-16

1.2K 79 25
                                    

Derinin ağzından

Çok yorgunum, kalk derin kalk çok iş var kalk.
Doğruldum gözlerimi etrafta gezdirdim. Beni odama kim getirdi..
Yatağımdan ayaklarımı sarkıtıp minnoş tavşanlı terliklerimi giyip hemen lavobama girdim. Saç baş bune hal derin kendine gel . Elimi yüzümü yıkadıktan sonra kenarda duran tarağımla saçlarımı tarayıp alttan sıkı bir örgü yaptım.

Su mavisi pijamam ve gözlerim uu çok iyisin derin. Ah pardon salak saçma konuşuyorum yine.

Şimdi napıyoruz evi kontrol ediyoruz. Hemen aşağıya indim salonda kimse yoktu.

- Doruuk evdemisinnn ?

Allah allah doruk evde değil miydi. Odasına girdiğimde yatağı bozuk karışık bi görüntüyle karşılaştım ama doruk yoktu. Tüm odalara baktım yok.

Arasam mı diye düşünürken telefonumun sesini duydum koşarak oturma odasına gidip elime aldığımda Doruk yazısını gördüm.

- Alo ?

- Derin.

- Evet

- Uyandın mı ?

- Uyuyo gibi mi duruyorum ?

- Herneyse benim biraz işim var geç geleceğim.

- Anladım peki öyleyse.

- Kendine dikkat et.

- Teşekkür ederim sende dikkat et.

Demek eve geç gelecek. Yalnızız yine evde. Napsam, napsam...
Buldum. Evi temizleyelim zaten iyice toz toprak oldu. Ferahlayalım bi.

Nerden başlasam diye düşünürken mutfaktaki bulaşıklar gözüme çarptı. Bulaşıkları bulaşık makinasına dizerken bi yandan ufak kahvaltılık atıştırıyordum. Masayı ve tezgahı güzelce sildikten sonra ellerimi yıkayıp mutfaktan çıktım.

Şahsen ben müzik dinleyerek bir iş yapmayı seviyorum. Ne bileyim müzik dinlerken iş yaptığımı unutuyorum. Ordan bi artısı var.

Salondaki ses sitemini açıp Yalın'ın Sesinde aşk var müziğini açtım. Seviyordum bu şarkıyı daha yeni keşfettim diyebilirim ^^

Sesi yükselttim ve doğru odama koştum. Biraz haraket etmeliyiz değil mi.
Yatağımı topladım kıyafetlerimi dolabima yerleştirip doruğun odasına girdim hemen yatağını topladım görünürde karışık birşey yoktu. Vay şaşırdım düzenli çocuk. Odasından çıkıp kapısını çektim. Kulağıma gelen müzik sesiyle ritim tutarakaşağıya indim bi yandan söylüyor bi yandan dans ediyordum. Uzun zamandır böyle keyifli bir zamanım olmamıştı.

Bu evde elektirikli süpürgeymiş toz beziymiş viladaymış falan.
Banyoya baktım görünürde yoktu.
Aşağıya depoya indigimde karanlıktı ışıkları açtım. Baktığımda köşede işime yarayacak şeyleri buldum.

(Hemen geri donucem az işim çıktı. Taslak yapmıyorum kaydedeyim olsun.)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 10, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Benimle KalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin