2-

5.1K 233 15
                                    

(Medyada derinin kabindeki hali )

- Derin kızım anlatsana noluyo ?

- Ayh noluyo ben bilsem !

- Hayy kızım sen uçmuşsun be en baştan anlat bidaha anlat , anlaaattt...

- Hay senin sene kulağımın dibinde bağırma bi ya . Of seni beklerken işte koridordan sesler geldi . merakımın azına sıçayım . Lanet olası beynim bak bak bak dedi. Bende ay sözümü olur dedim .

- Şımarma da düzgünce anlat şunu !!

- Pff sus . Kalktım kapının arasından bakıyodum. Filan filan , kapatırken sen gel o vazo yere düş . Sonra oradaki çocuklardan biri koşa koşa odama yöneldi. Bende korktuğumdan dolabın içine girdim. Odada beni aradı ve bum ! Ne oldu sence ?

- Seni bulamadı gitti .

-Hayır ...

- Dolabın kapağını açıp seni öptü . ?

- Anlamadım ??!

-Ha yok dolabın kapısını açtı öttü diyecektim , dilim sürttü.

- Herneyse dolabı açtı , ilk sadece baktı ve sonra işi olduğunu söyleyip sonra gelicem dedi ve gitti.

- Ya kızım bende şey ettiniz sandım.

- Ne ettik sandın lan ?

- Ya kızı şey işte ya şeyy !

- ECLİNNNNN !

Çığlığımla ayağa kalkıp koşmaya başladı odada dört dönüyorduk . Banyoya girince tabi . Sadece kapıyı yumruklamakla yetindim. Bu kızı çok şımartmışlar çook .

- Sen oradan çık bak sana neler yapıyorum seni mınyık sılık .

- eheh ahaha hühü gughu

- Anırmayı kesermisin eclin bir ineğe benzediğinin farkında değilsin .

-Haa . ( siktir )

- Ne dedin sen ?

- yok bişey .

Off . Sıkıldım ben . Yatmak için yatağıma girdiğimde , eclin banyodan çıkıp kafamda dikildi. Elini kafasının üstüne koyarak .

- Buldumm!

-Neyi buldun eclin ?

- Ne yapıcağımızı ;) .

Birden yatağımdaki örtümü çekip bileğimden kavrayarak ayağa kaldırdı . Şaşkın yüz ifademle ona baktığım sırada .

- Alışverişşşş !!

- Hah eclin sakın . Bak sakıb en son seninle alışverişe gittiğimizde ne olduğunu biliyorsun.

- ah evet bütün kabinlerin örtülerini açıp kaçmıştık . Haha ölücektik az kalsın zor yırttık.

- Harbiden ben nasıl böyle birşey yaptım. Mantıksız.

- Evettt hemen giyiniyoruz.

Oflayarak dolabın kapağını açtım. Koyu mavi kot şort üstüme ise beyaz renk v yakalı kısa kollu bir badi giydim. Sade olabilirim . Ama ben sade güzelim . Aynamın önüne oturdum. saçlarımı tepeden topladım. Eyeliner ve hafif ruj . Ayaklarıma bilekten bağlamalı bir topuklu ayakkabı. Ve sarı renkte boyundan asmalı bir çantayla tamamızz .

- Derinnn. Bebeğim muhteşem görünüyorsun.

- Eclin , teşekkür ederimde sen napmışsın be ya .

Benimle KalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin