından sesler geliyordu ve ben neden olduğunu tahmin edip gülmeye başlamıştım hemen keremde uyanmıştı.
"Ne oldu sevgilim"
"Yunusların odasında çığlıklar duydumda o yüzden gülüyorum sevgilimm"benim dediğime gülemeye başlamıştı ve ayaklanıp yanıma gelip bana sarıldı ve yanağımı öpüp beni kucağına alıp yatağa attı ve dudağımdan öptü.Hiç bırakası yoktu ben çekilmiştim sonrasında bana sıkıca sarılıp uyudu.
Sabah
Kahvaltı hazırlıyodum ki kerem uyanıp arkamdan belime sarılmıştı."Günaydınn balımm"
"Ödüm koptu keremmm günaydınn"desikten sonra konuşmaya devam ettim
"Sana bi sürprizim varrr"
"Neee"
"Geli" dediğim anda beni takip etti.
Ve odamıza gelip gösterdiğim şeyi görünce çok şaşırmıştı.
"Nasıll"
"Güzelimmmm çok güzell ne zman yaptın"
"Şimdi bitti"
Hemen fotoğrafını çekti ve paylaşmıştı.@keremaktürkoğlu: @sudeburuuk🫠🤍
Keremin paylaştığını görüp onu öpmüştüm yanağından.
Hemen kahvaltı hazırlayıp yunusları bekliyorduk bi anda içeriden dağılık bi şekilde geldiler.
"Günaydın" dedi tuğçe
"Günaydın çifte kumrularrr"dedim kereme bakıp gülerek
"Günaydın da siz neden birbirinize bakıp gülüyosunuz acaba"dedi yunus ve ortaya keremle birlikte kahkaha patlattık.Sonra yunus ve tuğçe neyden bahsettiğimizi anladılar ve utanarak kahvaltılarını yaptılar kerem söze atladı "bişi olmaz ya utanmayın evlisiniz olum"
Yunus "sizde ileride yapıcaksınız hatta çok yakında evleniceksiniz sonuçta"dedi ve bende kahvaltımı yemeye devam ettim odama geçerken onların odasına baktım darma dağındı hemen keremin yanına gidip onu kaldırdım ve dışarı çıkmam gerektiğini ve beni bırakmasını söyledim."Aşkımm bugün tuğçe ben peri bizim bi işimiz var seninde galiba yunusla işin varmiş bizi bırakabilirmisnn lütfen"
"Peki bebeğim peri gelecekmi onuda alalımmı"
"Yok o geliyo aşkım" dedim anla beni onaylayıp benimle birlikte üstünü değişmeye odaya geldi.Hemen gözümün önünde tişortünü çıkarıp yeni tişort giydi altınada eşoftman geçirdi ben makyaj yapıyodum ama aynı odadaydık yani yalan söylemiyim ama çok karizmatikti üstünü değişirken bakmadım değill🫠
Üstüme bişiler giyinip hemen tuğçe benim fotoğrafımı çekti.
Böyle giyinmiştim hemen kerem beni görünce sarılıp dudağımdan öptü sonrasında kapı çaldı ve peri gelmişti. Yunus kerem ben peri ve tuğçe arabaya binip bizi bırakmalarını istediğim yere bıraktılar sonrasında kerem "bişi olursa hemen gelirim bi telefona bakar sevgilimm"diyip beni öpmüştü sonrasında herkes bize bakıyordu hadi gidelim dediğimde herkes işlkilmişti biz kızlarla avmye gelmiştik çünkü alacak elbisemiz vardı nere için lazımdı şöyle tuğçe bana dediki kerem sana her an evlilik teklifi edebilir dedi bende o yüzden elbise bakmaya geldim nerde olucak dersek maçtan sonra kutlama olursa orada kumsalda yapıcaktı.
Biz elbise bakmıştık ve bi kaç şey bulmuştum bulduktan sonra keremi aradım
"Aşkım bizim işimiz bitti beni almaya gelirmisin"
"Gelirim hayatım kızlar nerdelerki"
"Onların bi işi varmış bu aralar tripliler"
"Heee tmm sevgilim 2 dkya ordayım🙂"
Diyip telefonu kapadım ve beklemeye koyuldum sonra önüme gelen beyaz arabanın içindeki yakışıklı keremi görünce arabaya bindim.
"Kızlar acaba neden tripli"
"Bilmem sevgilimm bişi karıştırıyolar ama ne"kerem gülüsedi ve gözlüğünü düzelti trafık vardı arada durup durp beni yanağımdan öptü sonra eve yaklaşınca birşeyler istermisin diye sordu bende olumsuz yönde kafa salladım.Eve gelince benim kapımı açıp beni kucağına aldı
"Kerem birisi görcekkk"
"Görsünler bananeeee"
"Yaa" çığlık atıyordum çünkü bilerek yapıyodu kapıyı açtı ve ayakkabılarını çıkartıp kapıyı geri kapattı ve beni hemen indirip kapı ile arasına alıp konuştu "özledim seni"
"Bende seni özledim sevgilimm"derken çok mutluydum
"Özlem giderelimmi"
"Çok isterdim ama sırası değil sevgilim ve daha biz evlenmedikkk"
"Tamam yarın evlenelim"
Gülümsedim ve yanından ayrılıp yemek yapmaya başladım.____________________________________
Hellüüüü ben geldimmm bu bölüm bi tık uzun oldu ama yarın yeni bölüm çok güzel olacak gibi aklımda müthiş şeyler var neyse beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayınnnn öpüldünüzzzzz❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUHTEMEL AŞK...
Teen FictionÇocukluk arkadaşlığı sayesinde tanışan arkadaşlar güzel bi hayata başlarlar her hikayede olduğu gibi de ilişkilerinde olaylar çıkar ama bi çözüm bulunur.??