Yemeklerimizi yemiştik sırada clupa gitmiştik içki içiyorduk kerem çok içmiyordu ben heralde biraz fazla kaçırmıştım barış ve ezgide biraz fazla kaçırmıştı.
Keremdenn
Sude fazla içiyordu onu engellesemde içmeye devam ediyordu.
"Sudee yeter artıık"dedim bağırarak bağırmak zorundaydım çünkü şarkının sesi çook yüksekti.
"Ya sende içsene kereeemm"dediğinde elimdeki viskiyi tekledim ama daha içemezdik bu bana yeterdi.
Barış kafayı sıyırmış bi şekilde sude ile dansözle dans ediyolardı barış o kadar komik duruyoki biz sadece kahkaha atıyorduk yengemle (ezgiyle) .
Sude çok güzel dans ediyordu hem şarkıya eşlik ediyor bi yandanda dans ediyordu dansözle kadın dansöz olduğu için çok kıskanmamıştım ekdjksmsks.
Sonradan erkek dansöz de gelmişti erkek geldiğinde ezgide dans etmeye başladı sude de dans ediyordu barış yanıma gelmişti.
"Olum kızların yanına gitseneee erkek dansöz buuu"dedim barışa.
"Offf knk ya zaten çıkıcaz şimdi biraz eğlensinlerr"
Bişi dememiştim çünkü birazda haklıydı biraz fazla kıskanmaya başlamıştım ama napıyım kıyamıyorumki.
Mekandan çıkıyorduk sude benim kucağımdaydı ezgi ve barış biraz daha kendidelerdi.
Arabalarımıza ayrı ayrı binip evlerimize gidicektik.
Sude arkaya yatırıp dudağına küçük bi öpücük bıraktım o öpücük sonunda kalktı ayaklarını aşağı indirdi ve benim dudağıma yapıştı ve bende hemen sudeyi ön koltuğa aldım dudağından ayrıldım kemerini de taktım ve arabaya bindim.
Arabayı kullanırken bi yandan da sude yanaklarımı öpüyordu sonrasında cama kafasını koyup ağlamaya başlamıştı.
"Sevgiliim neden ağlıyosuun"dedim trafik olduğu için sudeye rahatlıkla bakabiliyodum.
"Sen beni sevmiyosunn bana bakmıyosun bile"dedi ağlayarak
"Sevgilim o nasıl sözz ben seni çook seviyorum sana çok güveniyorum ben sana kendimden daha çok güveniyorum sana sseni o kadar çok seviyorumki anlatıcak söz yok ben senin her zmana arkandayım hiçbi zaman seni bırakmıycam bırakamamki lütfen üzme beni böyle sözler söyleyip bide sarhoşsuun eve gidince seni bi kendine getiriyim"
"Tamam bende seviyorum seni hemde çok ben sana kendimden daha çok değer veriyorum kerem ne olur bu değeri boşuna geçirme"
"Hiç bi zaman bu değeri boş geçirmiycem sevgilim"diyip yanağından öptüm sonrada saçını okşadım sonrada yola baktım yol açılmıştı.
Eve geldiğimizde sude uyuyordu sudeyi kucağıma alıp kapıyı açtım ve içeri girdim ayakkabımı çıkardım sudenin kinide çıkardım ve sudeyi odaya yatağın üstüne bıraktım pijamalarını yatağa bıraktım nasıl giyinicektiki ben giydiresem ayıp olabilirdi o yüzden ışığı kapatıp çıktım su içip kendime geldim kahve yaptım sude için en sevdiği kahveyi yaptım Türk kahvesi ni çok severdi hep kendine gelirdi içtiğinde.
İçirmek için sudeyi yatağından alıp sandalyeye oturttum zaten uyanmıştıda kahveyi yavaş yavaş içiyordu ben sudenin yüzündeki makyajı çıkarmak için pamukla yüz yıkama jelini getirdim ve sudeye verdim.
"Sen silermisin kerem"
"Tamam aşkım"diyip silmeye başladım kıyamıyordum o yüzden hafif hafif siliyordum bastırmıyordum sonra silip pamukları çöpe atıp elimi yıkadım.
Sonrada sude odaya gidip üstünü değişmeye gitmişti heralde bende kapıyı tıktıklattım.
Konuşmadı
Bende içeri girdim üstünü giyiyordu tişortünü giyip arkasından sütyenini çıkarmıştı.
Direk yatağa girmişti benden ışığı kapatmam için ışığı gösterdi bende ışığı kapatıp pijamalarımı alıp tuvalete gittim normalde orda giyinirdim ama ışığı bi daha açmak zorunda kalmamak için tuvalete gelmiştim üstümü değişip dişlerimi fırçaladım. Ve yatağa girdim uykuya daldım.
____________________________________
Helllüü ben geldiim bi sonraki bölüme izin günü ve alışveri bölümü yapıcam birdeee ınstagram bölümü yapıcam en sevdiğim bölüm türü gerçekten sizlerden fikir bekliyoruummm.Bu arada biraz geç oldu ama milli gururumuz filenin sultanlarını kutluyorum gerçekten çok güzel bir gurur çok seviyoruz ve filenin sultanlarının her zaman arkasındayııızz.
Öptüüümmm💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUHTEMEL AŞK...
Dla nastolatkówÇocukluk arkadaşlığı sayesinde tanışan arkadaşlar güzel bi hayata başlarlar her hikayede olduğu gibi de ilişkilerinde olaylar çıkar ama bi çözüm bulunur.??