11-

1.7K 108 8
                                    

Medya : derinin gece icin giydiği elbise.

Demek bugün güzel bir yere yemeğe gideceğiz ha ..
Dolabımı açıp elbiselere göz atarken bi yandan da ayakkabı uydurmaya çalışıyordum.
Yok böyle olmayacak , benim alışverişe çıkmam lazım. Koşa koşa merdivenlerden aşağıya indim .

-Doruuuuuk

- Ne oldu ?

- Alışverişe çıkmam lazım?

- Ne lazımsa söyle aldırayım .

- Hayır hayır benim gitmem lazım, ıı elbise bakacağım.

- pekala öyleyse bende geliyorum .

- Sen ve alışveriş. Ya bikere ben tek gitmek istiyorum .

- kaçmayacağını nereden bilebilirim?

- Yoo neden kaçayım , nereden çıkardın.

- izin vermem .

Çok pis bakıyor ya bu .

- Neyse hadi madem bu kadar çok ısrar ettiniz doruk bey sizde gelin .

- çık hadi .

Hemen odama çıkıp çantamı aldıktan sonra aşağıya inip doruğun peşine koştum.

- Bugün yine çok şıksınız doruk bey .

- Ne o , yoksa banamı asılıyorsun sen .

- Yok canım nereden çıkarttıyorsun hah ben sana mı ..

Asılırdımda şimdi tutamaz falan hani ondan .

- tabi .

Yol boyunca sustuk alışveriş merkezine geldiğimizi farkedince ee tabi bi heyecan uzun süredir gelmeyince böyle oluyormuş demek .

-Doruuuğğk o_o

- Ne oldu derin ?

- sende benim gördüğümü görüyor musun ?

- Neyi görüyor muyum ?

- şaka yaptım. Hadi kalk gidiyoruz .

Hemen arabadan indim ve arkama bile bakmadan yürümeye başladım. Az önceki doruuğk şeyi can sıkıntısıydı . Neyse magazaya girdiğimde doruğun geldiğini gördüm . Ayh surata bak kaşları çatmış beyefendi yine ne laf edecek acaba .

- Sen ne yapıyorsun!

- Ne yapmışım?

- beni bırakıp tek başına orays buraya gidemezsin .

bi bak bana gerek varmi sana. Diyecektim diyemedim .

- bikere ben oldukça olgun bi insanım . Ne yapıp ne yapamayacağıma karar verebilirim .

- Ben yanındayken buna sadece ben karar verebilirim .

Oh oh laflara bak sen.

- aynen ondan .

- anlamadım?

- Yok birşey doruk .

Tek tek elbiselere baktıktan sonra gözüme kestirdiğim siyah oldukça sade dizimin üstünde ve bel kısmından sıkı bir elbiseye rastladım. Bu oldukça uygundu . Hemen doruğa seslenip kabine gireceğimi ve elbiseyi deneyeceğimi söyledim.

- Beni bekle .

- seni niye bekleyeyim doruk .

- kabininin başında bekleyeceğim başka ne yapabilirim.

- Haa tamam .

Kabine girdiğimde üzerimi çıkartırken perdenin altından doruğun ayakkabı uzattığını gördüm. Hmm güzel seçim . Elbiseyi ve ayakkabıyı giydikten sonraaynada kendimi baktım ve hiç fena sayılmaz. Kabinden çıkayım derken duvar gibi birşeye çarptım .

- Doruuk !

- yavaş gel be kızım.

- onu geç gövdeni dikmişsin kabinin önünde ne yapıyorsun.

-ne demek ne yapıyorum. O perde yanlışlıkla açılsa seni orda görseler.

Yok bu kafayı yemiş.

- uzatmayalım , nasılım ?

- kısa.

- Kısamı sen şaka mı yapıyorsun?

- Hayır ciddiyim.

-Kısa falan değil doruk , bunları alıyoruz.

-Almıyoruz.

- Alıyoruz dedim .

- uzatma.

- öylemi bekle ve gör .

Kabinden çantamı alıp hızla kasiyere doğru gidip elbise ve ayakkabının üzerimde kalacağını ve parasını doruğu işaret ederek " eşimin " ödeyeceğini söylerek hızla mağazadan çıktım . Arkamdan seslenen doruğu takmadım bile . Sonuçta kasada işi var yavrucağızın ^^.

Hemen bir taksiye bindim ve evin yolunu tarif ettim . Vardığımızda kapı malesef kilitliydi ve doruğu beklemek zorundaydım.

( uyku uyku sabahlayınca tabi böyle oluyor ben biraz uyuyorum sonra inşallah devam edeceğim )

Benimle KalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin