Kınaa time❤️

69 1 0
                                    

Bugün ezgimin kınası vardı sabah 10 da kalkmıştık ve direk zeyneple kahvaltı hazırladık keremin bugün antremanı vardı ama yunusla birlikte erken çıkıcaklardı zaten barış bugün izin almıştı.

"Knk ben bi keremi uyandırıyım sen masayı kurarsın"kafa sallamıştı bende direk odaya yöneldim.

"Kereem uyan canım"dedim fısıldayarak

"Hmm"dedi sadece

"Hadi kahvaltı hazırr açız yahuuuu hadi sevgilim hadi sarı'm"

"Tamam kalktım"dedi benim yanaklarımı öperken sonrada kalktı ve elini yüzünü yıkadı masaya geldi aytaç çoktan uyanmış masaya oturmuştu bizde hemen kahvaltı yapmaya başladık.

Kerem hazırlanıp gidicekti aytaçta işe gidicekti.

Kerem üstünü değişmek için odaya gitti ve bende arkasından gittim.

"Kerem biz 6 gibi geçeriz kına yerine sen kaçta çıkarsın yunusla"dedim

"Kaçta çıkalım zaten o saatte kadar sürmez 12de başlıyo 2 de bitiyo"dedi

"Hee izin alma ozaman sevgilim"dedim

"Bilmiyorum yaaa karımı özlerim şimdi ben"dedi

"Özle özle ama kınada zaten birbirimizi galiba göremiycez canım"dedim üzülerek

"Kınaya kız şeklinde gireriz bizde o zaman"dedi

"Yaa kerem yapma sakın öyle bişi dkskklszkalam"dedim

"Sjkxkskxkslskal yaparız vallaaa"dedi

"Neyse ya gel öpim saçımızı yapıcaz bizz seni gönderiyim"dediğim gibi direk dudağıma yapıştı küçük bi öpücük kondurdu.

Bende yanaklarını öptüm ve dudağına uzun bi öpücük koyucakken öpücüğümü bölen zeynebin konuşmasıydı.

"Kıızzz sudişşşş saçımızı yapalım saat 12 oluyo"dediği an kerem benim dudağımı öpüp koşarak kapıya gitti heralde geç kaldığı için koşuyordu.

"Görüşürüzz aşkıım yaz banaaa"dedim bağırarak

"Tamam aşkıım sizde haber veriinn"dedi ve kapıyı çekti.

"Haydeee dalgalı yapıyımmı saçını"dedi zeyno

"Bilmiyorum ki modelmi baksak"dedim

"Bilmem gel bakalım"dedi ve çaylarımızı alıp salonda oturduk ve pinterest te dolanmaya başladık.

3 saat sonra~

Saçlarımız bitmişti şimdi makyaja geçmiştik.

Saat 15.40 tı biz makyajı yapıyoduk şuan sonrada kıyafetlerimizi giyip çıkıcaktık.

Takılarımızı taktık sadece keremleri beklememiz gerekiyomuşşş beyfendi gelip üstünü değişicekmiişmişşş.

Kerem geldiğinde saat 16.30 gibi bişidi hemen üstünü değişti ve çıkmak için çantamı almaya gittim arkamda gene bi el vardı skxkkslsk

"Sen neden bu kadar güzel oldun bakıyım"dedi

"Bilmem öyle olmıyımmı"dedim

"Bana güzel ol sadece başkalarına değil hadi çıkalım"dedi yanağımı öperken

5 saat sonra~

Şuan kınadaydık horon çekiyorduk sadce bizim kızlar oynuyodu bi de ben sadece bilen bizdik galiba ben biraz masaları gezip wanda ve katrini aldım ve onlarında horona kaldırdım sonra zaten aytaç,kerem,yunus,barış geldi onlarda katıldı horona.

Artık aftere geçmiştik bütün aile büyükleri ve yaşlılar gitmişti sadece gençler kalmıltı biraz rap biraz slow dinliyorduk.

Kerem çok içmemişti barış içmişti ezgide yaniii eehh ben asıl ben hafif hafif heralde sarhoş oluyodum.

Zeynep içmişti baya aytaçta aynı şekilde wandaları falan fistaann geçiyorum yani.

Tuğçemin doğurmasına bi 2 ay falan kalmıştı valla teyze oluyorum yahuuuu

Bizim emirler de gelmişti biraz zeyneple onların yanına gittik.

"Hellooo canolarrr"dedim emire sarılarak

"Hellooo naber balıımm"dedi emir

"İyiii seni düğüne çağıramadım yaaa yoktun"dedim

"Evet ya yeni geldik valla neyse aramızda bişiler yaparız biz elifle çıkıyoruz haberiniz olsuuun"dedi emir

Direk umursamadan el salladım ve keremlerin yanına gittiimm.

MUHTEMEL AŞK...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin