Gizem
"Çocuklar kalkın!" Mustafa hocanın bağırmasıyla kalktık. Ece "Manyak mı bu hoca sabah sabah uyandırılır mı?" diye mızmızlandı.
Kızlarla birlikte giyinip çadırdan çıktık.
Hepimiz hazır olunca hoca Aras ve grubuna bakıp konuştu. "Yorgun musunuz çocuklar? Hem sizin ayakkabılarınıza ne oldu?" deyince kızlarla sırıttık.
Emir "Hocam uzun hikaye boş verin." dedi. He kanka he...
"Çocuklar buradan ayrılmayın."
Hoca arkasını dönüp çadırına gitti. Bende biraz dolaşsam bir şey olmaz.
Yürürken bir anda bir çukura düştüm. Lan bu hayvan tuzağı! Burası çok derin, nasıl çıkacağım ben buradan ya?
"İmdaaaat!"
"Kimse yok mu!!? Yardım edin!"
Kimse gelmiyor ya. Bir anda bir ses geldi. Şuan da duymak istediğim son ses.
"Vay vay vay burada kimler varmış?"
"Aras?" dedim sevinçle. "Sen rahatına bak. Ben zaten öylesine yürüyordum."
"Ne gitmesi beni buradan çıkarmayacak mısın?" dedim.
"Yoo çıkarmayacağım." dedi ellerini montunun cebine koyarak.
"Beni burada tek bırakacaksın değil mi?"
"Kim dedi burada tek kalacağını."
"Yani beni burada tek bırakmayacaksın?"
"Ben giderim birazdan gelen olur zaten." dedi kahkaha atarak.
"Ya Aras nolur beni çıkar buradan."
"Biraz daha yalvar."
Derin bir nefes aldım. Sakin ol Gizem. Trabzon damarların rahat dursun. "Hadi Aras, biliyorum hayvansın ama senin de içinde biraz insanlık kalmıştır ha?" dedim. Bu dediğime sinirle "Düzgün konuş yoksa seni burada bırakırım." dedi.
"Lütfen Aras beni burada bırakma." nolur astımım tutmasın ya.
"Devam et."
"Aras nolur beni sadece sen kurtarabilirsin. Lütfen beni buradan çıkar."
"İyi tamam ver elini." dedi ve elini uzattı. Uzattığı elini tutacakken geri çekti. Öküz aynı öküz işte.
"Ya da vazgeçtim. Şimdi bir yerim kirlenir falan."
Derin bir nefes aldım. "Ben sana yenisini alırım."
Elini geri uzattı. "Hadi çabuk ol."
Elini tuttum. Eli sıcaktı ve ben dokununca vücudum ısındı.
"Ya Aras çeksene."
"Daha ne yapayım, kaç kilosun sen, bence kilo ver."
"Ben zayıfım bir kere, sen güçsüzsün. O kadar kası boşuna mı yaptın?"
"Ben o kadar kası seni taşımak için yapmadım." dedi ve beni daha çok çekti ama olmuyo. Bir türlü çıkaramadı beni şu çukurdan ya. En son dayanamayıp kendimi aşağı bıraktım. Bırakmaz olaydım Aras'ta benimle düştü. Canım yandığı için gözlerimi kapattım. Açtığımda Aras üstümdeydi ve elini başımın altına koymuştu. Ben ona, o bana bakıyordu. Nefesim hızlandı. Bu kadar yakınlık fazlaydı.
Aras'ın Anlatımı
Gizem'in kendini aşağı bırakmasıyla bende onunla birlikte düştüm. Elimi onun kafasının altına koydum ve ağırlığımı onun üstüne vermemeye çalıştım. Gözlerini yavaş yavaş açtı. Bir süre sadece birbirimize baktık. Ama bu Gizem'in "Kalkar mısın?" demesiyle son buldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Aşk
Genç KurguGizem, zor şeyler yaşamış, ailesi tarafından sevilmeyen bir kız. Her ne kadar zor şeyler yaşasa da hayat saçıyor işte. Tabi her şeyin yeni bir başlangıcı olmalıdır değil mi? Mesela yeni bir lise, yeni dostlar, yeni aşklar. Peki Gizem'in tam tersi ol...