-5-

851 58 218
                                    

Yazardan
Yanına oturan bedenle şaşkınlıkla gözlerini açtı. Bu Mingi'ydi.

"Selam Hyunjin." dedi yüzü deki gülümsemesiyle. Hyunjinde ona karşılık gülümsedi.

"Selam Mingi."

Mingi, Hyunjin'den 2 yıldır hoşlanıyordu. 1. yılın sonunda ona çıkma teklifi etmişti. Hyunjin'de nazikçe reddetmişti. Mingi Hyunjin'in Minho'dan hoşlandığını biliyordu. Onu Minho'dan uzak tutmaya çalışıyordu. Minho gibi biri için kendisini bu kadar parçalamamasını söylüyordu. Ama Hyunjin kulak asmıyordu. Minho'ya yakınlaşmaya çalıştıkça Minho onu geri itiyordu. Bu da onu fazlasıyla üzüyordu.

"Neden bu saatte uyandın?"

"Hep böyleyim Mingi. Erken kalkmak dinç tutuyor. Sen normalde geç kalkarsın. Kafana taş mı düştü?" diye kıkırdadı Hyunjin. Mingi'de güldü.

"Hayır. Tarih kursum varda onun için erken kalktım. Seni görünce selam vereyim dedim."

"Anladım."

"Benim gitmem lazım Hyunjin. Kurs hocası geç kalırsam beni falakaya yatırabilir. Görüşürüz~"

Hyunjin kahkaha attı ve elini salladı.

Biraz daha dışarıda durdu. Canı sıkılınca gruba yazmak istedi. Telefonu açıp mesajlar kısmına girdi.

FAKFAKİRE SADAKA PLS

Hyunjin
Gençlik uyanmadınız mı hala
Alooooo
Ya kimse neden erken kalkmıyoooooo
Çıldırıcam aq bi erken kalkın
Camış gibi dersin başlamasına yarım saat kala uyanıyorsunuz
YA BİRİNİZ YAZIN AMK
Sessize mi aldınız grubu ya
Offf ben gidiyorum hepiniz uyuyosunuz zaten

Hyunjin bıkkınlıkla telefonu kapattı. Neden herkes geç kalkmak zorundaydı ki? Şuan bina ölüm sessizliğiydi. Hyunjin'de bunu sevmezdi.

Sıkıldığı için yukarı çıkıp resim malzemelerini almaya karaar ve verdi. Binanın içine girip yukarı çıktı. Changbin'in uyanmamasına dikkat ederek resim malzemelerini aldı. Ve aşağı indi. Yine aynı banka oturup kafasında ne çizeceğine dair şeyler düşünmeye başladı. Bulamayınca istemsizce birşeyler karalamaya başladı. Nedensizce bu resmi çizerken kalbi hızlı atıyordu. Fazla gerilmişti sebebini bilmiyordu.

1 saat sonra

Hyunjin son dokunuşlarıda yapıp resmini bitirdi. Ne olduğunu bilmeden çizdiği şeye baktı. Resimde bir gemi vardı. Üç tane kişi vardı. İkisi gemide, diğeride denizde kanlar içindeydi. Gemidd olanın birinin elinde silah vardı. Diğeri geminin, denizde olanın düştüğü yere yakındı. Hyunjin bu resmi hangi kafayla çizdiğini bilmiyordu. Ama yinede defterinde tutmaya karar verdi. Kalemlerini alıp yukarı çıktı. Kahvaltı saatine 20 dakika kalmıştı. Yemekhanede beklemeye karar verdi. Yemekhaneye gidip bir masaya oturdu ve beklemeye başladı. Beklerken telefonu eline almıştı. Mesajlar gelmişti. Resim yaparken odaklanmak için sessize almıştı.

FAKFAKİRE SADAKA PLS

Jisung
Olm sabahın köründe kalkan sensin
Bizim suçumuz mu

red pacific/hyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin