Maçç😚💛❤️

60 1 0
                                    

Saat 14.30 du ve biz kadıköye gelmiştik hemen işlerimizi halledip tuğçeyi alıp stadyuma maçı izlemeye gidicektik.

Gelinlik için bi dükkana girmiştik bi kaç tane beğenmiştim ilk denediğim gerçekten çok güzeldi.

Biz bi kır düğünü yapıcaz aslında otel gibi ama bahçede olucak o yüzden o elbise kır düğünü için çokta uygun değildi.

Bi kaç daha dükkana girdiğimizde gerçekten sade ve şık ortası gibi bi elbise bulmuştuk çok güzeldi gerçekten.

Bi kaç daha dükkana girdiğimizde gerçekten sade ve şık ortası gibi bi elbise bulmuştuk çok güzeldi gerçekten

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gerçekten çok güzel duruyodu.

Bu elbiseyi alıp ayakkabı bakmaya başladık.

Bu elbiseyi alıp ayakkabı bakmaya başladık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Direk ilk denediğimi almıştım.

After parti kıyafetimi bulmuştum yani internetten söyliycektim.

Şuandada annemleri eve bırakıp tuğçeyi almaya gidicektim ama üstümü değişmek için odaya girdiğimde kereme özel olan kendi formasını giyip altımada kot şort giymiştim çantamıda alıp tuğçeyi aradım ve hazırlanmasını söyledim.

Tuğçenin evine geldiğimde tuğçe aşağıda beni bekliyodu araba sürerkende resmen dedikodu yapıyoduk.

"Kız hiç keremin transferi varmı acaba"

"Bilmem ama olursada gidermi bilmem o kadar düzen kurduk"

"Yani bilemem ama galiba yunusa bi teklif gelmiş ama ne yapıcağını bilemiyo"

"Bilemedim ama ben olsam bırakmazdım ya"

Şampiyonlar ligi maçına gidiyoduk.

"Sen saçını boyatmadın mı"dedi

"Yok ya sonra boyatıcam düğünden önce"dedim

"Sana yakışıyo ya kumral esmer arası"

"Ayyy dur şarkı açıyım"dedim utanarak

Arabada Gerçekleri tarih yazar marşını açmıştım bağıra bağıra söylüyoduk.

Stadyuma geldiğimizde ben kereme yazdım onlar şuan soyunma odasındalardı bizde locada tuğçe, ben,zeynep ,aytaç vardık onlar bizden önce gelmişlerdi onlarda aynı odada hep maçı izliyolardı aytaç içeride otururken biz kızlarla içeride oturuyoduk onlar konuşurken ben ise kerem le yazışıyodum.

Siz:aşkım nerdesin biz geldik

Keremimm❤️:yunusla geliyoruzz sevgilimm

Siz: tamamm

Yazdığım an odaya yunus ve kerem girmişti ben kereme sarılmak için kalkmıştım orda tuğçe ile yunus uzaktan sarılıyolardı arada tuğçede sancı çekiyordu normaldi.

"Naptınız sevgilim"dedi kerem bana bakarak

"Bitti kıyafetler bi tek seninkiler kaldı"dedim

"Tamam onuda hallederiz"dedi

"Hadi gidelim kerem"dedi yunus

"Tamamm"diyip bana sıkıca sarıldı bıynumdan öptü bende onun dudaklarına minik bi öpücük kondurdum.

Maçta şuan hiç bir gol yoktu baya kötü oynuyoduk ama çabamız devam ediyodu.

Maç mauro icardi eniştemin golü ile 1-0 kazanmıştık.

Hemen tuğçe ile stadyumdan çıktık kerem ve yunus arabalarıyla geliceklerdi.

Eve gelmeden tuğçeyi evine bıraktım sonrada eve gittim.

Bugün annemlerde bizde ilk gecesiydi sabah kerem filiz anneyi bırakıcaktı öğlen ise babam annemi almaya gelicekti.

Eve geldiğimizde kerem çok yorgundu onun yatağını açmıştım biraz mısır patlatıp yanına geldim biraz sarılıp öylece kaldım birazda onu motive edici sözler söylemiştim keyfi birazda olsa yerine gelmişti.

Sonrasında keremin morali yerine gelsin diye hattrick yaptığı maçları açtım ve gülümseyerek izliyorduk.

____________________________________
Hellüüüü ben geldiimm yeni bölüm ileee umarım güzel olmuşturr lütfen sizlerden istediğim yorum yapıp yıldızı parlatmayı unutmayııınnn öptümmm çokçaa💗

MUHTEMEL AŞK...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin