7

272 20 82
                                    

OKUYORSANIZ LÜTFEN OYLAYIN VE YORUM YAPIN. 😊


NAMJOONUMUN ANLATIMIDA OLSUN DEMİ

Sabah zorlanarak gözümü açmıştım vücudumun uyuştuğunu hissedince kalmaya çalışmıştım ama sadece çalışmıştım birisi tarafından koala misali sarılıyordum kafamı çevirince jin hyungu görmüştüm ve dünkü yaşadığımız şeyler gelmişti aklıma ve bütün aramızdaki olan şeyleri netleştirmiştik beni sevdiğini söylemişti ve bende gerçekten çabaladığına inanıyordum çünkü şimdiye kadar bana karşı hep mesafeli ve düşmanım gibi davranmıştı ama ben onu hep korumaya çalışıyordum kötü arkadaşlarından ve bunu geçte olsa anlamıştı mutlu olmuştum ona gerçekten sevmeyi ve sevilmeyi öğretecektim.

Yavaşca yüzüne doğru yaklaşıp onu izlemeye başlamıştım gerçekten tapılacak bir yüzü vardı ve ben onu sevdiğim için hiçbir zaman pişman değildim ilk ona aşık olduğumu hissettiğim zamanlar ortaokuldaydık ama bir türlü açılma fırsatı bulamamıştım hep kendi kendime niyetlendiğim de ya erkek yada kız arkadaşıyla çıkıp gelir sevgili olduğunu söylerdi çok üzülürdüm ama belli etmemeye çalışırdım en sonda dikkatini çekmek için her yaptığını babasına söylerdim bu sayede dikkatini çekmiştim ama yanında büyük bir öfkesini ve düşmanlığını kazanmıştım beni hep yanından kovar, bana bakarak karşımda bütün sevgilileriyle öpüşürdü o zamanlar sadece ağlamakla yetiniyordum .

Ama artık bu işkence bitmişti ve beni sevdiğini söylemişti yıllardır hayalini kurduğum şey oluyordu onunla birlikte benim evimde benim yatağımda sarmaş dolaş yatıyorduk.

 Yaşadığım heyecanla bianda hyungumun yanağını öpmüştüm hızlıca uyandı diye korkmuştum ama o sadece biraz daha bana sarılmıştı kaç dakika onu izledim bilmiyorum ama gözlerini bianda açıp yanağımı öpünce anlamıştım bu kadar daldığımı 

-" bu benden çaldığın sabah öpücüğü için"

-"hyung yaa"

-"beni izlemek hoşuna gitti galiba iç geçirip geçirip beni izledin"

-" sen uyumuyor muydun ya "

-"senin ilk kıpırdanmanda uyandım ben güzelim"

-"rezil mi oldum  şimdi ben ya"

-"neden rezil olmuşsun benim hoşuma gitti bu her sabah böyle uyanmak isterim alıştırdın kendini bana"

-" her sabah mı"

-"evet"

-" beraber mi yaşayacağız hyung"

-"istememez misin benle yaşamak"

-" isterim "  şuan benden mutlusu yoktu hyungumla beraber yaşayacaktık bütün hayallerim bir bir gerçekleşiyordu ve şuan hyungumu öpme isteğim vardı dayanamayıp uzunca bir öpücük kondurdum yanağına

-" bu ne içindi"

-"beni mutlu ettiğin için hyung"

-"o zaman hep seni mutlu edeceğim ki beni öpebilesin ama bidahaki sefere dudaktan istiyorum anlaştıkmı güzelim"

-"yaa benii utandırmasana hyung"

-"seni kızarık yanaklarla görmek hoşuma gidiyor "  ne diyeceğimi bilememiştim kızarık yanaklarıma bakıp gülüyordu daha fazla dayanamadım ve yüzümü boynuna gömdüm kokusunu ilk defa bu kadar yakından alıyordum ve bu bana mucize gibi gelmişti

-" hadi kalkalım ne olsa bugün iş yok bolca vaktimiz var oynaşmak için"

-"hyung ne diyorsun yaaa"

MY DEAR BOSS (NAMJİN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin