part17

65 5 0
                                    

Selam gencler uzun bi aradan sonra yeniden geldim dur klavye degisimi yapim

Heh şimdi oldu kendimi pek iyi hissetmiyordum havalar aşırı sıcak ve moralim bozuk neyse sizi kendi dertlerimle sıkmıyım öyleyse yeni bölüm için hazır olun
One
Four
Three
I love you

Ready go

~Taehyung~
Tam bir hafta sonra evimize dönmüştük. Jeongguk'umun kopyasıydı. Ona o kadar benziyordu ki jeongguk'un eski eşi olduğunu farketmiyordum bile. Evimize döneli saatler olmuştu ikisi yatıyor ve bende yemek için birşeyler hazırlıyordum. Odada uyuyan iki omegam için hem sağlıklı hemde doyurucu birşeyler hazırlamış onların yanına gitmiştim jeongguk dizlerini kendisine çekmiş oğlumuzu da arada kalan boşluğa koymuş ona sarılıyordu. Yanlarına gidip uzandım. Yemek onların uyanmasını bekleyebilirdi. Onları izlerken yorgunlukla uyuduğumu farketmemiştim bile.

Bir kaç saat geçmiş odadaki tarlı kıkırdama seslerine gözlerimi açmıştım. Jeongguk yanında duran oğlumuza dönmüş onunla oynuyor Minjun ise minik minik hareket ediyordu.
"Bak babişte uyanmış Minjun güzel kokulu omegam gördün mü babayı hmm" demişti güzel omegam. Cümlesi gözlerimi doldurmuştu. Minjun'un öz babası olmasam bile onu benimsemiştim çoktan fakat jeongguk'un da onun babası olduğuma inandırıyordu. Öyle güzel hissettirmişti ki bu düşünce kalbim teklemiş mutlulukla gülümsemiştim. "Güzel omegalara güzel öpücükler verecek bu babiş kendinizi hazırlayın" demiş ikisininde yanaklarına öpücükler kondurmuştum. Bebeğim kıkırdamış jeongguk'um ise bana büyükçe gülmüş ve yanaklarımdan tutarak dudaklarıma dudaklarını bastırmıştı. Çok beklemeden benden ayrılmış ve "off acıktım yemek yesek mi" demişti bununla hemen ayağa kalkmış jeongguk'un kalkmasına yardım ettikten sonra bebeğimizin etrafına yastıklar dizmiştim. Bebek telsizini açtıktan aonra jeongguk'un beline destek olarak aşağı indirmiştim. Zaten öncesinde yemeği hazırladığım için ısıtmış hemen masaya koymuştum. Ardından odaya tekrar çıkıp bebek pusetine Minjun'u yatırıp onunla tekrar mutfağa gitmiştim. Bende masaya oturduktan sonra gülerek yemek yemiş. Sofrayı kaldırmıştım. Tekrar jeongguk'a yardım ederek salona gitmiştik. Biraz dizi izlemiş uykumuz gelince odamıza gitmiştik. Jeongguk'un ağrıları bir süre olacaktı. Ve bu zaman içinde elimden gelenin en iyisini yapmak istiyordum. Eşimin rahat etmesi huzurlu olması en büyük dileğimdi. Gün sonunda yüzünde huzurlu ifadesi ile uyurken birşeylerin yolunda olduğunu anlamıştım çoktan.

~yazardan.
9 ay sonra

Bebekleri çoktan 9 aylık olmuştu 10 aylık olan jimin ve yoonginin alfa oğulları Lucia, Luca ve Vitale ve 11 ay önce doğan bebekleri ve diğer arkadaşları gelmişti. Koreyi gezdirmek istedikleri için onlarıda çağırmışlardı.

(Lucia jeongguktan iki ay önce hamile kalmıştı jiminde 1 ay daha büyüktü yani en küçük bebek minjun ondan büyük olan yoonminin çocuğu en büyük olanlarda küçük alfa ve lucianın büyük omega oğulları vitale)

Hep beraber bahçe de bir yemek yemişler daha sonra film izlemeye başlamışlardı. Herkes güzelce eğleniyordu. Bir kişi hariç jeongguk kızgınlığa girmesine az kaldığı için karnı kasılıyor kasıkları ağrıyordu tabi birde ıslanmaya başlayan deliği vardı. Mühürlü olduğu için kızgınlığa girdiğini bir tek eşi farkederdi. Çoktan farketmişti taehyung.
"Hoseok mutfağa gelir misin birşey sormalıyım" demişti. Güvenebileceği bir arkadaşıydı. "Ne oldu tetem sıkıntılı gibisin" demişti mutfağa girdiklerinde "jeongguk kızgınlığa girmek üzere acaba bu gecelik minjun sizde kalsa olur mu" demişti alfa aile zaten bir otelde kalıyorlardı. Bu yüzden sadece çocuklarını bir gece emanet etmesi gerekiyordu. "Ben götürürüm yeğenimi ayıp ayıp şeyler duymasın daha küçük o çantasını hazırla da birazdan ayrılırız zaten " demişti. En yakın arkadaşını hala utandırmayı seviyordu. "Hem namjoon'da seviyor onu yarında izinli olucak endişelenmeyin keyfinize bakın" demişti son kez. Namjoon'da omegaydı ve bebeklerle gerçekten iyi anlaşırdı.
(Okuyucular affedin beni dağ gibi adamı omega yaptım ya hala alışamıyorum smsmmskslöd)

ruh eşi ve bir bebek/ TAEKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin