Gizem
Öğlen kızlar arası çardağa gittik ve orada sohbet ettik. Zil çaldığında ayağa kalktık ve sınıfa gittik. Sınıfa girmemizde Aras ve çetesi bizi ayakta durmaya devam ediyor.
Bahar "Ay bizi ayakta karşılamanıza gerçekten gerek yoktu. dedi alaya vurarak.
Aras "Evet Gizem hanım da geldiğine göre yaşadıklarınız." dedi. Yüzüne sinsi bir kahkahalar yayılır.
"Senin çocukça saçmalıklarınla uğraşamam rahat bırak beni." dedim ama takmadı.
"Murat?"
"Efendim." Aras, Murat'a yaklaşıp "Git getir." dedi. Murat önderi karşılama ve masasına giderken elinde bir karton kutu un ile geldi.
Murat bana yaklaşırken kutusunun ağzını açtı. "Ne yapıyorsun zannediyorsun sen kes artık şu saçmalıkları!" diye bağırıyorum.
"Küçük bir şaka sadece Gizem. Bu kadar abartılacak bir şey yok." dedi Aras.
"Bu nasıl şaka? Rahat bırakın artık Gizem'i" bunu diyen Ece'ydi.
Emir "Sende nasibini istemiyorsan sesini kessen iyi olur sarı kafa." dedi.
"Çok oldun artık müdürle konuşacağım." söyleyerek sınıftan çıkacağım sırada Murat beni tuttu.
"Bırak ben aptal!" diye haykırdım ve Murat'ın kollarına vurmaya başladım.
"Bırak!"
Aras kaçmayayım diye kapının önünde durdu.
Bahar "O eli kuzenimin üzerinden çek! Yoksa o eli kırmaktan çekinmem." dedi. Yavuz Bahar'ın kollarından tuttu.
"Sen mi kıracaksın? Lütfen güldürme beni."
Aslında Bahar'ın bir şey olduğu Bahar'da bende vardık ama Bahar'ın sonuna kadar gelmemesineyse bir şey vardı.
Aras elindeki kum torbasını bana yaklaştırdı. Ece "Bu yaptığınız komik değil bırakın." dedi. Bana yaklaşacağı sırada Emir onu kolundan tutup uzaklaştırdı. "Sen her şeyi yakmayı sokmasan olmuyor değil mi sarı?" dedi.
Aras başımdan aşağı unu boşalttı.
"Sana bir şans verdim hatırlarsan, sen o şansı kullanmadın." Gözlerimi kapatarak bitmesini bekledim.
"Pisliğin teksin, kendini bir halt sanan aptaldan başka bir şey değilsin." dedim sinirle.
"Bak ben sana acıyorum ama sen kendine acımıyorsun ve her seferinde beni daha da sinirlendiriyorsun." dibime girdi ve yüzüme doğru üfledi.
Sınıftan çıkacağım Aras sırasında "Gizem baksana." diye seslendi. Ona dönüğümde Aras ve Murat bana su balonu fırlattı.
"Bak temizlemeye yardım ettikleri uğraşmana gerek kalmadı." dedi alayla ve hepsi yarım ağızdan gülmeye başladı. Gözlerinin içine bakarak konuştum. "Bir gün bu yaptıkların için çok pişman olacaksın ve ben o günün sabırsızlıkla gelmesini bekliyor olacağım." dedim. Aras'ın yüzü düştü ve bende hemen sınıftan çıktım. Ailemin atlatmak için bu okula geldim ama şimdi bu okuldan gitmek için ne varsa yapabilirim.
Havuz bölümünün olduğu kata indim ve yerde muhafazalarını çekip kendine ağlamaya başladı. Sadece ağladım.
O anda Bahar bana sarıldı. "Özür dilerim Gizem. Seni koruyamadım. Sana orada neler yaptıklarını ama düşünüyorum ben izliyorum. Seni de görmek istemiyorum. Çok olası değil."
"Üzülme, beni kaybetmeyeceksin. Hep yanındayım. O anda yapabileceğin bir şey yoktu." dedim.
Melis "Çok acımasızlar, aşşağılık herifler." dedi sinirle.
Ece "Tamam herkes bir sakin olsun. Şimdi Gizem seni temizliyoruz ve sınıfa havalı bir giriş yapıyoruz." dedi.
Bahar "Ve yaptıklarını ödetiyoruz!" dedi bir anda. Hepimiz ona bakınca "Bir anlık gazla şeyettim." dedi. Hep beraber gülmeye başladık.
Bahar "Neyse ben Gizem'in başına her gün farklı bir şey geliyor diye yanında yedek kıyafet getirdim." dedi ve ayaklandı.
Melis anında durdurdu. "Eğer sen oraya gidersen rahat durmazsın ve başımıza bir tane daha dert alırsın. Ben giderim." dedi. Ece ve ben gülmeye başladık.
Melis de sınıfa kıyafet almak için çıktı.
Melis'in Anlatımı
Sınıfa girerken Aras ve çeteci sıralarında oturuyorlardı. Beni karşılayan bakışları bana döndü. Sakin ol Melis. Kıyafeti alıp gideceksin.
O anda Aras "Eee sessiz kız, Gizemcik çok ağlıyor mu?" dedi alayla.
O anda Yağız "Abi adı üstünde suskun. Nasıl cevap verir." dedi gülerek.
"Aslında ağlamıyor, Ucuz insanlar için kendini üzmemeye karar verdi. Artık çoğu insan böyle düşünüyor. Sizin için bir eğlence kalmayacağını anlayacağınız.
Gizem'in anlatımı
Melis kıyafetleriyle yanımıza geldi.
"Araslar bir şey dedi mi?" diye sordu.
"Biraz dediler ama ağızlarının payını verdim." dedi.
Ece "Melis senden korkmaya başlıyorum." dedi.
Melis "Valla Gizem'in cesaretini kaldırmaları bana bir güç geldi." dedi.
Kıyafetleri aldım, giyindim ve saçımı topuz yaptım.
Sınıfa doğru yapık. Sınıfa girince Aras "Ooo Gizem ben senin ağlayarak eve gideceğini düşünmüştüm." dedi.
"Gördüğün gibi hala karşındayım." dedim ve sırama oturdum. Hoca da geldi zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Aşk
Novela JuvenilGizem, zor şeyler yaşamış, ailesi tarafından sevilmeyen bir kız. Her ne kadar zor şeyler yaşasa da hayat saçıyor işte. Tabi her şeyin yeni bir başlangıcı olmalıdır değil mi? Mesela yeni bir lise, yeni dostlar, yeni aşklar. Peki Gizem'in tam tersi ol...