4. Bölüm

16 6 2
                                    

Maki artık okul dışında bir yere gidemiyordu. Tabii okuldan kaçma fikri vardı aklında ama Yuujin'in numarası olmadığından gelir mi gelmez mi bilmiyordu o yüzden hafta sonunu bekliyordu. İlk defa okuldan kaçmayı düşündüğünden saatlerce kendini sorguladı. Yuujin ile iletişimi derslerini etkileyecek mi diye.
Maki kimya dersi için laboratuvara çıkmaya hazırlanırken merdivenlerden ayağı takılır ve tam düşüyor gibi olucakken Yuujin onu kolundan tutup belini kavradığı gibi Maki'nin ikinci şoku geçirmesi bir oldu. Maki aceleyle kitaplarını toplayıp ondan uzaklaştı. Yuujin onun böyle bir şey demeden gitmesini anlayışla karşıladı. Maki çok şaşırmıştı aynı okulda olmalarına ve içinde bi endişe vardı. Aynı okulda olmaları sorun olucakmış gibi. Maki, Yuujin'e hiç hayatından bahsetmemişti. Endişesi bundan ve düşüyorken belini kavramış olması onu biraz utandırmıştı. Okul bitişine doğru Maki çantasını toparlayıp hızla eve gitmek için zilin çalmasını bekliyordu. Yuujin'e ne diyeceği hakkında hiçbir fikri yoktu o yüzden karşılaşmak istemiyordu. Yine de aynı okulda olmaları onu çok şaşırtmıştı.
Eve vardığı zaman ders tekrarı için kitaplarını çantasından çıkardıktan sonra kahve yapmak için mutfağa inmişti. Evde küçük çocuk yani Nao ve Maki'den başka kimse yoktu. Nao aslında iyi biriydi ve o evde Maki'ye zararı olmayan tek kişiydi. Bazen evdekilerin Maki'ye öyle davranması onu üzüyordu ama onlara karşı gelemezdi. Ancak Maki'yi mutlu etmek için odasına çikolata bırakmışlığı da oluyordu arada. Maki onu kardeşiymiş gibi seviyordu. Evdekiler aralarındaki bağın pek farkında değillerdi ki olsalar buna engel olmak için her şeyi yaparlardı. Bir keresinde Nao kötü bir zamanında Maki'nin yanına gidip ona sarılıp ağlamıştı, Maki buna nasıl tepki vericeğini bilmese de gözyaşlarını silmişti ve onu sakinleştirmek için elinden geleni yapmıştı. Nao ona abla diye sesleniyordu genelde, aralarında sadece bir yaş vardı. Nao'nun okulda hiç arkadaşı yoktu ve bazen Maki'nin yanına giderdi. Maki'nin okulda da zorbalığa uğradığını görmesi onun canını yakardı ve bazen Maki'ye zorbalık yapanlarla kavga edip onu korumaya çalışırdı. Maki bu durumdan rahatsız olduğunu Nao'ya anlatsa da Nao onun kavga etmemesi için böyle söylediğini en başından biliyordu.
Maki kahve hazırlarken Nao'nun da evde olduğunu hatırladığı için ona da hazırladı ve odasına gidip kapıyı çaldı. Nao cevap vermeyince Maki'nin kapıyı tekrar çalması ve kapının açılması bir oldu. Nao "abla gelsene" diyince Maki bir şey mi oldu diye aklından geçirdi.

✧ 𝓢𝓶𝓲𝓵𝓮 ✧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin