15

158 11 87
                                    

JİN

Yine ve yine şirkete gelmiştim şimdi sevgilimle ve bebeğimle evde olmak vardı ama babamla kaç aydan beri küs olduğumuz için  bilerek bütün işleri bana yüklüyordu iyiki şirketten kovmamıştı beni yoksa namjoongile nasıl bakardım biliyorum babam bize kıyamıyordu ama namjoonun hamile olduğunu söyleyince gerçekten şaşırıp baya tepki vermişlerdi saçmaydı sonuçta torunları olacaktı annemgil kabul etmişti bizi ve hep destek olacaklarını söylemişlerdi bende bunları düşünürken bir yandada belgeleri imzalıyordum artık bıkmıştım her sabah işe gelmekten sabah erken kalkıp namjoonla kendime kahvaltı hazırlamıştım onun çok birşey yapmasına izin vermiyordum o yüzden işe gitmeden evin genel işini hallederdim sabah güzelce karnını doyurmuş gitmeden öncede öpücüklerime boğmuştum tabi oğlumuzu unutmamak lazımdı onun hergün sağlıklı  olarak bize kavuşması için dua ediyordum kim bana şu beş ay içinde hep kavga ettiğin insanla  sevgili olacaksın hemde bir bebeğiniz olacak dese güler geçerdim ama şimdi o kadar mutluydum ki  namjoona eski yaptıklarım aklıma gelince kendime çok ama çok kızıyordum.

Bugün  namjoona evlenme teklifi edecektim artık zamanı gelmişti çünkü şuan dördüncü ayındaydı ve daha sonraları karnından dolayı baya zorlanacaktı bu yüzden bunu bu hafta halletmek istiyordum ilk önce evlililik teklifi sonrada güzel bir yerde evlenmek istiyordum namjoonla  ve bütün hazırlıklar şimdiden hazırdı sadece namjoona haber verip onu çook sevdiğimiz deniz kenarında evlenme teklifi edecektim saate bakınca geç olmuştu zate namjoon anca hazırlanırdı karnından dolayı telefonu alarak onu aradım

-"alo hayatım napıyorsun bakalım"

-"off jin yoruldum yaaa"

-"naptın yine ben sana birşeye dokunma demedim mi"

-"hayır birşey yapamdım beş dakikadan beri merdivenden çıkmaya çalışıyorum karnım çok büyüdü napıcam ben yaa"

-"hayatım kendini yorma hem daha dördüncü ayındasın daha büyüyecek karnın" 

-"yaa jin korkutma beni zor hareket ediyorum zaten şimdi geçtim odaya biraz dinleceğim sen ne söyleyecektin sevgilim"

-"aa şimdi sen biraz dinlen ve hazırlanmaya başla tamam mı ben bir saate gelicem bir yere gidicez seninle"

"-nereye aşkım"

-"süpriz"

-"ama merak ederim ben söyle lütfen"

"-olmaz söyleyemem ama çok mutlu olacaksın"

-"hımm öylemi peki ben hazırlanayım nasıl giyineyim "

-"ne giyersen giy san çok yakışıyor ama karnını sıkacak şeyler giyme sonra karnın acıyor"

"-ama jin elbiselerin içinde rahat edemiyorum herkes bana bakıyormuş gibi hissediyorum"

-"boşver herkesi sana geçen aldığım elbiseyi giy tamam mı senin ve bebeğimiz için canınızın yanmasını istemiyorum"

-"tamamm giyicem hadi bekliyorum seni" diyip telefonu kapatmıştı namjoon gerçekten kırılgandı insanların dediklerini çok önemliydi onun için o yüzden hamile olduğundan beri çok dışarı çıkmıyordu herkes ona baktığından ne kadar zorlasamda inat ediyor fazla kalabalığa girmiyordu ve en büyük sorunumuz bebeğimiz olduğundan karnın hergeçen gün büyüyordu benim tişörtlerimden giyiniyordu ama dışarı çıkınca o pantolonlarının içine girmek için çok çaba sarfetiyor sona sığmayıncada ağlama başlıyordu bu yüzden bol elbiseler giymesinden istiyordum bu sefer itiraz etmemişti kendini onların içinde rahat  ediyordu ama giymeye çekiniyordu son olarak bir kaç imza daha atmış işimi bitirmiştim artık  gitme zamanıydı odadan dışarıya çıkmıştım babam beni görünce kafasını diğer tarafa çevirmişti benim sinirlerimi bozmak için ama ben birazdan olanları düşününce sinirim gitmiş babamı görmezden gelerek otoparka gitmiştim .

MY DEAR BOSS (NAMJİN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin