part 19

116 6 0
                                    

~1 yıl sonra
Minjun 2 yaşında
Daehyun ve mi cha 3 aylık

"Minjun babanı çağırırmısın bebeğim" jeonggukun yardıma ihtiyacı vardı. Ailecek pikniğe gitmeyi düşünmüştü ve hazırladığı çantayı götürmesi için eşine seslenmişti. Fakat arabayı hazırlayan taehyung onu duymayınca küçük omegasına babasına seslenmesini söylemişti. Minjun alfa babasını çağırıp oyununa geri dönmüştü. "Efendim bebeğim "
Jeongguk ellerini yıkarken içeri gelen eşine "şu sepeti arabaya götürür müsün çocukları hazırlamam gerekiyor. " Demişti. İkizleri almış ve minjun'a seslenip onu da götürmüştü. Küçük kızına kahve tonlarında bir elbise giydirmiş uzun bir beyaz çorabıyla da tamamlamıştı. Küçük alfa oğluna ikizi gibi kahverengi bir tulum ve beyaz bir kazak giydirmişti tulumun içine. Küçük omega oğluna ise onun istediği gibi gri renkli bir tulum ve içine de sarı renkli bir kazak giymişti. Omega olduğu için tatlı şeyler hoşuna gidiyordu ve kurdu az da olsa kendini belli ediyordu. Bir saat sonunda aile hazırlanmış ve yola koyulmuşlardı. "Babiş orda salıncakta oynayabilirmiyim''  demişti taehyung babasına "elbette güzelim yemeğini yedikten sonra sallanmana yardım ederim" demişti taehyung ise küçük omega babasından aldığı ilgiyle mutlu olmuştu. Piknik alanına vardıklarında jeongguk sofrayı hazırlamıştı taehyung ile oğlunun salıncakta sallanışını izlemiş. Aynı zamanda küçük bebeklerle oynuyordu. Yaklaşık 20 dakika sonra oyunları bitmiş ve  sofraya oturmuşlardı.
Çocuklarıyla beraber yemek yemiş çimenlerde uzanmış ve oyun oynamışlardı. Akşama kadar birlikte eğlenmiş oyunlar oynamışlardı.
Onlara göre huzur buydu aralarına giren kişi yoktu.

~3 yıl sonra
Minjun 5
Diğerleri 3 yaşında
Bahçelerinde toplanmışlardı diğer arkadaşlarıyla beraber. Hep beraber akşam yemekleri yemiş ve minjunun doğum gününü kutlamışlardı. Her biri küçük omegaya hediyeleri vermiş ve pasta yemişlerdi. Hediyelerle mutlu olan minjun herkese teşekkür edip öpmüştü.

Yılları güzel geçmişti.
Hepsi mutluydu jeongguk öğretmenlik kariyeriyle birden fazla ödül kazanmış.
Taehyung doktorlukta ilerlemişti.
Hoseok ve namjoonun bir çocukları olmuştu.
Jimin ve yoongi ikizler doğduktan 3 ay sonra çocukları olacağını öğrenmiş ve kutlamışlardı bunu
Yeonjun ve soobin dansta ilerlemiş ve bir süre sonra evlenmişlerdi. Onlarda bebeklerini bekliyorlardı.

Lucia ve luca bir kez daha çocuk yapmamışlardı fakat korecelerini geliştirmiş. Ve koreye taşınmışlardı.

Hayat onları zorluklarla karşılaştırsa bile onlar hep beraber üstesinden gelmiş ve mutlu olmayı hedeflemişlerdi.

Siz güzel okuyucularım sizler de mutlu olmayı hedef haline getirin. Toplumun baskısından kurtulmak zor olsa bile başarabilirsiniz. Bazen zorlanacaksınız pes etmek isteyeceksiniz fakat ilerlediğiniz de hayallerinize ulaştığınızda kötü günler bile güzel gelecek
Belki de tanrı o kötü günlerin sonunda şimdiki mutluluğumu ödül olarak verdi diyeceksiniz.
Mutlu olun ailenizle arkadaşlarınızla sevdiklerinizle
Kitaplarınızla müziklerinizle kötü olan herşeyi atın beyninizden

Ben 6 yaşında şiddet görmüş bir insanım anksiyete ile savaştım baş ağrıları çektim bileğimi kestim defalarca ölmek istedim ama bir hayale tutundum. O hayal sayesinde yılmadım önce dizlerimin üzerine sonra ayaklarımın üzerine kalktım. Ölmekten yoongi sayesinde vazgeçtim.
Sizlerde gülümsemenizi çalmalarına izin vermeyin elinizden geliyorsa başarın ve daima gülün gülmek en çok size yakışır.
Kendinizi herzaman en üste koyun benliğiniz sizin için önemli olursa hiç bir güç sizi yıkamaz

Son kez
Esen kalın
~betly

B

ugAboo diye bi grupla karşılaştım sesleri çok hoş bir bakın derim

ruh eşi ve bir bebek/ TAEKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin