MULTİMEDİA:CAMERON DALLAS VE YASMİM SENNA.(HAİLEY'İN ELEANOR'A GÖNDERDİĞİ RESİM.)
◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆
Cameron'ın hayranlarının açtığı instagram hesaplarından birinde benim ve tanımadığım başka bir kızın fotoğrafı vardı.Benim fotoğrafımın üzerinde Ben,diğer kızın üzerinde ise Sen yazıyordu.Olayı tam anlayamamamın yanı sıra,neden böyle bir şeyin yapıldığına anlam veremedim.
Telefonumu alarak ezbere bildiğim Hailey'in numarasını girdim ve açmasını bekledim.
''Alo?''Hailey'in sesini duyduğumda,derin bir nefes aldım.
''Hailey.Sana söylediğim hesaptaki benim ve bir kızın olduğu fotoğrafa bakarmısın?''
''Tabikide.''Dediğinde hızla hesabın kullanıcı adını verdim.Telefonu kapatmadan bilgisayarın başına geçeceğini söyledi ve ardından ise hesaba girdiğini.
''Oha...''Diyerek mırıldandı.''Bu ne lan?''
''Ne ne?Tanrım!Hailey,o kız kim?''
''O kız Cameron alkol aldığı zaman O'nu tahrik etmeye çalışan kız.Yani gerçekten öylemi bilmiyorum fakat çoğu kişi öyle söylüyor.Diğer bir söylenti ise arkadaş olduklarına dair fakat ben ilk söylentiye inanıyorum.''Gözlerim faltaşı gibi açılmış,Hailey'in dediklerini sindirmeye çalışıyordum.
''Bunun benimle ilgisi ne öyleyse?''
''Cameron ile senin aranda birşey olduğunu düşünenler,ikinizi kıyaslıyor sadece.Emin ol o fotoğraf ve beğenenler ikinizi destekleyenler.''
''Oww.Pekala.Ben şimdi kapatıyorum.Sonra görüşürüz.''
''Görüşürüz.'' Dedikten sonra ikimizde telefonlarımızı kapattık.Birkaç saniye sonra Hailey'den gelen resime bakarak,kaşlarımı çattım.Bir arkadaşın böyle bir harekette bulunacağını pek sanmıyorum.Büyük ihtimalle ya gerçekten alkollüydü yada aralarında birşey vardı ve ben nedenini tam olarak çözemediğim bir nedenden ötürü ikinci seçeneğin doğru olmasını istiyordum.Daha birçok şey daha beynimin içinde dönerken,telefonumdan mesaj sesi geldi.
''Elly?'' Tamda düşüncelerim arasında mesaj atman isabet oldu Cameron.
''Efendim Cameron?''
''Cameron'mı?''
''Evet.İsmin bu.''
''Camer'a ne oldu?''
''Bilmem.Herneyse,benim çıkmam gerek.''
Onun vereceği cevabı okumadan,WhatsApp'tan çıktım ve telefonumu kapatarak bilgisayarıma geri döndüm.Kızın ismini bulmak için birkaç instagram hesabına baktıktan sonra kızın ismini bulabilmiştim.Kızın tüm hesaplarına tek tek baktım ve google'ye girerek ikisinin ismini arattım.Fakat beklediğimin aksine içinde benim ismimde bulunan bir yazı bulduğumda hızla ona tıkladım ve blog yazısını okumaya başladım.
''20 yaşındaki ünlü Cameron Dallas,şu sıralar tüm hayranlarının kafasında soru işaretleri bırakıyor.Eleanor Evans Carter'mı yoksa Yasmim Senna ilemi birlikte olduğunu kimse tam olarak bilmiyor.
Geçen günlerde bildiğiniz üzere Cameron Eleanor'dan bir nedenden ötürü hem twitter hemde instagram üzerinde özür dilemişti.Ardından ise Eleanor'un attığı ''Kötü gün.'' tweetinden hemen sonra Cameron'ın ''Neden kötü gün?'' yazarak attığı tweette zihinlerimizdeki soru işaretlerini Cameron ile Eleanor birlikteler düşüncesiyle silmişti.Fakat daha dün gece çekilen resimler sayesinde,hayranların zihinlerindeki soru işaretleri geri döndü.Eleanor'mu yoksa Yasmim ilemi birlikte olduğu belli olmayan Cameron Dallas'ın,Yasmim ile sadece arkadaş olduğunu düşünenlerde var.''
Yazıyı telefonumun kamerası yardımı ile çektim ve ardından Hailey'e gönderdim.Anlamıyordum.Ben ve Cameron arasında birşey yoktu.Beni olaya katmamaları daha iyi olabilirdi fakat bir yandan onlarada hak veriyordum.Nede olsa Cam yada ben bu konu hakkında birşey söylememiştik ve onlarda gördüklerini değerlendiriyorlardı.
''Olay düşündüğümdende ses getirmiş.'' Hailey'den gelen mesajı gözlerimi devirerek okudum.Sonrasında ise telefonum çalmaya başladı.Hailey olacağını düşündüğüm için anında açtım fakat gelen sesin Cameron'a ait olması şaşırmama sebep oldu.
''Elly.Sakın kapatayım deme.Bana ne olduğunu söyleyecekmisin?''
''Ah tabikide söyleyeceğim,Cameron.''Dedikten hemen sonra yazıyı okudum.
''Eee ne diyorsun Cameron?İnsanlar senin Yasmim ve benim aramda kaldığını düşünüyorlar!''
''Yasmim umrumda değil.''Dedi Cameron.Bir saniye.Ne demek umrumda değil?
''Ne?''Diye sordum duyduklarımın doğru olduğunu onaylatmak adına.
''Duydun işte.''Diye mırıldandı.''Yasmim umrumda değil.Şu konuda tek umrumda olan sensin.''
◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆
Burada kestiğim için bana atacağının taşları lütfen bir yere bırakın fghjhgfd Daha yeni tatilden döndüm ve birkaç güne köye gitme ihtimalim var.Birde Yasmim konusuna gelirsek konuyu bende tam olarak bilmiyorum fakat böyle duydum ve hikayemde böyle işlemek istedim.^-^
VOTE VE YORUMLARINIZI UNUTMAYIN!
SİZLERİ SEVİYORUM!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WhatsApp||Cameron Dallas
FanfictionYaz tatilinde can sıkıntısından dolayı rastgele bir numarayı telefonuna kaydeden Eleanor,tanımadığı bu kişiye ilk mesajını WhatsApp'tan atar.Fakat konuştukça bağlandığı bu kişinin,en yakın arkadaşının anlatmakla bitiremediği Cameron Dallas olduğunu...