Gizem
"Ay çocuklar yeter! Yer değişikliği yapacağım!"
Sonunda hocayı delirttik. Tüm ders boyunca bağırdı, bağırdı, bağırdı... Tabi yer değişikliği deyince herkesten olumsuz nidalar yükselmeye başladı.
"Ama hocam ben yerimden çok memnunun" diye konuştu en arka sırada, hiç susmayan Bersu.
"Ama ben hiç memnun değilim Bersu'cum. Evet başlıyoruz." Hoca söylediği gibi birkaç kişinin yerini değiştirmeye başladı.
"Emir sen Ece'nin yanına ge." Ece şok olmuş bir şekilde hocaya baktı.
"Hocam olmaz, ben o sinir hastasıyla oturmam."
Emir "Ben zaten seninle oturmaya çok meraklıydım çakma sarı." dedi ve sonra devam etti. "Hocam ben onunla oturmam, yerimden memnunum."
"Asıl ben seninle oturmam."
"Çocuklar eğer ailenizi aramamızı istemiyorsanız oturun!"
"Gizem sen Aras'ın yanına geç."
"Hocam ben o çocuğun yanına oturmak istemiyorum."
"O çocuk dediğin kişi Aras, Gizem'cim, şimdi beni söyletme ve otur!"
"Hocam lütfen" diyerek son şansımı diledim ama yok!
O anda Emir geldi. "Kalksana ben seni mi bekleyeceğim!" diye bağırdı. Tam cevap verecektim ki Ece "Arkadaşımla düzgün konuş!" dedi.
"Konuşmazsam ne yaparsın."
Ece eline su şişesini aldı. "Ece tamam." diyerek onu durdurdum. Eğer onu yaparsa Emir daha beterini yapardı.
Yerimden kalktım ve Aras'ın yanına gittim.
"Kalkar mısın?" dedim ama yok! Bey efendi telefonla oynuyor.
Bana göz ucuyla bakıp, "Ne istiyorsun?" diye sordu.
Derin bir nefes aldım. "Sana ilanı aşk etmeye geldim." dedim alayla.
"Eyvallahta benden karşılık falan bekleme, o saçmalıklarla uğraşamam." dedi.
Alayla güldüm.
"Salak mısın sen ? Herhalde senin gibi birine aşık olacağımı düşünmedin." dedim alayla.
Aras "Sence ben ciddiye aldım mı dediklerini, yanıma falan oturamazsın." dedi.
"Bende sana meraklı değilim, eğer bir şikayetin varsa hocaya söyle."
Başka bir şey demeden kalktı ve bende cam kenarına oturdum.
"Sakın sesin çıkmasın." dedi mal. Trabzonlu damarlarım oynaşmaya başladı.
"Aynı şey senin için de geçerli." dedim.
"Melis, sen Yağızın yanına otur." işte bu hiç iyi olmadı hocam. O Yağız Melis'i bakışlarıyla yerdi valla.
Yağız bir anda yükseldi. "Hocam hayatta olmaz. Ben o suskunun yanına oturmam."
"Emir'e söylediklerimi sana da mı söyleyeyim Yağız?"
"Hocam lütfen beni arka sıralardan birine koyun." diye konuştu Melis.
"Hayır Melis, Yağızın yanına otur."
Melis kalktı ve Yağız'ın yanına oturdu.
"Bahar, Yavuz'un yanına otur." aha bittik. Bahar derste bu Yavuz'a dalmazsa ben Gizem değilim.
Bahar "Hocam nolur beni o cismin yanına koymayın." dedi.
"Ben miyim cisim? Hocam ben o kızla oturmam." dedi Yavuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Aşk
Teen FictionGizem, zor şeyler yaşamış, ailesi tarafından sevilmeyen bir kız. Her ne kadar zor şeyler yaşasa da hayat saçıyor işte. Tabi her şeyin yeni bir başlangıcı olmalıdır değil mi? Mesela yeni bir lise, yeni dostlar, yeni aşklar. Peki Gizem'in tam tersi ol...