Hyunjin'den
Bizim okul sanat lisesiydi ve farklı farklı bölümleri vardı. Ben resim bölümünde, Minho dans, Changbin ve Han müzik, Felix ve Jeongin oyunculuk, Seungmin ve Chan'da moda tasarımda okuyordu. Ben Han, Seungmin ve Jeongin ile takılıyordum. Diğerleriyle alakam yoktu. Sadece ben Changbin ile Seungmin'de Felix ile kalıyordu.
Her ne kadar onlarla bir alakam olmasada olduğunu düşünüyordum. Ben Minho'yu seviyordum çünkü. Deli gibi hemde. Onu tam 3 yıldır seviyorum. Ama Minho beni hiç sevmezdi. Sebebini bilmiyorum ama benimle sürekli uğraşırdı. Beni aşağılardı. Onunla konuşmaya çalıştıkça iğrenç olduğumu söyleyip uzaklaşırdı. Kalbimi kırıyordu. Ben onu bu denli çok severken onun böyle konuşması koyuyordu. Beni sevebileceğini sanmıyorum.Sabah 05:00'de alarmımın sesiyle kalktım. Sadece 2 saat uyuyabilmiştim. Aptal kafam. Ne diye 3'e kadar uyumadım ki. Gözlerimden uyku akıyordu. Bir yere düşecek gibiydim. Paytak paytak odanın tuvaletine girdim. Kısa bir duş alayım dedim. Çıktığımda saat 05:25'ti. Üstümü giyindim ve saçımı makinenin sessiz devresinde kurutmaya başladım. Changbin'in mızmızlanmasını çekemezdim. Saçımıda kuruttuktan sonra üstümü giyinip yurttan dışarı çıktım.
Bir resim kursuna yazılmıştım . Kendimi daha çok geliştirmek istiyordum. Onun için yazılmıştım. Ama gerizekalı kıt beyinli yönetici sabahın köründe ayarladı bu kursu. Uyanmak zordu ama dayanıcaktık.
Kursa gelmiştim. Dersler başlamıştı.
5 saat sonra
FAKFAKİRE SADAKA PLS
Jisung
Evet milletttt uyandınız mıııııJeongin
Tamamen ayılmış durumdayım şuanSeungmin
Şimdi uyandım sayendeJisung
Aferin o zaman banaSeungmin
Siktir gitJisung
Terbiyesiz
Utanmaz
ArlanmazSeungmin
SağolJisung
Neyse şimdi hiç enerjim yok sonra yazarım baySeungmin
Mümkün olduğunca yazma banaJisung
Havam gelince yazıcam görüceksin piçSeungmin
BayyyBeni dövmek istiyorsunuz anlıyorum ama bugünlük bu kadar yazabildim. Uzun yazmayı düsünüyordum ama ters köşe oldum. Gece olduğu için şuan deli gibi uykum var. O yüzden çok yazamadım mazur görün. Görüşürüzzzz :))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
red pacific/hyunho
Romance"Daha öncesinde hiç böyle olabileceğimizi düşündün mü?" dedi Hyunjin. "Düşünmedim. Ama şuan yaşayınca cazip geliyor."