1 ay sonra (tatilden döndüler)
Maç 3-0 bitmişti ve şampiyon olmuştuk kerem ve takım çok mutluydu yarında takımla birlikte akşam yemeği vardı ve kızlarda geliyordu galiba bende gideceğim.
Yarın
Saçımı düzleştirdim ve keremin giyeceklerini kenara koydum sadece ütüsü eksikti gelince onuda hallederdik.
Keremin geldiğini kapının çalması ile anladım ve koşarak kapıyı açıp ona sarıldım onu çok özlemiştim.
"Hoşgeldin sevgilimm"
"Hoşbuldum"yüzü düşüktü
"Ne oldu"
"Bişi yok hazırmısın"
"Evet senin sadece kıyafetlerin ütülenecem halledermisin yapıyımmı"
"Ben yaparım sen işini hallet"dediği gibi yanından ayrıldım.Hazırdım her şeyim hazırdı ama aklımda hep bişi takılmıştı acaba kerem ve kızlar benle konuşmuyordu neyse hemen çıkıp keremin yanına gittiğimde gözleri parıldadı ama çok belli etmemeye çalıştı.
Kerem'den
Çok güzel olmuştu bugün ona evlenme teklifi edicektim sudeyi o kadar seviyroumki kıyamıyorum o yüzüne ona başlı başına kıyamıyorum neyse bugün akşam yemeğine kavgalı gitme planım vardı ve öylede oluyordu gsldiğimizde yemeğe oturup biraz sohbet ettik sonra barışa el kol yaptım ve sudeyi kenara bizim mekana götürmesini istedim ve bende yanına gidicektim.
Çok sinirli bakıyodu bana barışla gittiklerinden sonra hemen yanına gittim.
Sude'den
Barış beni çağırmıştı biraz konuştuk sonra bekle dedi ve arkadan kerem çıktı barışta kenara çıktığı an kerem konuşmaya başladı.
"Hayatımın ilkisin ve en değerlisisin ve şu zmana kadar hep yanında oldum ve sende benim oldun hep yardım ettin hep destekledin kötü bir maç geçirsekte beni hep bıkmadan destekledin insan severse tam sever bıkmaz sıkılmaz biz çok yakın arkadaştık çocukluktan beri şimdi sevgili olduk bunu uygun gördük şimdi bir tane daha level atlayıp(diz çöktü) benimle evlenirmisin"herkes buraya bakıyordu.
"EVETTTTT"konfetiler patlamıştı herkes yerinde bağırıyo tezahurat yapıyo ve video çekiyordu o anı hep tekrar yaşayacağım inşallah yüzüğü sağ yüzük parmağıma takıp birbirimize sarıldık.
"Sen bu yüzden bu kadar tripliydinnn demekkk"
Dememle gülümsedi ve bana sıkıca sarıldı ve konuştu. "Seni hiç bırakmıycam ölsem bile seni hiç yanlız bırakmıycam"
"O nasıl sözz canımm ölmek yok birlikte başarıcaz birlikte ölücez beni bırakmayacağına SÖZ MÜ?"
"SÖZ" diye bağırmıştı.Herkesle fotoğraf çekilip bi kenara siğ bi yere gelmiştik ve fotoğraf çekmiştim.
Sudeburuuk:@keremaktürkoğlu I said yess💍🥂🤍
Keremaktürkoğlu:bebeğimmm💍🤍
Ecemfn:Eniştemmm yaaa🥹🩷
Efesn:canımmm mutluluklarr eniştemmm selammm🤍
Keremaktürkoğlu:@Efesn canımm kardeşimm❤️
10ardagüler:mutluluklarrr canım abim ve ablamm
Mackolik:🧿❤️
Galatasaray:🧿💍🤍
Nihanburuk:canlarımm💍❤️
Okanburuuk:🧿🧿❤️Sabah
Sabah uyandığımda kerem yoktu hemen kalkıp onu aradım duştan çıkınca karşılaştık.
"Ne arıyodun aşkımm"
"Seni yatakta görmeyince korktum"
"Yatakta bişi görmedin galiba"dedi bi yandanda üstünü giyiniyodu bende hemen yatağa koştum çiçek olduğunu gördüm hemen fotoğrafını çekip story paylaştım.Sudeburuuk:@keremaktürkoğlu🤍💍
Keremaktürkoğlu storyinize "❤️💍" ifadesini bıraktı yazdı ekranda yazması ile kereme koşup sarıldım beni duvarla arama alıp konuştu.
"Ne zaman evlenmek istersiniz hanımefendi"
"Bilmemm"
"Bugün tarih bakalımsonra yarında tuğçelerle elbise bakmaya gidersin nişan için ne dersin"
"Seninle her şeye tamam derimm ;)"dememle kendini tutamayıp dudağımdan öptü...
Sonra çiçekle ayna karşısında fotoğraf çekildik.Keremaktürkoğlu:@sudeburuuk🤍💐
Yunusakgün:🥹💍🤍
Tuğçeakgünn:🫠🥂🤍💍X:abii çok yakışıyolarrrr hemen evleninnnn
Y:aşkkkk bu beee 🥹💍🤍
E:düğünü heyecanla bekliyorummm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUHTEMEL AŞK...
Teen FictionÇocukluk arkadaşlığı sayesinde tanışan arkadaşlar güzel bi hayata başlarlar her hikayede olduğu gibi de ilişkilerinde olaylar çıkar ama bi çözüm bulunur.??