-Final-

186 12 4
                                    

Selaamm

Bugün son kez

Maça Gidelim mi?

Bebeklerime veda mı ediyoruz yani...

Ayy ağlayacağım galibaaa

Media: Bizimkiler 🫶🏻
__________

Kafeye girip hemen sahnenin karşısındaki koltuklu masaya kurulmuştuk. Tuna hemen arkasına yaslanıp derin bir oh çekti. "Bugün aşırı yoruldum ya. Bir yandan ders çalışmaya çalışıyorum, bir yandan da Tanem'le ilgileniyorum. Diş çıkarıyor ayrı bir huysuz şu aralar." dedi.

"Kardeşim bu kadar yoruluyorsan haber ver bize. Gelir yardım ederiz sana."

Emre'nin söylediğini hepimiz onayladığında Tuna başını iki yana sallamıştı. "Gerek yok. Siz de boş yere yorumlayın. Zaten Tanem de benden başka kimsede durmuyor şu sıralar. Hatta ben Hasan amca ve Gül teyzede de durmaz sanıyordum."dedi.

Beren Tuna'nın yanağına bir öpücük kondurup başını omzuna yasladı. "Çok zorlanırsan haber ver ama. Elimizden gelen neyse yapmaya çalışırız." dedi. Tuna da saçlarını öpüp onu onayladı.

"Selamın aleyküm ablalarım, abilerim gerçi aynı yaşta gibiyiz ama neyse. Çok önemli bir şey sormaya geldim de."

Yanımıza gelen çocuğa çatık kaşla bakarken arkasındaki Çağan'ı görmüştüm. (çok özledim de yine katmadan duramadım..)

"Buyur kardeş ne soracaksın?"

Emre'nin sorduğu soruyla çocuk Çağan'ı kolundan tutup öne çekti ve bana gösterdi. "Şimdi bu çocuk geçen gün sizinle karşılaşınca Demirsiz bir gün dedi mi? Demedi mi? Demedim diyor da çünkü." dedi.

Gözlerim Çağan'a kaydığında söylememem için işaret veriyordu. Uzay'a baktığımdaysa omuz silkerek umrunda olmadığını belirtti. Benimse canım eğlenmek istiyordu.

"Evet söyledi. Sevgilimle Demirsiz bir gün geçirmek istiyorum gibi bir şey demişti sanırım."

Çağan bana çatık kaşla bakarken Demir olduğunu tahmin ettiğim çocuk gülümseyerek kolunu Çağan'ın omzuna attı. "Ulan sen gel adama kardeşim de, iki yıl boyunca yalnızlığına derman ol, yetmedi git kardeşinle baş göz et ama adam sensiz bir gün geçirmek istedi. Bu kadar mı değerim yoktu Çağan?"dedi.

Çağan dudaklarını büzerek Demir'e sarıldı. "Olur mu öyle şey Demir'im ya. Ben sensiz bir gün geçirmek ister miyim? Sadece sen nasıl Berfin'le baş başa kalmak istiyorsan ben de Defne'yle baş başa kalmak istiyorum. Ama senin yerin her zaman başka. Sen benim ilk aşkımsın." dedi.

"Huhu ben de buradayım. İsterseniz aranızdan çıkayım istediğiniz gibi aşkınızı yaşayın."

Siyah saçlı ve hafif çekik gözlü bir kızın konuşmasıyla Çağan ve Demir ayrıldı.

"Film gibi bu lan. Keşke patlamış mısır olsaydı."

Arda'nın söylediğiyle ona dönüp kafasına vurdum. Arda'ysa umursamayarak film gibi izlemeye devam etti.

"Defne sadece senin değil benim de aradan çekilmem gerekiyor. Bence biz bırakalım bunları kendi hallerinde takılsınlar."

Demir ağzını açacakken aralarındaki bir tane çocuk hepsini kendi masalarına çekerek yanımıza geldi. "Çok özür dilerim. Arada böyle saçmalıyorlar. Ama özlerinde iyi insanlar aslında. İyi eğlenceler." dedi ve mekanda göz gezdirdi. "Ceyda bu masaya bir baksana." dedi ve yanımızdan ayrıldı.

Ceyda'nın ismini duyan abimin gözleri parladı ve derin bir nefes alarak yutkundu. Eli ayağına dolaşmış gibi dururken yanındaki Tuna'nın kolunu sıkıca tuttu. Ceyda yanımıza geldiğinde kocaman gülümsemesiyle bize baktı.

Maça Gidelim mi?/textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin