SMUT
Fără sa îmi dau seama fiind încă in transă, noi ne sărutăm agresiv. Se simțea atât de bine dar era atât de greșit.
In acel moment nu îmi pasa dacă intra cineva pe usa, îl voiam doar pe el. Inima îmi batea ca niciodată, nu eram pregătită pentru asta ceva.
Jungkook a rupt Sărutul brusc si mi-a spus da Îl urmez. Amândoi coboram scările.
M-a dus la vechiul salon al profesorilor din subsol unde nimeni nu a mai călcat in el din 1999.A închis usa si m-a trântit agresiv si am început sa ne sărutăm. S-a îndepărtat si i-am văzut dorinta arzătoare din ochii.
Si-a scos cravata si a început sa își descheie nasturii de la cămașa. Totul se întâmpla prea repede. M-a privit in ochi asigurându-se ca sunt gata sa o fac. Mi-a înlăturat ușor uniforma.
Apoi m-a apucat de coapse ridicându-ma în brațe și m-a sărutat, apoi m-a pus pe masă.
" Vreau sa te simt." Spune Jungkook respirând greu.
A început să-mi lase semne pe sânii ca mai apoi sa le sărute. Fiecare atingere pe pielea mea mă făcea să mă simt in al 9-le-a cer.
Gemeam încet, pot spune ca Jungkook era încântat sa audă asta.Coboară cu limba pe abdomen ușor in jos pana ajunge la zona mea înfierbântată, făcea cerculete in jurul clitorisului meu. Ma simteam atât de bine si nu am mai avut parte de așa sentiment. Gemetele mele erau mai tari, când mi-am dat seama mi am pus mana la gura.
" Nu, vreau sa le aud. Sa îți aud gemetele."
Își desface cureaua si își da pantaloni jos. Am fost atât de socata văzându-i mărimea, eram la propriu cu gura deschisă. El a observat si a ranjit.
" Ești pregătită Yuna? Nu as vrea sa te rănesc. Voi avea grija."
" Sunt pregătită.. bagă-.."
Ochii lui erau atintiti asupra mea in timp ce intra in mine.
" Ah.."
Ma durut atât de tare, la naiba dar după m-am simțit atât de wow. El înainta încet si marea viteza treptat. In acel moment gemeam atât de tare. Nu m-am gândit niciodată ca pot scoate asemenea zgomote.
Durerea se atenua încet, gafaiam amândoi.
" Îmi voi da drumul, numai rezist." spuse Jungkook respirând scăldat. A iesit din mine si și-a lăsat urmașii pe acea masa.
CITEȘTI
Teacher➖Jungkook|FF✔️
Romance"Te voi face să uiți tot ce e rău", șoptește el seducător la urechea mea... [short story]