Au trecut două ore și în sfârșit a venit timpul să închei suferința și să merg acasă. Părea că am petrecut o zi întreagă în sala lui de clasă care a mirosit a bastonașe de brânză.
Urasc brânza la fel de mult ca Jungkook.
Nu m-am putut concentra la munca mea cu un Jungkook atât de aproape de mine. Am continuat să ma bâlbâi ca o proasta.
Mă crispez la gândul la asta, cobor din autobuz și încep să merg restul de metrii până acasă. Aveam nevoie de timp să mă gândesc la viață.
De ce mai sunt aici? De ce nu am putut fi o frunză? Sau măcar un gândac?
Într-o clipă, aud o voce groasă și puternică strigând.
"Yah! Domnișoara aia frumoasă, vino aiciiiii."
M-am întors și am văzut un bărbat beat și dezorientat venind spre mine, ținând o sticlă aproape goală de soju.
La naiba
Am început să mă îndepărtez, nu voiam să am de-a face cu el.
" Ya, cățea cine te crezi sa ma ignori?!"
Am simțit ceva asemănător ca o sticla lovindu-mă în cap, totul a devenit negru.
***
"Pacientul a suferit leziuni severe la cap, este posibil să..."
Ce sa întâmplat? Trăiesc?
Adorm din nou.
***
Deschis ochii si ma uit in jur. Unde dracu sunt?
De ce eram la spital? Am început să panichez, deoarece prima amintire pe care o am este când ma îndreptam spre casă. Ar putea să fi trecut luni și nici măcar nu știu.
Apoi am observat că mătușa mea dormea lângă pat pe un scaun, părea destul de incomod.
"Mătușă, hei, mătușă, trezește-te."
Și-a deschis ochii și m-a privit cu surprindere.
"Yuna, in sfârșit te-ai trezit!" Începe sa plângă. " Am fost atât de îngrijorată."
Apoi îmi lovește brațul.
" Pabo! La ce te gândeai mergând singura in cartierul acela?!" ma cearta ea " Ai noroc ca a ajuns profesorul tau la timp înainte sa îți facă nenorocitul ala ceva."
CITEȘTI
Teacher➖Jungkook|FF✔️
Roman d'amour"Te voi face să uiți tot ce e rău", șoptește el seducător la urechea mea... [short story]