○6●

7.8K 427 132
                                    

MULTİMEDİA: ELEANOR EVANS CARTER.

◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆

Wattpad'de yayınlanmakta olan Cameron adlı hikayeyi okumuştum. Gerçektende +18'lik bölümler vardı ve ben bu bölümleri okurken fazlasıyla utanmıştım.Hadi ama!O bir hikaye olsada kız ben olarak hayal edilmişti.Normalde utangaç biri değilimdir ama hikayeyi Cameron'ında okuduğunu hatırladığımda utancım dahada artıyordu.Hatta kırmızı renginden bordo rengine geçiş bile yapmıştım.

Derin bir nefes alarak WhatsApp'a girdim.Pekala,ne kadar okumuş olsada gerçek birşey değildi.Yani benim utanmam fazlasıyla yersiz bir durumdu. Ah!Eleanor Evans Carter utanacak birimiydi?

''Hey Cam!''

Mesajımı attıktan sonra bekledim.İsminin altında Çevrimiçi yazısı görüldüğünde,yanaklarım yeniden ısınmaya başladı.Sanırım bu utangaçlığım sadece Cameron'a özeldi.

''Hey!''

''İnanmayacaksın ama o hikayeyi bende okudum.''

''Sen ciddimisin?''

''Evet.''

''Kaç renk değiştirdin peki?''

''Kırmızı,bordo ve mor.''

''İyi tarafından bak sana yakışabilecek renkler.''

''Ne demezsin.Tanrım!Fazla +18 sahneler vardı.60 bölümlük hikayenin 40 bölümünde sevişiyorlardı!''

''Ah,evet.Cameron Dallas ve sen.''

''Gerçek hayatta asla böyle birşey olmaz.''

''Asla asla deme Elly.''

''Justin Bieber ha?''

''Evet.''

''Ama asla asla deme derken asla diyorsun.''

''Elly.''

''Lütfen.''

''Kendini.''

''Camdan.''

''At.''

Kıkırdadım.İğrenç bir espiriydi kabul ediyorum.

''Yaşasın iğrenç espiriler!''

''Bu espiriyi kaldırabileceğimi sanmıyorum.Eğer ölürsem Eleanor Evans Carter yüzünden öldü dersiniz.''

''Tanrım!Birinin ölüm sebebimi olacağım?Bu çok havalı.Yani sanırım.''

''Emin ol değil.Katil olacaksın.Hemde bukelamun bir katil.''

''Dahada ünlü olacağım!Yaşasın.''

''Model bir bukelamun,katil bir bukelamuna dönüşecek.''

''Büyük değişim öyle değilmi?''

''Aynen öyle.''

''Peki,sanırım değişim felan istemiyorum.Model bir bukelamun olarak hayatıma devam edeceğim.''

''İyi seçim.Yeni çekimlerinden sonra modellikten katilliğe geçersen üzücü olurdu.''

''Bu bir iltifatmıydı?''

''Sanırım.''

''O zaman teşekkür ederim.Yani,sanırım.''

''Ne demek.''

WhatsApp||Cameron DallasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin