4

574 32 2
                                    

Am deschis ușa de la intrare, mi-am scos haina și pantofii. Mi-am pus papucii de casă și am mers în camera mea, fiind supărată. Mă simt atât de rușinată. Nu vreau să-l mai întâlnesc niciodată pe acel bărbat.

***

11:54

*Ding Ding*
Matusa❤️: "îmi pare rău draga mea! Voi sta la casa bunică-tii pentru o perioadă! Ea se simte foarte rău. Te sun dimineața".

Încep să devin foarte nervoasă și speriată că mă va lăsa ca și ceilalți.

"Trezește-te Yuna, ea se va întoarce în curând." Îmi spun mie însumi încercând să mă calmez.

De când părinții mei au murit, am atacuri de panică foarte ușor atunci când simt că cineva mă va părăsi. Se ajunge la un punct în care mă pot răni singură.

După ce m-am calmat, am decis să merg la culcare, era târziu.

***

"Jungkook ești atât de mare!"

" Yuna, ești așa sexy in fusta asta."

" Oh, Jungkook." ma apropii de buzele lui si ne sărut-

*RING RING*

" Ce dracu..."

M-am ridicat rapid gândindu-mă la visul pe care tocmai l-am avut...

La ce mă gândesc? Doar un vis nebun, nimic mai mult.

M-am ridicat rapid din pat, mi-am făcut rutina și m-am îmbrăcat pentru ziua de azi, încercând să alung din mintea mea afurisitul ăla de vis.

Am alergat în jos la bucătărie și am luat două sticle mici de lapte cu banane și am fugit spre școală.

Nu știu de ce eram într-o așa grabă, era încă foarte devreme, dar pur și simplu voiam să fac lucrurile mai repede ca să nu mă gândesc prea mult, ca să pot uita visul.

După ce am ajuns la școală, m-am dus direct la sala mea, unde erau doar două persoane în clasă, având în vedere faptul că mai era o oră până la începerea cursurilor.

M-am dus la banca mea și am început să-mi deschid cărțile și să învăț neavând ce face.

***

Toți ceilalți au început să sosească, inclusiv sunsaengnim. M-am uitat în jos la cartea mea în timp ce el saluta clasa.

M-am uitat în sus pentru prima dată după primele 3 minute de când a sosit.

Părea atât de fermecător, iar brațele lui erau foarte musculoase și se vedeau prin cămașa lui, nu puteam să-mi iau ochii de la el.

Despre ce naiba vorbesc?! Nu vreau sa ma îndrăgostesc de acest bețiv pervers.

Apoi s-a uitat către mine și a întrebat: "Yuna, care este motivul pentru care regele Sejong a creat alfabetul coreean?"

...

Eram atât de distrasa încât nu am putut gândi răspunsul corect.

"Pentru ca oamenii obișnuiți să poată comunica prin text și să citească? Deoarece era considerat un lux pentru oamenii care sunt regali să știe să citească in chineză."

Apoi a venit in dreptul băncii mele."Poate dacă ai fi fost atentă, ai fi știut ce și cum."

Apoi mi-a dat o foaie pe care scria "Detenție după școală"

Toată clasa a început să râdă și să vorbească.S-a întors la locul său și a zâmbit cu superioritate.

Am răspuns corect, dar totuși mi-a dat detenție?

Teacher➖Jungkook|FF✔️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum