A trecut două săptămâni de când Jungkook nu a mai vorbit cu mine, în afară de a mă chema în clasă. Părea diferit. Nu părea el însuși.
Odată ce ora s-a încheiat, am fost eliberați să mergem la cursurile opționale. Înainte să ies din clasă, m-am întors să mă uit încă o dată la Jungkook, care și-a pus mâinile pe față. M-am îngrijorat că trecea printr-un moment dificil de unul singur.
Am intrat în clasa de muzică și l-am văzut pe Yoongi, iar imediat mi-am revenit. El mereu mă făcea să râd fără a depune prea mult efort.
"Yuna, Yuna, vino aici, am ceva să-ți spun."
M-am așezat lângă el și l-am întrebat ce se întâmplă.
"Circulă un zvon prin școală că un profesor și un elev au o aventură."
" Poftim? Vorbești serios? Cine?"
"Se spune că este vorba despre domnul Jeon și o altă studentă."
" J-J-ungkook?"
"Da, de ce îl numești pe domnul Jeon cu numele?"
"Ah, înțeleg, îți place să îi spui tuturor profesorilor pe prenume."
" Ok..."
Când am ieșit din clasă, tot ce puteam să gândesc era la Jungkook. De ce vorbeau despre el în felul acela?
M-am oprit imediat după ce Yoongi a început să mă tachineze și sa îmi ciufuleasca parul.
"Încetează, Min Yoongi!!" am spus eu în timp ce râdeam.
După ce mi-am aranjat parul la loc, l-am văzut pe domnul Jeon la vreo 6 metri distanta uitându-se furios la noi.
" Lee Yuna, detenție după ore, deranjezi si faci zgomot pe holurile liceului."
CITEȘTI
Teacher➖Jungkook|FF✔️
Romance"Te voi face să uiți tot ce e rău", șoptește el seducător la urechea mea... [short story]