Karanlık bir kuyunun diplerindeydim. 1 haftadır oteldeydim, dışarı çıktığım yoktu . Gerçekten moralim çok bozuk . Neden , neden...
Annem ve babam . Evet onlar. Onlar beni terk ettiler !! Hayır ben onların evladıyım çocuğuyum biricik kızıyım. Bunu bana nasıl yaparlar .
Korkuyorum tek başıma. Ne yapıcam ben şimdi . Hayatımı nasıl devam ettiricem. Allah kahretsin ne yaptımda böyle bir duruma düştüm.
.. Okulum var benim . Okuyorum daha . Kafamda bir sürü sorun var kahretsin ... Bir otel odasında daha ne kadar kalabilirim ki. Param ne kadar yeter bu pis iğrençç yere .
Yatağımda boş boş yatarken telefonumun titreştiğini fark ettim . Almak için elimle güç alarak doğruldum. Eclin arıyordu . Hayatımdaki tek dostum diyebilirim .
- Alo , efendim ...
-Bizim cadı gine huysuz bakıyorum...
-Eclin ...
- Buyrun benim
- Dalga geçmeyi kes eclin . Şuan nerdeyim tahmin edemezsin ...
- Dur söyliyeyim , annenle komşuda oturmadasınız . Çocuklar başında pervane ve sen patlıyacaksın .
- Eclin ... Telefonda konuşmasak . Buluşsak seninle müsaitsen .
- Ya kızım sen nerdesin yav .
- Oteldeyim eclin otelde !
- Ah tamam hiç komik değildi derin .
- Ne komik değil eclin . Şaka yapmıyorum , sinirlerimi bozma .
- Ne yani , otelin" o "sunu bile sevmeyen kızımız şimdi bir oteldemi.
- Evet eclin evet . Sus sakın konuşma .atasoy otelin 5. Katındaki 102 nolu odaya gel .
- derin...
Yeter kızım bu kadar .Sonunda kapatabildim. Yoksa sabaha kadar noldu nasıl oldu ne zaman nerde susmaz . Saate baltığımda 20:06 yı gösteriyordu. Akşam olmuştu . Dışardaki koridordan gürültüler geliyordu . Baksammı ya . Korktum lan.
Harbiden noluyo . Kapıya doğru yaklaşıp yavaşça kolu aşağıya indirdim. Göz ucuyla bakarken. Yok artık . Aman tanrım bu da neydi. Karşımda simsiyah kıyafetli adamlar ıyy . Bi adama silah doğrultmuşlar . Önde bi çocuk arkasında 4 adamı . Ne yani 5 e 1 mi . Haksızlık bildiğin bu adalet nerde !!
Derin kızım ne saçmalıyorsun .karşıda adama silah çekmişler ölüm var bunda sus sus .. kapıyı kapatıcakken . Hassiktir ... lan burda vazonun ne işi var . Hay geliyo geliyo kaç kızım kaç . Koşarak giysi dolabının içine girdim. Hay ya allah belamı versin !!! Kapı sesi geldi . Al ya geldi işte ya . Korku filmlerindeki gibi kız kaçar dolabın içinde saklanır ve onu arayan manyak dolabın kapısını açar derken dolabımın kapısı açılır . Siktir ! . Gözlerimi sımsıkı yumdum. Rüyada olabilir yani.
Sustum sustum ve sustum allah allah ses yok. Ama önümde biri var nefes aldığına göre hala burada . Ya ben şimdi nasıl görünüyorumdur kimbilir .
Ya çok saçmaladım . Öldümmü yada ölücekmiyim .
- Aç şu lanet gözlerini !
Karşımda sert sesiyle bana bağırdığını duyunca. Yavaşça gözlerimi araladım.
- ....
- Bizi mi izledin sen az önce ?
- yok . Kapı açık kalmıştı da . Onu örtüyodum. Yerde böcek görüncede kaçtım. Korkuyorumda .
- Beni kandıramazsın . şimdi işim var . seninle sonra hesaplaşacağız.dikkat et ...
Dedikten sonra son kez o karanlık gözlerini üzerime dikti . ve hızlıca kapıyı çekip çıktı. Lanet olsun !