Magazinn💥🙁

123 5 0
                                    

Kerem içsede hala kendideydi barış baya içmiştiki ayakta duramıyordu bende gözlüklerimi takıp televuzyon başına geçtim.

Kumanda ile televuzyonu açtığımda magazin karşıma çıkmıştı ve kerem aktürkoğlu diyordu bende dinledim
"Evet sayın seyirciler geçen gün ortaköyde Kerem Aktürkoğlu ve yanındaki sarışın bi kadınla yakalandılar. O kişinin sevgilisi olduğu düşünülüyo ama fark ettiyseniz Kerem Aktürkoğlu evlenecekti yoksaa sayın Sude Buruk'u aldatıyormu!?

Kereme güveniyordum geçen ona son şansımı vermiştim ki böyle bişi yapması beni çok endişelendiriyordu umarım yapmamıştır umarım eski yada yalan bi haberdir değilse onu bin parça ederimm.

"Yenge neden sessizsin bişimi oldu"dedi barış biraz daha kendine gelmiştiki bu haberi gören kerem şaşkınlıkla televuzyona bakıyordu.

Sonra aniden kerem yanıma geldi ve ben konuşmaya başladım.

"Kerem DOĞRUMU BUU"
"HAYIR DOĞRU OLAMAZ BU"
"Sana güvenmiştim kerem bana nasıl bunu tekrar yaşatırsınnn sana son şans demiştim sen bana neden bunu yaparsın sana yazıklar olsun bi daha bu yüzüğü takmıycam bana bu yüzüğü tekrar taktıramıycaksın" diyip odama gittim amacım bavulumu ayarlıyıp evden gitmekti ama evden çıkamıyordum çünkü barış kapıdaydı kapıyı kitlemişti.

"Barışşş aç kapıyı"
"Hayır yenge ilk konuşucaksınız"
"Sude konuşucaz gel otur şuraya"dediği an sandalyeyi çekip oturdum ve konuştum.

"Ne anlatıcaksın beni aldattığınımı" diyip ağlıyordum çünkü göz yaşımı tutamıştım ayağa kalktım ve oda kalktı ve onun yanağına bi tokat yapıştırdım ve kapıdan çıktım.

Tuğçeye gidicektim ki umarım evdedir hemen ona yazdım.

Siz: tuğçe umarım evdesindir bişiler oldu bi günlük sende kalabilirmiyim
Tuğçemm🎀:gel gel kuzum
Siz:tamamdır

Beni kabuk etmişti gerçekten araba sürerken bile ağlıuordum aslında kereme inanıyordum ama o an ki boşluğuma geldiği için ne yapıcağımı bilememiştim belkide magazin doğruları söylüyordu.

Tuğçeye gelmiştim kapıyı çaldım hemen açtı ve bana sıkıca sarıldı ve bende içeri geçtim hala ağlıyordum.

"Noldu sudeee anlat bakıyımm"
"Bekle çantamı koyıyım"
"Tamam bende kahve yapıyodum gel masada oturalım bi tanem"
"Tamam" diyip odaya gittim ki yunus içerdeydi benim böyle ağladığımı gördüğü an bana sıkıca sarıldı.

Yunus gerçekten benim abim gibiydi onu çok seviyordum gerçekten sarıldıktan sonra hemen konuştu
"Noldu sude gene kerem bişi mi yaptı ya"
Bende sadece kafa sallayabilmiştim
Sonra olanları anlatmıştım yunus baya sinirlemmişti ve konuştu
"Ben gidiyorum bakıyım ne yapıyo haber veririm"
Diyince sarıldık ve gitti bizde kahve içiyorduk birazda dedikodu yapıyoduk.

Ağlamıycaktım bi daha onun için ağlamıycaktım tekrar barışırmıydım onuda bilmiyordum bunları düşünürken tuğçe konuştu.

"O seni çok seviyo düşünsene si evlenecektiniz kanka ya bi daha affet ne olur benim için ya"
"Bilmiyorum benim aklıma bişi geldi"
"Ne"
"Bizim yazlığa gidelim ikimiz kafa dinleriz işin yoksa tabi"
"Gidelim ulan kalk yarın gidelim sabah ama anahtar"
"Eee annemde vardı ilk oraya uğrarız sonrada eve geçeriz sadece ikimiz mi"
"Wanda yıda mı alsakk iyi dedikodu döner başka kim var katrinnn mertensin eşi ciroyuda getirsin sen katrini ara bende wandayı arıyım"dedi tuğçe bende onayladım.
Ve ikimizde konuştup ikiside onaylamıştı onları yarın evlerinden alıp gidicektik bizim yazlığımızda alaçatıdaydı yok bi tık uzundu ama gideriz bee.

____________________________________
Hellüü ben geldim bugün bi bölüm daha atıcam umarım güzel olur bu tatil olayı biraz kafa dinleme olucak bakalım kızlar ne kadar süre kalıcaklar orda? Acaba kerem ve sude barışıcaklarmı?

Beğenmeyi takip etmeyi ve yorum yapmayı unutmayınnn
Öpüldünüzzzzz🩷🎀💗

MUHTEMEL AŞK...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin