part15

64 5 0
                                    

Akşama doğru uykusunda telefonuna gelen çağrı ile uyanmıştı taehyung. Telefonunu açmış konuşmaya başlamıştı"alo luca" demişti.

(Lucianın eşi)

"Dostum üzgünüm rahatsız ettik ama yardımınıza ihtiyacımız var" lucanın cümlesi ile endişelenen taehyung ne olduğu sormuş luca ile ailesi ile evden atıldığını söylemişti. Ev sahipleri bir sebep belirtmeden evlerinde. Atmıştı sabahın bir saatinde. Birbirlerinden başkası olmayan alfa çift ise yeni dostlarını aramakla bulmuştu çareyi
Taehyung hemen konumu göndermiş ve jeongguk'u uyandırıp duşa girmişti oyalanmadan çıkıp giyinmiş eşi tekrar uykuya giderken kendisi yemek hazırlamaya başlamıştı yaklaşık yarım saatin ardından kapıları çalmış  luca Lucia ve oğulları Vitale evlerine gelmişti taehyung aileyi salona davet etmiş ve yanlarına gitmişti. Dostum ne zamandır dışarıdasınız hava soğuk değil iyiki hem eşin hamile hem de küçük çocuğunuz var ne olurdu tahmin etmek istemiyorum"demişti taehyung
"Sabah erken bi saatte kapıyı çalmaya başladı uykumuzdan sıçrayarak uyandık sonra eşyalarımızı toplamamızı 2 saat içinde ve boşaltmamaızı söyledi. Ne olduğunu anlamadık ama maksimum 2 gün alabildik toplanmak için eşyalar ne olacak nerde kalıcaz bilmiyorum. "Demişti gözlerinden yaş akarken luca kendini ilkkez bu kadar çaresiz hissetmişti. "Vitale yukarı katta mavi bi kapı var orda jeongguk hyungun uyuyo hadi onun yanına gidip onunla uyu biz seni yemek vsktinde uyandıralım olur mu" demişti taehyung ikiliyle daha rahat konuşmak istiyordu ve küçük çocuğun rahat bi şekilde uyuması için bunu teklif etmişti. Ve küçük çocuk odadan çıkınca ikiliye "yanlış anlamanızı istemem beni fakat bizimle kalabilirsiniz zaten yaz bitene kadar en fazla iki ay burda kalıcaz sonra çok fazla gelemeyiz buraya gelirsek burda sizle kalırız biz olmadığımızda bahçeye bakarsınız burası güvende olur hem de siz lütfen hemen reddetmeyin" dmsişti taehyung omega ise yanında eşinin kokusunu hissedemeyince uyanmışyanında yatan küçük çocukla ne olduğunu anlamaya çalışmıştı. Ayağa kalkarken canı acımış olsada çocuğun üzerini örtmüş üzerindeki bornozu çıkarıp bol birşeyler giymiş aşağıya zorlukla inmişti. Salonda eşi ve dün tanıştıkları aileyi görünce yanlarına yavaşça gidip selam vermişti. "Ahh kusura bakmayın hoşgeldiniz" demişti uykulu bir şekilde ve eşinin yanına oturmuş başını alfasının omzuna koymuştu.

"Üzgünüm jeongguk evden ayrılmak zorunda kaldık ve aklımıza bir tek siz geldiniz bu yüzden mecbur kaldık" demişti lucia mahçupça.
Ne özürü canım başımızın üstünde yeriniz var istediğiniz kadar kalın" demişti jeongguk cevap olarak.

Bir sire daha konusmuşlar hamile olanlar acıktığı için vitale ide uyandırıp yemeğe oturmuşlardı. Güzel bir sohbet ve lezzetli yemeğin ardından taehyung bahçeye çıkmış ev sahibini aramıştı.
"Alo eski dostum evden çok memnun kaldım bu yüzden satın almak istiyorum ne kadar gerekli" diye sordu her türlü satın alacaktı bi sonraki gelişleri için erkenden alması daha iyi olmuş mobil bankacılıktan ödemenin bir miktarını göndermişti. Kontratlar imzalandıktan sonra tamamını gönderecekti bu da birkaç gün sürecekti. Fakat sorun değildi suan için.

Tatillerinin sonuna kadar beraber kalmışlar ev tamamen taehyung'a ait olduktan sonra dostlarına ev masrafları için her ay belli miktar göndermeyi ikna etmişti uzun uğraşların sonucunda. Tatil süresince birbirlerine daha bağlanmışlar kızgınlığa girdiklerinde otele gitmişlerdi sonuçta evde küçük bir çocuk vardı. Luca ya daha iyi bir işte çalışmaya başlamıştı. Sonunda ayrılık vakti geldiğinde hamile olanlar çokça ağlamış ama en sonunda sıkça birbirlerine gidip geleceklerine söz vermişlerdi. Birlikte kaldıkları zaman içinde eşleri tarafından sürekli şımartılmışlardı. Yazın başında iki ailede yeni bir dost bir aile yeni bir umut diğer aile ise güzel arkadaşlık kurmuştu.

Koreye tekrar döndükleri zaman arkadaşlarına haber vermiş ve evlerine dönmüşlerdi uçak yolculuğu yoruyordu çifti. Evlerine döndükleri zaman hemen duşa girmiş ve yatmışlardı ertesi gün öğlen uyandıklarında yemek yemek için jeongguk'un ailesinin evine gitmişlerdi hajoon onları ve taehyungun ailesini çağırmıştı. Üç ailede yemek yemiş büyüyen torunlarıyla özlem gidermişlerdi
(Bebek 7 aylık olacak neredeyse)
Nerdeyse gece saati olduğunda omega ve alfa evlerine dönmüşlerdi evlerinin bahçesine girdiklerinde kapıda yeonjun ve soobini görmüş ve kahve için evlerine davet etmişlerdi.
"Hyung kocaman olmuş en son minicik bişiydi" demişti yeonjun "artık göbüşümden dolayı ayaklarımı göremiyorum ve çok ağırlaştı demişti hamile omega ardından yeonjunun yardımı ile kalmış onunla mutfağa gitmişlerdi iki omega mutfakta yazın yaşadıklarından bahsetmişlerdi. Yeonjun ailesi ile hala konuşmuyordu ama ailesi kabullenmişti çoktan ayrıca yeonjun ve soobin çoktan reşit olalı 2 yıl olmuştu ve yazın belgelerini almış okulu bitirdiklerini öğrenmişlerdi seokjin onları dans okulunda öğretmen olarak gelmelerini istemişti bir süre bu şekilde çalışıcak şirket seçmeleri olacağı zaman oraya katılacaklardı ve bu seçmeye 2 hafta kalmıştı. Yeonjun soobin beomgyu taehyun ve kai grup olarak yarışmaya katılacaklardır.
-3 gün sonra -
Jeongguk kontrole gelmişti eşi ile
"Oo bebeğimiz kocaman olmuş öğrendiniz mi cinsiyeti bakalım italya da " dmeişti hoseok taehyung ise
"Hayır eğer italyada öğrenseydik başımızın etini yerdin bu yüzden öğrenmedik ama hemen söylersen iyi eder çünkü kıyafetler pek tamam değil" demişti italya da kıyafet almışlardı fakat her ikincil cinsiyete ve her dış cinsiyete uyacak kıyafet almışlardı (ikincil cinsiyet omega beta ve alfa dış cinsiyet kadın erkek)
Tamam tae ne ısrarcı çıktın oğlunu öğrenmek için aaa" demişti oğulları olacağını öğrenen çift sevinçle hem gülmüş hemde gözlerinden yaşlar akmaya başlamıştı. Cinsiyetleri onlar için önemli olmasa da seviniyorlardı artık bebekleri hakkında bilgi sahibi oldukları için.
Gençler söylemeliyim ki bu zaman dan sonra cinsel ilişkiye ara vermelisiniz bu riski arttırır yediklerinize dikkat edin mutluluğu bozmayın ve çok ağır şeyler kaldırma jeongguk hadi görüşürüz" konuşmalarından sonra  jeonggukun morali bozulmuştu eşiyle bir süre birleşemeyecekti. Bunun için üzülmüştü.
"Bebeğim yukarıda biraz işim var benimle gelir misin" demişti baş hekimin yanına çıkıcaktı ve eşini de çağırmak istemişti.

Baş hekimin kapısını çalmış içeri geçtikten sonra güzel bir kaç saatin ardından dışarı çıkmışlardı hava henüz öğlen olduğu için AVM'ye gitmiş bebekleri için yeni kıyafetler almışlardı. Saat akşama yaklaştığı zaman eve gitmiş yemek listesine uygun yemek hazırlayıp yemişlerdi.








Aileye hemen güvendiler linçlemeyin bu italyan ailede kötü insanlar yok, akuma yok sksmksksms

Uykum geldi tıkandım bu yüzden
Bu arada önceki italya da arabayı nerden buldu demeyin orda kiraladılar kendi arabaları havaalanındaydı.

~betly
Esen kalın

ruh eşi ve bir bebek/ TAEKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin