MULTİMEDİA:DÜĞÜN
◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆
4 AY SONRACameron'ın bana evlenme teklifinin üzerinden 4 ay geçmişti.Tüm medya ikimizi gündem haline getirmişken,biz düğün hazırlıklarını yapmakla ilgileniyorduk.Tüm bunların yanı sıra ailelerimizi bir araya getirerek tanıştırmış ve iki tarafada evleneceğimiz haberini vermiştik.
Bugün ise büyük gündü!
Evleniyorduk!
Yavaşça kendi etrafımda dönerken,Hailey küçük bir ıslık çaldı.
"Hayatım boyunca gördüğüm en güzel gelinsin."
Gülerek karşılık verdim.
"Hayatın boyunca kaç tane gelin gördünki?"
"Seninle birlikte üç.Ama açık ara farkla onlardan daha güzel olduğun kesin."
Tekrardan güldüm.Hailey ve diğer tüm tanıdıklarımın bu özel günümde yanımda oldukları için gerçektende minnettardım.
Okulum bitmese dahi evleniyorduk ve bazı kişilerin bu duruma karşı çıkacağını düşünmüştüm.Fakat düşüncelerimin yersiz olduğunu herkesin bize destek çıkmasıyla anlamıştım.Doğrusunu söylemek gerekirse Cameron ile çocuk konusunuda konuşmuştuk.Bana üniversitemin 2 sene sonra biteceği için bir sorun olmadığını söylemişti.Hatta evliliğin tadını gezerek çıkartabileceğimizide eklemişti.
"Cameron kapıda sanırım.Baksana içeri girmek için kızlara nasılda yalvarıyor."
Dışarıya kulak verdiğimde gerçektende Cameron'un diğer kız arkadaşlarıma yalvardığını duydum.
"Hadi ama kızlar!Bırakında sevgilimi görebileyim!Lütfen!"
Hailey'le göz göze geldiğimizde,sırıttık.
"Hayır,göremezsin!Düğün saatini bekle,Cam." Emily'nin karşı çıkan sesi duyulduğunda Hailey kahkaha atarak Emily'e yardım etmek adına odadan çıktı.Emily'de tıpkı Hailey gibi yakın arkadaşlarımdan biriydi.Tek farkı farklı bir eyaletten geliyor olmasıydı.
Sesler devam ederken,odanın kapısı yavaşça açıldı ve içeriye babam girdi.
"Tanrım!"Sessizce mırıldandı."Çok güzel olmuşsun.''
Burukça gülümseyerek,babama sarıldım.
''Aslında şuanda oturup duygusal bir konuşma yapmam gerekiyor...''
Sözünü keserek,homurdandım.
''Yapma ama...''
Babamın yüzündeki gülümsemede buruklaşırken,tekrardan bana sarıldı.
''Seni bu mutlu gününde tabikide üzmek istemiyorum.'' Saçlarımın arasına minik bir öpücük kondurdu. ''Ama bu konuşmayı başka bir zaman elbetteki yapacağım.''
Kıkırdayarak,birbirimizden ayrıldık.Hemen karşı duvardaki saate bakarken,derin bir iç çektim.Saat 18:50'ydi.Düğünün başlamasına yanlızca 10 dakika kalmıştı.Buda demek oluyorduki artık çıkmamız gerekti.
Babamda saate bakarak gülümsedi ve koluna girmeme müsade etti.Kolumu babamın kolundan geçirirken,yüzümdeki gülümseme dahada arttı.Eminimki şuan Cameron rahibin karşısında sabırsızca beni bekliyordu.
Babamla birlikte odadan çıkarken,dışarıdan gelen müzik değişti ve daha hoş bir müzik çalmaya başladı.Babamın kolunu biraz daha sıkı tutarken,okyanus kenarındaki lüks otel binasından çıktık ve herkesin bizi beklediği alana doğru ilerledik.Cameron'ın bakışları beni bulurken,gülümsedim.Giydiği takım elbise O'na o kadar çok yakışmıştı ki,Tanrıya bana böyle bir eş verdiği için tekrardan teşekkür ettim.
Babam beni Cameron'a teslim ederken,mutluydum.Mutluyduk.Evleniyorduk ve artık bir ömür birlikte olacaktık.
◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆
Edilen yeminler,danslar,tebrikler sonrasında düğün nihayet bitmişti.Basına yayılan fotoğrafların yanı sıra binlerce fotoğraf çekilmiş ve düğünün her saniyesi ölümsüzleştirilmişti.
Herkes düğünün yorgunluğuyla evlerine dağılırken,Cameron ile otelde bizim için ayırtılan odaya doğru ilerlemiştik.Cameron belimde olan eliyle beni odanın içine yönlendirirken,gülümsedim.Kalbim fazla hızlı atıyordu ve sanki ilk defa birlikte olacakmışız gibi heyecanlıydım.
Cameron arkama geçerek kollarını belime sararken,gülümsemişti.
''Artık hayatımızın sonuna kadar benimsin.''Saçlarımın arasına küçük bir öpücük kondururken devam etti.''Ve artık seni benden kimse ayıramaz,güzelim.''
''Evlendiğimize halen inanamıyorum.''Kolları arasından ona dönerken,düşüncelerimi dile getirdim.''Bu tıpkı bir rüya gibi ve ben bu rüyadan asla uyanmak istemiyorum.''
Gözlerinde var olan aşk kalbime ulaşırken,Tanrıya beni bu rüyadan ömrüm boyunda uyandırmaması için dua ettim.
''Sana bunun gerçek olduğunu kanıtlayabilirim.''Yüzündeki sırıtış ile dudaklarıma eğilirken,kıkırdadım.Bu günden sonra;
Ruhlarımız mutlu,kalplerimiz eş,dudaklarımız dost,kaderimiz ise biz olmuştu.
◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆
İŞTE WHATSAPP HİKAYEMİN FİNALİ İLE KARŞINIZDAYIM!
BU GÜNE KADAR BENİMLE BİRLİKTE OLAN TÜM OKURLARIMA KISACASI 2. AİLEME TEŞEKKÜR EDERİM!SİZLERİ SEVİYORUM!❤
BELKİ KLASİK BİR SON OLMUŞTU FAKAT ŞUNU BİLMENİZİ İSTERİMKİ WHATSAPP BENİM İLK HİKAYEM VE EN ACEMİ OLDUĞUM HİKAYEMDİ.ÖYLESİNE BAŞLADIĞIM BİR HİKAYEMİN BU KADAR OKUNMUŞ OLMASI BEKLEDİĞİM BİR DURUM DEĞİLDİ.SİZLERE NE KADAR TEŞEKKÜR ETSEM AZ.❤
DOĞRUSUNU SÖYLEMEK GEREKİRSE,CAMERON KURGULARINA DEVAM EDECEĞİM VE BUNLARIN YANI SIRA GENÇ KURGU KATEGORİSİNDEDE YAZMAYI PLANLIYORUM.BUGÜNE KADAR ÇOK FAZLA KİTAP YAZMAYI PLANLADIM FAKAT ÇIKAN SORUNLAR SAYESİNDE YAZAMADIM.YENİ HİKAYELERİMDEN HABERDAR OLMAK İÇİN BENİ TAKİP EDEBİLİR VEYA AKTİF OLAN HİKAYELERİMİ KÜTÜPHANELERİNE EKLEYEBİLİRLER.HİKAYELERİMDEDE YENİ HİKAYELERİMİ TANITMAYI UNUTMUYORUM.❤
DİĞER HİKAYELERİMDEDE BENİMLE OLMANIZ DİLEĞİYLE,
HEPİNİZİ SEVİYOR VE TEKRARDAN TEŞEKKÜR EDİYORUM WHATSAPP AİLESİ.❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WhatsApp||Cameron Dallas
FanfictionYaz tatilinde can sıkıntısından dolayı rastgele bir numarayı telefonuna kaydeden Eleanor,tanımadığı bu kişiye ilk mesajını WhatsApp'tan atar.Fakat konuştukça bağlandığı bu kişinin,en yakın arkadaşının anlatmakla bitiremediği Cameron Dallas olduğunu...