○14●

7.7K 441 59
                                    

MULTİMEDİA: HAİLEY WİLLİAMSON.

◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆

Evin içi zil sesi ile dolarken,hızla kapıyı açtım.İçeriye giren Hailey'i görünce,kaşlarım istemsiz olarak havalanmıştı.Neden bu kadar pişman gözüküyor anlamamıştım.

''Noldu?''Diye sordum salona girmekte olan Hailey'in arkasından.

''Ne olmadıki!Magcon Boys dün bizim gittiğimiz sahildelermiş!O erkek topluluğuda onlarmış!Tanrım!Cameron'ı göremedim bile.''

Ağzım şaşkınlıkla açılırken,gözlerimde sonuna kadar açılmıştı.Pekala,şuan Hailey'in yerinde asla olmak istemezdim.Kim rüyalarını süsleyen çocukla tanışmaya bu kadar yakınlaşmışken tanışamamış olmayı isterdiki?

''Keşke gidip kızlardan birine sorsaymışım...''Diyerek mırıldandım.Mırıltımı duyan Hailey,kötü bakışlarını bana çevirdi.

''Evet!Bencede öyle yapmalıydın!''

Pişmanlıkla başımı önüme eğerken,kendimi annesi tarafından azarlanmakta olan küçük bir çocuk gibi hissediyordum.

''Bak,söz veriyorumki bir gün seni Cameron'la tanıştıracağım.Bunu gerçektende yapacağım.''Ama küçük bir sorun varki nasıl yapacağımı bilmiyorum.

''Sözmü?'' Diyerek sordu.Başımı sallayarak,koltuğa oturdum.

''Evet,söz.''

Hailey oturmakta olduğu koltuğa boylu boyunca yayıldı.Başının altına koyduğu yastığı düzelterek,daha rahat bir pozisyona geçti.

''Uykum var.''Dedi gözlerini kapatarak.Evet,zaten bu sesinden ve göz altlarındaki torbalardan fazlasıyla belli oluyordu.Büyük ihtimalle dün gece uyuyamamış olsa gerekti.

''Sen uyu.''Dedim.Gülümsemekle yetindi.Birkaç dakika sonra ise düzenli nefes alışverişleriyle uyuduğunu anlamıştım.

Hızla masanın üzerinden aldığım telefonla Whatsapp'a girdim.Pekala,Hailey'in dediğine göre sahildeki erkek topluluğu Magcon Boys'tu.Düşüncelerime görede Cameron ya onlardan biriydi yada gizlice birinin fotoğrafını çekmekte oldukça iyiydi.Fakat bir sorun vardıki,eğer Cameron Magcon Boys'tan biri ise bu kesinlikle Cameron Dallas'tı.Nede olsa Magcon Boys'taki tek Cameron oydu ve benim aklımın almadığı tek şey ise onun nasıl olabileceğiydi.

''Hey,Cam!''

Derin bir nefes aldım.Hemen bir tanıya varmamalıydım.Belkide gizlice birinin fotoğrafını çekmekte gerçekten iyiydi.

''Hey,Elly!''

''Naber?''

''İyi senden?''

''Kötü.İnanabiliyormusun sana bahsettiğim o erkek topluluğu Magcon Boys'muş!''

''Gerçektenmi?''

''Evet,gerçekten.Hailey kendini fazlasıyla kötü hissediyor.Nede olsa ona bakmayalım diyen bendim ve bu yüzden oldukça pişmanım.''

''Pişman olacak bir durum yok.Başka bir zaman görebilir.''

''Evet,görebilir.Ve ben onu Cameron'la tanıştıracağıma söz verdim.Evet,evet biliyorum.Çok aptalım.''

''Hayır,değilsin.Belkide tanıştırırsın?''

''Tanıştırabilmem için ilk önce benim onu tanımam gerek değilmi?''

''Belkide tanıyorsundur?''

''Ne?''

''Boşver.''

''Belkide tanıyorsunda ne demek?''

''Boşver,Elly.''

''Pekala,şimdilik boş verebilirim.''

''İyi olur.Şimdi çıkmam gerek.Görüşürüz.''

''Görüşürüz,Cam.''

Evet.Şimdi herşey yerine oturmuştu.Herşey olduça açıktı.

1-) Cameron ile olan diyaloğumuzun Cameron Dallas'ın vinelarından birinde kurgulanmasıydı.

2-)Cameron Dallas'ın Hailey'i fark edeceğine dair iddaya girmemiz ve Cameron Dallas Hailey'in kişisel hesabındaki fotoğraflarını beğenmesiydi.

3-)Justin Bieber'ın Cameron Dallas'dan biraz daha yakışıklı olduğunu söylediğimde tepki vermesiydi.

4-) Sonuncu ise fotoğrafımı çekmesi ve belkide tanıyorsun lafıydı.

Evet.Cameron kesinlikle Cameron Dallas'tı ve ben uzun zamandır Cameron Dallas ile konuşuyordum.Ve asıl olay ise;Sıkıldığım için yaptığım bir şeyin Cameron Dallas ile konuşmama neden olacağını kim bilebilirdiki!?

◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆

Oh be sonunda tgyhujıkjhg Artık anladı asdfghjjhgfd Bakalım bundan sonra neler olacak? :3 Vote ve yorumu unutmayın :3 Sizleri Seviyorum <3



WhatsApp||Cameron DallasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin