MULTİMEDİA:ELEANOR EVANS CARTER VE CAMERON DALLAS.
◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆
Gözlerimi araladığımda,bedenime sıkı sıkıya sarılmış bir beden vardı.Başımı bana sarılmakta olan bedenin sahibine çevirerek,gülümsedim.Dün olanlar aklıma geldikçe hem utanıyor hemde seviniyordum.Tamamen onun olmak fikri o kadar muhteşemdiki,yanağına bir öpücük konurmadan duramadım.Ardından burnuna,ardındanda anlına ve son olarakta dudağına.
Cameron gözlerini hafifce araladı ve bana baktı.Dudaklarında hakimetini kuran gülümsemesi,adeta bulaşıcı bir şekilde benimde gülümsememe neden oldu.
''Günaydın.''Diyerek mırıldandı.
''Günaydın.''Dedim ona biraz daha sokulurken.
Belimdeki ellerini sıkılaştırdı ve başıma küçük bir öpücük kondurdu.
''Seni seviyorum,biliyorsun değilmi?''
Kalbim söylediği sözler karşısında mutluluktan adeta yerinden çıkacakken,görüş alanımdaki boynuna öpücük konurdum.
''Biliyorum ve bende seni seviyorum."
Ondan uzaklaşarak doğruldum ve ayağa kalktım.Dün uyumadan önce tanrıya şükürki iç çamaşırlarımızı giymeyi akıl edebilmiştik.Eğer şuan üzerimde iç çamaşırlarım olmasaydı tüm günümü yatakta geçirebilirdim.
''Ben duşa giriyorum.Benden sonra sende girersin.''Diyerek son kez dudaklarına küçük bir öpücük kondurdum ve yataktan kalkarak banyoya girdim.Üzerimdeki iç çamaşırlarımdan kurtulduktan hemen sonra suyu açarak duşakabine girdim.Yaklaşık 10 dakikalık hızlı bir duşun ardından saçıma ve bedenime sardığım havlularla banyodan çıktım.
Gözlerim yatağa uzanmış bir şekilde tavana bakarak sırıtan Cameron'ı bulduğunda,bende istemsiz olarak sırıttım.
''Duşa girebilirsin.''
Sanki burada olduğumu yeni fark etmiş gibi aniden bana döndü.Bu haline kıkırdamakla yetindim.Ayağa kalkarak yanıma geldiğinde ellerini belime sardı ve beni kendine çekti.
''Dün akşamı tekrarlamaya ne dersin?''
Başımı sağa sola sallayarken güldüm.
''Sanırım beni yorgunluktan öldürmek gibi bir niyetin var.''
Gülümsedi ve başını boynuma gömdü.
''O zaman bugünlük dinlen.Çünkü yarın fazlasıyla yorulacaksın.''
Gözlerimi sonuna kadar açtığımda,kafasını boynumdan çekerek güldü ve banyoya girdi.Yarın fazlasıyla yorulacaksın derken neyi kast ettiğini bildiğim için ister istemez kızarmıştım.Aman Tanrım!
Hızla üzerimdeki havluyu kenara koydum ve iç çamaşırlarımı giydikten sonra rahat bir günlük elbise alarak üzerime geçirdim.Saçımdaki havluyu diğer havlunun yanına koyduktan hemen sonra ıslak saçlarımı tarayarak,kurumasını beklemeden mutfağa indim ve güzel bir kahvaltı hazırlamaya başladım.
15 dakikanın ardından Cameron altında sadece bir eşofman altıyla mutfağa indiğinde,gözlerimi zorlukla kaslarından alarak tabaklara çevirdim.Pekala,onun böyle gezmesi bana hiç iyi gelmiyordu.
''Üzerine birşey giyseydin keşke,üşeyeceksin.''Diyerek saçma bir bahane ürettim.Üşüyeceksinmi?Ciddenmi Eleanor?Bu havadamı üşüyecekti?
''Bu havadamı?'' Yüzündeki oluşan gülümseyemeyle sordu.
''Tamam,tamam.Saçmaladım.''Sustum ve elimle masayı gösterdim.''Bak kahvaltı hazırladım,otursana.''
Sessiz bir şekilde güldüğünde,alt dudağımı dişlerimin arasına alarak ısırdım.Yanıma yaklaşarak beni tezgah ile arasına aldı.Ardından ise dudaklarını boynuma sürterken fısıldadı.
''Böyle gezmemin dikkatini dağıttını açıkca söyleyebilirsin,güzelim.Nede olsa sen benimsin.Benim olanın benden çekinmesi saçmalık olurdu.''
◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆
Arkadaşlar geçen hafta sonu yazmaya fırsat bulamadığım için özür dilerim :'( Bugün yazayım dedim ama ilham perilerim öldü :'(
Neyse bu bölüm çok kısa oldu biliyorum ama sizi bölümsüz bırakmak istemedim :( Birde evet bugün hafta sonu değil ama olsun fghgf Geçen hafta sonu gelmediği için bugün yayınlayayım dedim ^-^ Bu haftasonu yayınlayamaya bilirim ama emin olun gelecek haftasonu kesinlikle yayınlayacağım ^-^ Sizleri seviyorum!
#RIPİLHAMPERİLERİ
#RIPELEANORUNDİNÇBEDENİ
#WELCOMEELEANORUNYORGUNBEDENİ
dfghjkhgfdrftgyuıuy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WhatsApp||Cameron Dallas
FanfictionYaz tatilinde can sıkıntısından dolayı rastgele bir numarayı telefonuna kaydeden Eleanor,tanımadığı bu kişiye ilk mesajını WhatsApp'tan atar.Fakat konuştukça bağlandığı bu kişinin,en yakın arkadaşının anlatmakla bitiremediği Cameron Dallas olduğunu...