22

144 17 47
                                    

BOL YORUMMMMMMMMMMMMMMMMM

TAEMİZ DAHA BEBEK OLDUĞUNDAN KONUŞMASIDA ÖYLE 

O ŞEKİLDE OKUYALIM


3  SENE SONRA

NAMJOON

Üç  sene çok hızlı geçmişti resmen daha dün gibiydi yaşadıklarımız jinle sonra birbirmize aşık olmamız sonrada bize mucize olarak verilen oğlumuz taehyung odaüç yaşındaydı  yürümesini öğrenmiş düşe kalksada ve en önemlisi konuşmasıydı daha geçen aylarda ilk sözcüğü baba olmuştu sevinçten ikimizde ağlamıştık tombul yanaklarını öpe öpe kendimizden geçmiştik  ne ara bu kadar zaman geçti ve büyüdü inanamıyorduk çünkü daha dün gibi aklımdaydı kucağıma aldığım vakit.

Bugün jiminler gelecekti bu üç senede tekrardan eski samimi vakitlerine dönmüşlerdi jin ve hoseok her hafta birbirimize gelir giderdik onlarında oğlu vardı jungkook taehyundan bir hafta sonra doğmuştu ama hep bir araya gelince taeyi korumak ister gibi yanından hiç ayırmıyordu beraber saatlerce oyun oynuyorlar düşe kalka koşuyorlar bizde duydukları kelimelri birbirlerine söylüyorlardı şimdiden çok iyi anlaşıyorlardı sonrasındada böyle olacağından  şüphem yoktu şuanda yatakta üçümüzde yatıyorduk daha doğrusu kocam ve oğlum uyuyorlardı ben onlardan önce uyanmıştım her sabah kalkar onları izlerdim bana mutluluk veriyordu ve şuan çok tatlılardı çünkü gece yine tae bolca aramızda yatmak için ağlamış bizde ısrarlarına dayanamış izin vermiştik sabaha kadarda üstünü  açtığından az uyumuştum birazcıkta şimdide tae jinin üstüne çıkmış bacaklarını kıvırmış parmağını emiyordu sanırım acıkmıştı daha emzirmeyi bırakmamıştım doktor dört  yaşından sonra bırakmamı söylemişti onu ilk kucağıma aldığımda jin emdirebildiğimi söylediğinde şaşırmıştım çünkü erkek halimle doğum yapmam bile bana inandırıcı gelmiyorken küçük bebeğimi emdirmem bana gerçekten inanılmaz gelmişti işte hayat böyleydi hiç ummadığımız anda buluyordu herşey.

Artık kalksak iyi olacaktı çünkü anca bu uykucular uyanıyordu kahvaltı filan derken öğleni buluyordu bizim iş jinin yanına yaklaşıp yüzüne öpücük kondurmuştum yavaşça kıpırdanmaya başlayınca üstündeki taeyi göstermiştim oda sırıtıp gözünü tekrardan kapatmıştı 

"jin uyan artık "

"biraz daha güzelim"

"hep böyle diyorsun jin taede sen gibi uyanmıyor"

"tamam " demiş gözünü tekrardan açmıştı taeyide dikkat ederek yatağa yatırmış benide öperek yerinde dikelmişti banyoya giderek üstünü değiştirip geri çıkmıştı tek seferde kaldırmaı başarmıştım bugün normalde hayatta kalkmazdı 

"güzelim ben aşağıya iniyorum o zman kahvaltıyı hazırlayayım sende taeyi uyandır"

"tamam kocacığım" yanıma tekrardan gelmiş alnımı öpmüştü üç seneden beri evli olmamıza rağmen hayla flörtleşmekten geri durmuyorduk bulduğumuz her boşlukta birbirmizi öpüyorduk bazı geceler kaçamak yapıyorduk saatlerce ama bazı günlerde işimiz yarım kalıyordu taeden dolayı hissediyormuş gibi ağlamaya başlıyordu .

Jin gidince bende kalkmış lavaboda işlerimi halletmiş bol bir tişört ve eşofmanımı giymiştim aslında şort giyiyordum ama jin beni öyle görünce resmen üstüme atlıyordu hemde oğlumuzun yanında ayıp yani demi tae hayla mışıl mışıl uyuyordu ama sonra öğlen uykusu gelince uyumak istemiyordu sabah çok uyuduğundan bu yüzden uyandırmalıydım onu yanına gitmiş yanağını öpmüştüm kıpırdanmıştı ama yüzünü diğer tarafa dönmüş uyuyordu hayla 

MY DEAR BOSS (NAMJİN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin