~Ryujin'den~
Aceleyle Yeji'nin evine gittim. Bebeğimin kanlar içindeki bedenini sedyeye koydular ve ambulansa bindirdiler. Yanında gideceğimi söyledim. Bebeğim benim yüzümden ölmek üzereydi!
Hastaneye varır varmaz Yeji'yi ameliyata aldılar. Bende ağlayarak arkasından bağırdım "Özür dilerim Yeji,böyle olsun istemedim!"
Kararımı vermiştim. YUNA'DAN İNTİKAM ALACAKTIM! Hemen eve koşturdum ve teknoloji okuyan ve beyaz hacker olmak isteyen arkadaşım Chaeryeong'u aradım ve Yuna'nın sevgilisini araştırmasını istedim.
YNOT=Arkadaşlar beyaz hacker iyi amaçlara hizmet eden hackerdir.
Aradan bir kaç saat geçti. Chaeryeong beni aradı ve Yuna'nın sevgilisinin eski arkadaşımız Lia olduğunu öğrendiğini söyledi. Bu iş kolay olacaktı. Lia'nın ev adresini biliyordum.
Evine gittim. Kapıyı çaldım,karşımda Lia yerine Yuna vardı. Neden geldiğimi sorduğunda,Lia ile konuşmak istediğimi söyledim. İlk başta kabul etmese de bir kaç dakika sonra beni içeriye aldı. Biraz sohbet ettikten sonra Yuna bize türk kahvesi yapmaya gitti.
YNOT=Tam gergin andayken Türk kahvesi detayı peki:)
Bende o sırada Lia'nın yanağını öptüm,aynı Yuna gibi... Yuna bunu gördüğünde elindeki kahveleri yere döktü. Hemen yanına gittim ve "İNTİKAM SOĞUK YENEN BİR YEMEKTİR" diye bağırıp,kapıdan çıktım.
Delirmek üzereydim,intikamımı almıştım! Hemen Yeji'nin yanına gittim. Bir mucize olmuştu. Yeji uyanmıştı. Fakat,beni istemiyordu. Ben bunu düşünürken doktor içeri girdi ve Yeji'nin taburcu olacağını söyledi.
Tabi ben Yeji'ye söylediğim de Yeji, "Sen git te,ne olacaksa olsun!" dedi. Evime gittim. O beni artık sevmiyordu. Sanırım bunu kabullenmem gerekliydi...
_DÜZENLENMİŞTİR_
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece sen ve ben || Ryeji
FanfictionOkulun en popüleri ve zorbasi olan Ryujin'in okulun ezigi Yeji'ye tutulmasiyla baslayan bir ask hikayesi..