Am fugit acasă și am tras ușa cu putere. "TANTI, CUM AI PUTUT SĂ-I SPUI PROFESORULUI MEU SĂ-MI DEA MEDITAȚII?!"
"Oh, Yuna, m-ai speriat!"
"De ce ai chemat un mediator?" am întrebat cu jind.
"Nu e nimic, Yuna. Ești în urmă cu materia, ai nevoie de ajutor suplimentar, mai ales că ai părăsit școala mai devreme anul trecut. Ce contează?"
"Simt că am lucruri mai bune de făcut decât să iau meditații.," am spus stânjenită.
Matusa a chicotit " Ai?" " Cum ar fi?"
" Umm, e-eu.."
"Da, așa credeam si eu , sunt doar două ore în fiecare zi după școală."
"O să fiu cu profesorul meu!"
"Și? De ce faci atâta caz din asta? E un tânăr foarte drăguț... și frumos, de altfel. Ar trebui să-mi mulțumești."
"In fine," am răbufnit. Am alergat în camera mea și m-am schimbat în pijama. Am mormăit lucruri fără sens în mintea mea.
Nu pot să stau în aceeași cameră cu acel pervers timp de doua ore in fiecare zi.
***
20:00
Am pus uniforma la spălat și apoi la uscat. Eram într-o stare atât de proastă încât nici cina nu am mâncat-o.
Cum aș putea să mănânc cina când sunt atât de furioasă pe toată lumea? Restul serii m-am închis în camera mea și am vizionat kdrame.
Am adormit după miezul nopții.
***
*RING RING*
M-am trezit rapid și am luat fuga la duș, mi-am periat dinții. Nu îmi puteam găsi uniforma nicăieri!
Apoi mi-am amintit că este pe uscător. Am scos-o si am îmbrăcat-o.
...Ce am făcut...
Uniforma era cu fucking doua mărimi mai mici
Am început să intru în panică pentru că nu puteam să port o uniformă atât de strâmtă si mică.
După ce am stat si m-am gândit..mi-am dat seama că nu am avut altă opțiune decât să o port.
Fusta era atât de scurtă încât nu puteam să-mi dau seama dacă eram o actriță porno sau o elevă.
Bluza și sacoul meu erau la fel de strâmte. Se vedea fiecare cusătură și fiecare curbă a corpului meu. M-am simțit atât de jenată și scandaloasă. Dar nu am avut de ales. Sper că voi primi o nouă uniformă cât mai curând posibil.
***
În timp ce mergeam la școală, am simțit că bărbații și femeile se uită la mine. Dar a devenit și mai rău odată ce am ajuns la școală, oamenii șopteau în spatele meu. Am auzit multe fete spunând că sunt o "curvă care caută atenție".
***
Din fericire, oamenii nu au mai dat importanță după un timp, am fost foarte ușurată.
Am intrat în clasă și l-am văzut pe Jungkook privindu-mă de două ori. Am evitat să mă uit la ceilalți când m-am așezat la banca mea.
Jungkook Pov
Am văzut-o pe Yuna intrând în clasă. Îmi pot imagina fiecare colțișor al curbelor ei, Doamne, este atât de sexy. Cămașa ei părea că vrea să fie descheiată de degetele mele.
Jungkook, trebuie să te aduni.
Este atât de dificil cu ea. De când a venit în clasa mea, totul s-a schimbat.
Încerc să nu mă uit la ea, dar tot ce vreau este să mă uit la ea, sa o admir in toată splendoarea ei.
Doamne mare îți este grădina...
CITEȘTI
Teacher➖Jungkook|FF✔️
Romance"Te voi face să uiți tot ce e rău", șoptește el seducător la urechea mea... [short story]