Final 1.4

114 6 3
                                    

Ryujin'den

Son olaydan sadece bir kaç hafta geçmişti. Artık çok popülerdim. Eskisinden de çok. Çünkü tüm okul benim ne kadar iyi kalpli birisi olduğumu görmüştü.

Ayrıca artık Yeji'de okulun en popülerlerindendi. Tam sınıfa girdiğim anda sınıfta tanımadığım kimselerin olduğunu ve üstüme geldiklerini fark ettim. Bana sırayla sorular sormaya başladılar. Sorular şu tarzdaydı;

-Okulun (eski)eziği Yeji'ye nasıl aşık oldunuz?

-Onun için yaptıklarınız deydi mi?

-Okulun başlarında hayattan nefret ediyordunuz,nasıl oldu da Yeji ile çıkmaya başladığınız andan itibaren hayat dolu oldunuz?

-Ne zamandan beri çıkıyorsunuz?

-Neden daha önceden açıklamadınız?

gibi gibi sorulardı işte. Hepsine cevap verdikten sonra aklıma bir şey geldi. Biz lise son sınıftık ve bir ay sonra okullar tatildi. Hemen Yeji'nin yanına koştum ve bunu söyledim.

1 ay sonra

Evett,bugün mezun oluyozzz. Ama buraları anlatmama gerek yok değil mi? Ama bir özet geçeyim. Elbiselerimizi ve cübbelerimizi giydik ardından dans edip,pasta kesip keplerimizi havaya attık.

1 gün sonra

Şaka gibiydi. Dün mezun olmuştuk. Yatağımdan kalktım. Penceremi açtım ve hemen mutfağa koşup kendime bir kahve hazırladım.

Kahvemi bitirdikten sonra aklıma bir plan geldi. Hemen Yeji'yi aradım ve bizim evin yanındaki sushiciye gelmesini istedim.

Bir kaç saat sonra

Yeji'den

Ryujin,sonunda hazırlanabilmiş ve sushiciye gelmişti (evinin yanında olduğu halde bir buçuk saat geç kaldı ama neyse). İlk önce bi somon maki sipariş ettik. Yanında da iki kase ramen istedik. Bunlar hazırlanırken Ryujin bana bir şey sormak istediğini söyledi. Ben de seve seve kabul ettim. Bana;

-Yeji zaten çıkıyoruz biliyorsun,ama hiç doğru düzgün bir tatile gitmedik değil mi?

diye sordu ve cebinden uçak biletlerini çıkardı. Sonra da bana verdi. Biletleri incelediğimde biletler Miami'yeydi. Miami en çok gitmek istediğim yer ve biletler haftayaydı.

5 gün sonra

Tatile 2 gün kalmıştı fakat benim giyebileceğim hiçbir şey yoktu. Bu yüzden hemen Ryujin'i aradım. Arabasıyla evime geldi ve alış veriş merkezine doğru bir yol aldık. İlk önce Lc Waikiki'ye gittik ve oradan bana bir beyaz bir de yeşil elbise,Ryujin'e de siyah bir bikini ile mavili beyazlı bir elbise almıştık.

Ryujin deneme kabinine girip o mavili beyazlı elbiseyi denediğinde bir melek gibi duruyordu. Onun bu haline bir kez daha aşık olmuştum. Ona mükemmel gözüktüğünü söylediğimde mutluluktan gözleri parlıyordu. Lc Waikiki'den çıktığımızda Koton'a girdik.

Koton'a girdiğimizde aklıma bir şey gelmişti. Gözü kapalı chalange yapacaktık ve ayrıca iki dakikada içinde her alabildiğimizi alacaktık. Daha eğlenceli olsun diye Chaeryoung'u da çağırdık. O da on,on beş dakika sonra yanımıza geldi.

İlk kim yapacak diye küçük bir atışma yaptıktan sonra taş-kağıt-makas oynayarak karar vermeye karar verdik. Kazanan ilk yapacaktı vee sevgili Ryum kazandııı. İkinci bendim ve üçüncü ise Chaeryoung'du.

YNOT=Dayan chaer cabbar

İlk önce telefonumdan zamanlayıcı açtım ve hemen iki dakikayı kurdum ve sevgili Ryum hazır olduğunu söylediğinde başlattım. En fazla 5 kıyafet,en az ise 2 kıyafet almalıydık. Bu yüzden Ryum hızlı olmaya çalışıyordu.

Sadece sen ve ben || RyejiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin