Kampp💙

57 1 2
                                    

Bugün keremle boş günümüzdü benim bi planım vardı ya bara giderdik yada piknik yapardık valla karar veremedim kerem uyansında soralım.

"Günaaayyyyydıııııııııııınnn"dedi kerem bağırarakk

"Günaydıın kerem"dedim sadece hala moralim düşüktü zaten gergindim de hala reglim bitmemişti.

"Hala reglisin dimi"dedi

"Evet çok mu belli ya"dedim

"Yooo belli oluyosada olsun sevgilim önemli olan o değilki"dedi

"Çook sinirli cevaplar veriyorum dimii"dedim kendimi suçlayarak

"Hayır sevgilimm bişi yok bugün ne yapıcaz"

"Bence ya bara yada pikniğe gidelim"

"Off bara gidersek iyi olurda piknikmi yapsak yaaa yunus tuğçe sen ben zeynep aytaç ezgi barış toplucak gidelim işte"

"Olur vallaaaa dur gruba yazıyım"

Evliler grubuuu🪄🫶🏻
Katılımcılar;zeynebiimm,aytaç enişteem,tuğçeem🥹,yunus kankiim,sevgiliimm♥️,ezgiiim🫶🏻,rizelu uşağım

Siz: erkolar ve kızçelerrrrrrr

Siz: bugün piknik günümüzdür herkese duyurulur evden saat 1 gibi çıkılıcak aşağıda beklenecek ben vee sevgilim sizleri karavanla evlerinizden alıp mekana doğru gideceğiz sizlerden bilgi bekliyoruz.

zeynebiimm:yaaaa biz aytaçlaa gelirrizz vallaa

Siz:aferin kızzz

ezgiiim🫶🏻: bizde barışla gelirizz bekliyoruz sizii

yunus kankiim: valla çok iyi olurrr

tuğçeem🥹: yaa valla iyi olurr bekliyoruzz yunusla sizii

rizeluu uşağımm: bekliyorruuzz ezgi ile

aytaç enişteem:beklemedeyizz

Sevgiliim♥️:hazırsanız ilk yunusları sonra aytaçları sonrada barışları alıcaz hazır olun çaldırdığımızdada inmiş oluuun gece kalıcazz ben şimdi markete gidiyorum gerekenleri alıcam

Siz: tamam sevgiliiim

Ezgiiim:tamam eniştee

Kerem çıkmıştı bende üstüme bişiler bakıyordum pijama ayarlayıp keremede kıyafet ayarlamıştım bi tane sırt çantasına koymuştum.

Bu arada yataklara nasıl sığacağız konusundada yataklar iki katlı ve baya büyükler bide çekyat var oda büyüyo baya biz heralde keremle ben çekyatta yatarız kızlra ve erkeklere yataklarda yatarlar.

1 saat sonra~

Herkesi almıştık şimdi mekana girmemize iki dakika gibi bi süre kalmıştı.

1 saat sonra~

Tuğçe ve zeynep uyuyordu ezgi ile barışta dışarıda geziniyolardı sadece ayakta yunus ben kerem aytaç vardı ben kahve yapıyordum.

Keremlerde mangala başlamışlardı ahavlar yavaştan esmeye başlamıştı keremin üstünde hırkası vardı onuda önemsiyordum üşütsün istemezdim.

Kahveleri yapıp onlarada verdim içeri geçip biraz ınstagramda gezindim biraz ınstagramada mola vermeliydim moralim çok bozuktu hep oraya yansıtıyordum ve habire linç geliyordu.

3 saat sonra~

Yemeklerimizi yemiştik kızlarla biz arkada çekirdek çıtlıyorduk aslında ben çılamıyordum yere gözlerimi sabitlemiş hafiften ağlamaya başlamıştım.

Kızlar fark etmiş ve sessizleşmeye başlamışlardı bende artık kenimi tutamayarak ağladım ve hıçkırarak...

Sornasında zeynep ve ezgi beni sarmalayıp sarıldılar sonrasında ben kalkıp konuştum.

"Birisi benle denize yürümeye gelebilirmi"

"Eee zeynep gelsin mi"dedi ezgi

"Tamam ben geliyorum ama keremlere haber ver kızım"kafamı salladım ve keremlerin yanına gittim yüzümü çoo gözstermemeye çalıştım onlar gülüşüyordu çok girmek istemedim ama haber vermem lazımdı ben gelince herkes susmulfu.

"Ee biz zeyneple yürüyicez biraz"

"Ne olsu sevgilim iyimisin"dedi kerem yanıma gelip çenemden kafamı kaldırdı ve benim ağladımı gördü ve bana sıkıca sarıldı.

"Benim gelmemi istermisin"

"Gel zeynep otursun sen gel"

"Tamam geliyim"

"Zeynep yengem sen otur biz gezinicez hafiften"

Zeynepte kafa sallamıştı.

"Ee sevgilim ne oldu anlat bakalım"dedi kerem beni kolunun altına alıp.

Biraz dertleştik veeeee gece saattine gelmiştik dönüyorduk keremle çook esiyordu bende tabiki donuyodum.

"Üşüdün mü sen bebeğiimm gel giy şunu"dedi bende hem giyindim hemde onun yanaklarını öptüm ve son olarak dudağına biraz uzun bi öpücük kondurdum oda benden ayrılamamıştı neyseki ben ayrılmıştım.

Bizimkilerin oraya gittiğimizde eşyaları toplamış ve içeride kızlar yatakta oturuyo erkeklerde uyumuştu bende çarşaf getirip çekyatı açtım ve çarşafı serdim ama şöyle bi sıkıntı vardı üstümüzü nerde değişicektik tualet vardı ama çok dardı sadece oraya tualet yapılmak için girilirdi yani.

"Kerem eşyalarını al dışarıda değişelim üstümüzü"

"Tamam"

"Nasıl yapıcaz"dedi kerem

"Direk değiş işte ya kimse yok zaten çıkar hemen"
Hemen üstümüzü değiştik kerem iki tane sandalye çıkardı ikimizde sandalyelere oturduk biraz konuştuk biraz da ben keremin omzunda uyumuştum.

Kerem beni çekyata bırakmıştı oda sandalyeleri yerine koyup kapıyıda kilityelip ışıklarıda kapattı herkes uyumuştu kerem son kez ortalığa iyi geceler demişti sadece sonrada benim yanıma yatmıştı beni kollarının arasına almıştı gene bende onun dudağına küçük bi öpücük bırakmıştım ve keremin kollarında huzulu bir uykuya dalmıştım....

__________________________________________
Hellüüü ben geldidiiim çook mutluyum umarım sizlerde iyisinizdir mutlu değilsenizde hiç bişi için kendinizi üzmeyiiin. Neyse bu bölümle alakalı düşünceleriniz nelerdir.

Birde bu kamp olayından sonra direk düğüne bağlanıcam merak etmeyin zaten düğüne 6 gün kalmıştı hemen 1 hafta sonra diye girerim konuyaaa neysee yorum yapmayı unutmayyııın öptüüümmğğ🤭🫶🏻❤️

MUHTEMEL AŞK...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin