○32●

4.7K 252 61
                                    

MULTİMEDİA:CAMERON DALLAS.

◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆

Dün,Cameron'ın dediği gibi gerçektende yatakta bitmişti.Uyandığımızda ilk iş banyo etmiş ve kahvaltımızı yaparak Vine çekmiştik.Gerçeği söylemek gerekirse birlikte yaptığımız vinelar gerçektende komik olmuştu.Ah!Birçok deneme yapmıştık ve ben gerçektende yorulmuştum.

Şimdi ise birlikte oturmuş Cameron'ın yüklediği vine'ın altına gelen yorumları okuyorduk.

''Güzel Vine.''

''Hahahaha!Eleanor'un düşüşü ve Cameron'ın yüz ifadesi nasıldı ama.''

''Ahahaha!İşte bu iyiydi.''

Ve bilmediğim birçok dilde daha yorumlar yer alıyordu.

Tam birşey söyleyecektimki Cameron'ın telefonu çalmaya başladı.Cameron gelen çağrıyı kabul ederken,bende mutfağa giderek kendime su doldurdum.İçeriden Cameron'ın konuşma sesleri gelsede kulak misafiri olmadım ve suyumu içtim.

''Eleanor!''Cameron'ın bana seslenmesi üzerine elimdeki bardağı masanın üzerine bırakarak,mutfaktan çıktım.

''Efendim?''

''Sana birşey söylemem gerekiyor.''Dedi bariz bir üzüntüyle.Kaşlarım istemsizce çatıldı.

''Söyle.''Diyerek onu teşvik ettim.

''Gitmem gerekiyor.''Dedi ve hızla devam etti.''Ama emin olki en yakın zamanda tekrardan geleceğim.''

Birkaç saniye öylece bekleyerek dediklerini idrak etmeye çalıştım.Gidecekmiydi?Doğrumu duymuştum ben?

''Neden?''Sesim fazlasıyla üzgün çıkmıştı.

''Biliyorsun,turu zaten yarıda bıraktım ve devam etmem gerekiyor.Üzgünüm güzelim,gerçektende gitmek istemezdim.''

Başımı önüme eğerek kendime birazda olsa düşünme fırsatı sundum.Küstüğümüz zaman zaten benim için turu yarıda bırakarak gelmişti.Şimdi ondan gitmemesini istemek bencilce olurdu.Tura onu görmek için gelen hayranlarını hayal kırıklığına uğrattığımın farkınada yeni varıyordum.

''Pekala.''Derin bir iç çektim.''Bu turun önemini zaten biliyorum.Gitme diyemem ama bana tekrardan geleceğine dair söz vermeni istiyorum.''

Gülümsedi ve beni kendine çekerek sarıldı.

''Söz veriyorum,güzelim.''

◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆

ÖLMEDİM!

YAŞIYORUM!

AMA TEOGDAN 28 YANLIŞ 92 DOĞRUM VAR!

ANNEM BENİ KESECEKTİ ZOR PAÇAYI KURTARDIM!

BU ARADA UZUN SÜRE NEDEN YENİ BÖLÜM GELMEDİ DERSENİZ HEM YAZMA İSTEĞİM YOKTU HEMDE ANNEM DERS ÇALIŞ DİYE DİYE MAFETTİ BENİ!

HA BİRDE GELECEK HAFTADA SINAV HAFTAM!

ŞAKAMI BU HAYAT LAN!

ZATEN DAHA FAZLA BEKLETMEYEYİM DİYE BÖLÜMDE KISA OLDU!

BU ARADA CAPS LOCK AÇIK KALMIŞ!

Tmm kapattım rahat olun dfcgvhbjhg

#PelininİlhamPerileriniBulanMesajAtsın #PelineTeogdanPuanVerecekOlanMesajAtsın #PelininYazmaİsteğiniBulanMesajAtsın #PelineMesajAtın #AtınPelineMesaj #MesajPelineAtın #YaniAtınBence









WhatsApp||Cameron DallasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin