22

443 27 2
                                    

Căsătorie?

Jungkook se căsătorește?

Deci ce a fost între noi era defapt... nimic?

Când Jungkook și-a terminat fraza, s-a uitat imediat la mine și apoi s-a uitat înapoi la clasă. a vrut sa vada reactia mea...

***

De-a lungul orelor el îmi arunca câte-o privire câteodată.

Care-i problema lui, să se uite la soția lui. Mincinosul.

Gândurile mele s-au umplut de ura. Mi-a venit să-mi plâng ochii, dar nu am putut eram în clasă. Mă uit la fereastra sălii de clasă care duce spre holuri și îl văd pe Yoongi stând acolo, făcându-mi cu mâna.

De ce nu este in clasa?

Au mai rămas doua minute.

Odată ce s-a auzit clopoțelul, am fugit din sala de clasă și l-am prins pe Yoongi intr-o îmbrățișare.
______________________________
Jungkook Pov

" Si uite așa soldații coreeni, au salvat Coreea."

* Clopoțelul*

Odată ce am auzit clopoțelul m-am uitat imediat la Yuna și, înainte să-mi dau seama, a fugit. De la fereastră am văzut-o pe ea si pe Yoongi și mergând împreună.

Inima mi-a căzut in stomac.

Vrea doar sa ma facă gelos.

Nu, nu, nu este totul despre mine.

As vrea sa știe adevarul. A trebuit sa mint pentru a o salva.

***

19:23

Era târziu, lucram si corectam lucrări. La naiba capul asta ma omoară. Tot ce aveam in creier era - Yuna. Am scris accidental numele ei pe una dintre lucrări.

Vorbind cu ea
Uitându-ma la ea
Atingând-o
Doar sa știu ca exista

Îmi doresc sa o pot avea înapoi, așa cum era la început. M-am uitat la ceas și mi-am dat seama că se făcea destul de târziu. Am fost epuizat psihic și fizic din această săptămână.
______________________________
Yuna Pov

Ughh, de ce nenorocitul ăla este încă in mintea mea.

Sunt destul de sigura ca voi înnebuni in acest moment. De ce naiba perversul ăla trebuia sa îmi profesorrrrrr.

*Suspin*

Încep sa plâng si sa rad in același timp. Sunt destul de sigura ca matusa mea aude si probabil crede ca sunt nebuna.

***

Odată ce m-am adunat, am decis că ar trebui să plec și să merg în parcul din partea îndepărtată. Camera mea m-a făcut să mă simt rău din cauza plânsului, așa că sunt destul de sigura că pereții mei au absorbit acea negativitate sau așa ceva.

Ma spăl pe fața si îmi prind parul într-un coc vai de viața lui, îmi iau cel mai apropiat hanorac pe care l-am văzut si am iesit pe usa.

***

Eram deja destul de departe de casa și instantaneu am regretat că m-am decis să merg în parcul din partea îndepărtată. Era deja prea târziu și uram gândul să mă întorc acasă. Așa că mi-am continuat mersul spre parc.

S-a simțit cu adevărat revigorant și plăcut. Nu era prea întuneric și luna era foarte aproape de pământ. Mi-a plăcut când se întâmplă asta, mi-a amintit cum tata și cu mine obișnuiam să mergem pe un traseu similar și să admirăm luna împreună și cum obișnuia să-mi spună povești despre cum un prinț aducea luna mai aproape de pământ ca un cadou, pentru dragostea lui.

Deodată aud un zgomot in spatele meu

* Fluierat*

" Buna, draguto."

Ma întorc ca sa văd 3 ciupacabre de barbati la vreo 30 de ani care veneau înspre mine. Măresc pasul spre ieșire.

* Sopteste*

Deși șopteau tot ii puteam auzi.

" Se pare ca ar valora 100.000.000 de Woni, nu Hobi?"

O data ce am auzit, am început sa alerg cât de repede puteam, ei si au dat seama si au început sa alerge după mine.

Eram în avantaj, ticăloșii ăștia nu mă puteau ajunge din urmă, am făcut pistă anul trecut și mai am o capacitate bună de alergare.

Am vorbit prea devreme, deja mai aveau putin sa ma ajungeau.

Unul dintre ei m-a prins de braț și apoi, odată ce ceilalți au ajuns din urmă, toți m-au prins și au încercat să mă târască.

Se aud sirenele polițiștilor, toți mi-au dat drumul si au fugit.

Tocmai atunci îmi trageam micul meu suflet când aud sirenele poliției crescând și apoi se opresc. Mașina lui Jungkook oprește apoi pe trotuar și el coboară din mașină.

Ce naiba?

Teacher➖Jungkook|FF✔️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum