Aile ziyareti🍻

71 3 0
                                    

Normalde akşam babamlra gidicektik ama yunuslar falan gelince unuttuk bu sabah kahvaltıya gidicektik aslında sadece babam biliyodu annem bilmiyordu.

Kerem uyandığında ben üstümü değişiyordum.

"Günaydın hanımefndi"

"Günaydınnnn kalk hazırlan babamlara gidiyoruz kahvaltıya annem bilmiyo ama"

"Tamam da yunuslar?"

"Gitti onlar sevgilim hem organizasyona da bakarız bi kaç prova falan hadi kalk"

"Tmamam kalktımm"diyip benim arkamdan belimi kavrayıp boynumu öptü sonrada kıyafetlerini ayarladı değişti o sırada bende çantamı ayarladım sonra kerem saçını yaparken bende onun yanında banyoda makyaj yapıyodum.

Aniden bana hazır olduğunu belli etti ve hemen arabla yola koyulduk.

Geldiğimizde kapıda bi iki dakika dikildik o sırada kerem yanaklarımdan bol bol öptü sonrada çalan kapı açıldı.

"Günaydııınn"diyerek annemin üstüne atladım o sırada babam gelip kereme sarıldı sonra ben babama kerem ise anneme sarıldı.

"Annee o kadar acıktıkki kahvaltı hazırmı"kafasını olumlu sallamıştı o sırada bizde içeri geçtik kerem hemen yanıma oturmuştu.

Babam ve kerem futbolla alakalı konuşuyolardı bende o sırada onları dinliyodum.

"Kızım çalışmak istermisin"

"İsterimde ben doktorum ama çalışıcak yer yokki baba"

"Aslında var"dedi kerem o an ona döndüm
"Galatasaray'da doktor aranıyordu"dediği an ben atladım.
"Babaaaa stadyumda çalışabilirmiyim"

"Tabiki dur ben bi hocalarla konuşayım canım"diyip odaya çekildi.

"Vay be sen sevgilinin yanındamı çalışıcaksın yerim seni"dedi kerem
"Evet çalışıcam ama şımarmak yok kerem bey"
"Ben seni görmezsem merak ederim amaaa neyse ya hiç göremiycekmiyim sevgilim"
"Bakılır ona yaa"
"Aşkım sende hep bakıyonnn"
"Ne diyimki sevgilimm"

____________________________________
Helllüü ben geldim lütfen oy vermeyi yorum yapmayı unutmayınnnn öpüldünüzzzz💛❤️

MUHTEMEL AŞK...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin