Olamaz... 0.8

149 10 9
                                    

Ryujin'den

  Nezarethaneden çıkma işlemlerini yapıyordum. O sırada polislerin telsizinden bir ses duyuldu.

"19 yaşında bir kız adı HWANG Yeji. İntihar etmeye çalışırken küvette bilekleri kesik bir şekilde bulundu. Şuan yaşıyor. Fakat her an ölebilir."

   "Nee!" diye bir çığlık attım. Polis bana "HWANG Yeji,biraz önce yanınıza gelen kız sizin neyiniz oluyor?" "Sevgilim" diye cevap verdim ağlamaklı bir ses ile.....

~1 saat önce~

Yeji'den

   Ryujin bana bunu yapmazdı. En başa yeniden mi döndük cidden? Kendi kendime bunları sayıklıyordum.

   Hayattan da hazır soğumuşken,ayrıca yaşamak için bir sebebim kalmamışken intihar etmen en iyisi dedim ve ölen dedemin bana miras kalan evine gittim.

   Zaten evimizin karşısındaki ormandaydı. Küvete girdim. Elime bıçak aldım ve bileklerimi kestim. Bir anda bir çığlık attım. Ama bu Ryujin'in bana ihanet etmesinden daha acı olamazdı.

  Bir anda bir ses duydum sonrası beyaz ışık... Cidden ölüyormuydum? Hayat bu kadar mıydı? O sırada sesler duydum. Polis sireni sesleri... 30'lu yaşlarda bir kadın sesi duydum. "19 yaşında bir kız adı HWANG Yeji,intihar etmeye çalışırken küvette bilekleri kesik bir şekilde bulundu."

_DÜZENLENMİŞTİR_

Sadece sen ve ben || RyejiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin