12-

1.4K 111 5
                                    

Eyvah telefon çalıyor.  -_-
Küçük bir bebeği taklit etsem iyi olur .

- Alo

- Ne alo ne nerdesin sen derin !

- Sakin olurmusun doruk . Evin önündeyim .

-Ne demek sakin ol kaçtın sandım,  beni bırakıp gittin sandım ne demek sakin ol !

- Ya gerçekten seni anlamıyorum  ! Şurada 2 günlük kızım nasıl oluyorda beni bu kadar düşünebiliyorsun .

- sus derin .

-Sus mu sen hep böyle yapm...

- Kapa şu telefonu bekle beni .

Al yüzüme kapattı ya . Birde kapa diyor ulan ben kapatıcam sen değil hay Allah'ım ya .

Yaklaşık 15 dakikadir bekliyorum . Havada esiyor . Of ...
Arabanın ışığını gördüğüm anda ayağa fırladım sonunda gelmişti .
Kollarimi göğsümün altında birleştirdim ve kafamı öne eğdim.
Arabadan inen doruk bana yaklaştı.

- Yüzüme bak derin .

- Yok ya iyi böyle.

-Derin bana bakar mısın?

- kızma bana ya ..

- ya bak beni anlamıyor olabilirsin . Ama korktum .

Yavaşça gözlerimi onun gözleriyle birleştirdim. Farklı bakıyordu. Değişikti ..

- ya özür dilerim tamam bidaha yapmam korkma ama sen tamam mı.

Deyip ona sımsıkı sarıldım. Ama benim boyum kısaymış ya kafam göğsüne geliyor bildiğin.  Ellerini bedenime sardı.

- bende özür dilerim derin ..

Çok güzel bi an bu an yani nasıl anlatabilirimki çok güzel bi an ışte neyse . Birbirimize hala sarılıyorduk allah allah bıraksana be adam .

-Doruk ?

- Hıı ?

- Şey bırakırmısın acaba ?

- Neyi ?

- Şey,  beni o_o .

Birden bıraktı ve ciddi doruk moduna geçiş yaptı.  Ne beklerdim ki başka.

- pardon dalmışım eve gir hemen üşüteceksin .

Pirdin dilmisim ivi gir himin isiticiksin. Hıı ne demezsin .
Hemen anahtarı alıp eve girdim . Ah ya bu akşam ki yemek te  gitti ya . Hay .

- Doruk ?

- Ne oldu derin ?

- Bu gece yemeğe çıkmayacak mıyız?

- Bilmiyorum saat kaç oldu ?

- 8 :15

- henüz geç değil hazırlan.

Olleyy sonunda insanlarla yüz yüze geleceğim onlara beni derini göstereceğim.  Neyse olmadı bu tamam .

Odama çıkıp yeni aldığım elbiseyi ve ayakkabıları giydim . Saçlarımı güzel sıkı bi at kuyruğu yapıp aynanın karşısına oturdum . Sade bir makyaj ve tamam . Oh bu kadar yeterli . Bakalım doruk bey ne yapıyor.  Aşağıya indiğimde doruk kapiya yaşlanmış bir şekilde sigara içiyordu. Beni görünce tabi kaşları çatıldı . Evet.

- Bayım , bir sorun mu var ?

- Bilmem hanımefendi sizce varmı  ?

- Bence yok , öyleyse gidebilirmiyiz ?

Benimle KalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin