part1

567 28 8
                                    

Kızgınlıktaydım. Eşim ise evde değildi yarım saat önce gelmesi gerekiyordu ama gelmedi 10 dakika sonra yuvamın içinde yatarken kapı sesini işittim ama kalkmadım yerimden sesler yaklaştı günler sonra bogum eve geldi onu görünce hiç bir duygu gösteremedim yanıma yaklaşırkenüzerini çıkarmaya başladı ayağa kalktım elinden çekiştirdim sandalyeye oturdum kıkırdadı eline kalemi verdim ve bi kağıt koydum önüne "imzala bunu 3 yıldır evliliğimiz burda bitsin" sinirlendi ama dediğimi de yaptı gideceğni sandım ama aniden ayağa kalkıp yatağa yürüdü yuvamı dağıttı ve komidinden bişeyler çıkartıp yatağın dört bi yerine bağladı bense hiç bişey yapamıyordum üzerime hakimiyet kurmuştu. Kolumdan çekiştirene kadar hareketsiz kalmıştım ve yatağa bağladıktan sonra üzerimdeki hakimiyeti gitmişti beni ne zaman soydu hiç hatırlamıyorum tek istemiyorum ve yapma diyebiliyordum kollarım ve bacaklarımda kelepçelerin izi çıkmıştı içime boşaldıktan sonra içimden çıktı üzerini giyindi önce odadan sonraevden çıktı.

13 saat boyunca orda kaldım. Sessizce döktüm gözyaşlarımı 12 saatin sonunda hissettim karnımda oluşan yeni canlıyı ve daha çok ağladım. Sonra en yakın arkadaşım geldi herzaman yardıma gelirdi. Min Jimin Yoongi hyung'la mutlu bi ilişkileri var ve ikisi de bana çok yardımcı oluyor.
"Aman tanrım jeongguk ne bu halin gel yardım edeyim" etrafa şaşkınca bakıyor ve muhtemelen anahtarı arıyordu. Sol komidinin yanında buldu ve beni çözdü.
"Gel güzelim duşa girelim sonra masaj yaparım sana ve yemek yedikten sonra uyuruz ne dersin hmm" teşekkür etmem gerekiyor ama o kadar süre ağlamaktan sonra hiç halim kalmadı kafamı salladım onay verircesine beni ayağa kaldırdı ve yürümeme destek oldu banyoya götürdü suyu hazırladı ve yumuşak hareketlerle yıkadı beni sonra banyodan çıktı beş dakika sonunda yanıma havluyla geldi ve havluyla sarmaladı beni odaya geri döndük ve direkt yatağa götürdü beni. Havlumu üzerimden çıkardı ve belime kalçama ve diş izlerine kremi sürüp odadan çıktı. Bende bu sırada omega babamı aramalıyım diye düşündüm ve telefonumu komidinden alıp numarayı tuşladım. İki çalışın sonrasında açıldı.
"Benim oğluşum ne yapıyormuş bakalım nasılsın güzelim"
"Baba ne yapıcam ben" babamın sesini duymamla akan gözyaşlarımın sesi konuşmamdan sonra yükseldi.
"Bebeğim ne yaptı o şerefsiz sana bekle geliyorum tamam mı?" Telefon kapanmadı ben artık sessizce ağlarken babamın tıkırtılarını duyuyordum. Ev yakındı 10. Dakika içinde gelir diye düşünüyordum fakat sadece 6 dakika sonra kapının sesi duyuldu. Ardından babam odaya girdi. Yanıma geldi ve sarıldı sanki son görüşüymüş gibi yanaklarımı öptü saçlarımı okşadı gözyaşlarımı sildi yenileri aktıkça o silmeye devam etti suan konuşma sırası değilde beni sakinleştirme zamanı gibiydi iki omegada o gece benim yanımda uyudu.  Gece uyandık ve yemek yedik sonra film izleme kararı aldılar kafamı dağıtmak istercesine. İkisinin arasına oturdum babamın bacağına uzandım ayaklarım Jimin'in dizlerindeydi bacaklarıma masaj yapmaya başladı. Televizyon açıktı ama hepimizin aklı doluydu. Artık konuşma zamanımın geldiğini düşündüm ve fısıldayarak kelimeleri özgürleştirdim.

"Boşanıyoruz ve " gözlerimden akan birkaç damla " ve sanırım hamileyim ne yapıcam bilmiyorum ama canım çok yanıyor" ikiside şok olmuştu. Ama beni üzücek bi kelime söylemediler sadece gülümsediler ve "düzelicek biz senin yanındayız " dediler yanımdaydılar ben ve bebeğim yanlız değildik peki ya sonra ne olacak Birşeyler değişecek mi

Evet birşeyler değişecek ve çokta uzak bi zaman sonra değil

ruh eşi ve bir bebek/ TAEKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin