Okunmalar çok değişik 11. Bölüm 4 kişi 12. Bölüm 5 kişi sıralalama da hata olabilir mi emin değilim ama önceki bölümü okuduğunuzdan emin olun hikaye akışı bozuluyor sonra.
Düğünden iki gün önce hastaneye kontrole gitmişler bebeklerinin sağlıklı olduğunu öğrenmişlerdi. Cinsiyetini italya'da tatilde öğreneceklerdi.
(Düğün salonda olucak mutfak falan deyince aklınızda ev olarak canlanmasın)
Düğünden önceki gün hoseok düğünden önce damat gelini göremez diye jeongguk'u ailesinin evine göndermiş kendisi de taehyungla beraber onların evine gitmişti ikisini görüştürmüyordu ve birbirlerini şimdiden özlemişlerdi. Buyüzden bol bol telefonla konuşmuş hala evlerinden gitmeyen akrabalardan uzaklaşmaya çalışmıştı. Taehyung gece hoseok uyuduktan sonra kaçmış jeonggukun yanına gelmişti. Eğer gelmese bi uğursuzluk olacaktı ona göre. "Aşkım çok özlemişim seni ohh öpeyim gel buraya" tae eve girer girmez salona akrabalarla oturan eşinin yanına gitmişti jeonggukun dediklerine ayıplarcasına bakan hajoonun ablası bu sefer bişey dememişti. (kıskanıyo abisi) aile üyelerinin önünde eşine sıkıca sarılmış izin isteyip odalarına çıkmışlardı.
Sabah erkenden düğün telaşı başlamıştı birer tane bavul hazırlamış iki tanede boş bavul koymuşlardı 2 aydan fazla kalıcaklardı. Ve ordan hem bebeklerine hemde kendilerine yeni şeyler almak istemişlerdi.Düğün başlamıştı ikili jeongguk'un karnı el verdiğince dans ediyor arada dinleniyorlardı pasta kesilmişti. Ama jeonggukun canı karpuz istiyordu.
"Niye büzdün dudaklarını yiyeyim diye mi hım" taehyung dudaklarını büzerek etrafa bakan eşini -artık resmi eşi- görünce söylenmeden duramamıştı. "Sen ne yersen ye ama benim canım karpuz yemek istiyo teyung" taehyung kıkırdamıştı ne zaman canının ne isteyeceği belli olmuyordu. "Mutfağa bakıp geleyim belki bulurum bulamazsam eşin en iyi karpuzu getircek sana" demişti gururla eşinin sorunlarını çözmekten gurur duyuyordu. Ayağa kalkmış ve hızlı adımlarla mutfağa ilerlemişti. Orada karpuz bulamayınca eşine ve ailesine haber vermiş karpuz bulmak için manava gitmeye başlamıştı. Öte yandan hala yine boş durmamış "ne oldu alfa düğünde terk edip gittimi seni" demişti herkes onun bu tavrını hoş karşılamıyordu ama aile büyüğü ve misafir olduğu için birşey diyemiyorlardı fakat kadın durmak bilmiyordu. "Yeter artık hala anladım kızın benim kadar başarılı değil eşin terketti mutlu olamadın ama abartmıyor musun sence de ayrıca merak ediyorsan karpuz almaya gitti" deyip duraksamış ardından "hatta gitmeden önce 'eşin senin ve bebeğimiz için en güzel karpuzu bulup gelicek' dedi" elinde olsa kadını yaka paça atıcaktı ama saygısını bozmayı da istemiyordu. Kadın susup yerine geçmiş bir süre sonra taehyung karpuzla mutfağa gitmişti eşi için temizlemiş kesip düğün salonuna dönmüştü elindeki tabakla. "Bebeklerime en güzel karpuz getirdim" demiş eşinin yanağına sulu bir öpücük koyup ikram etmişti. Onlar karpuzu yerken şarkılar değişmiş takılar verilmişti. Düğün bitince herkes ayrılmıştı. Hajoon ve donghyun sabah erkenden yola çıkıcak ikiliyi bırakmamış beraber eve gitmeyi teklif etmişlerdi. Onay aldıktan sonra hep beraber eve gitmişlerdi. "gençler uçak ne zaman hazırlancak bişey var mı?" Donghyun merakla sorduğunda taehyung "Hayır baba herşey hazır 5 te uçak kalkıyo 4te yola çıksak yetişiriz çok uzak değil zaten" baba dediği için donghyunun gözleri parlamıştı. Mutluydu oğlu da öyle. Saat gelene kadar sohbet etmişler hala ile uğraşmışlar ve sonra hazırlanıp çıkmışlardı. Uçak 13 saat sürmüştü İtalya'nın merkezinde 6 yıldızlı bir otele gelmişlerdi uyuyup dinlenmişler akşam yemek yemişlerdi. Biraz gezip fotoğraf çekilmişlerdi. Saat 10 da saat farkından dolayı ailelerine mesaj yazmışlardı telefonları kapatacaklarına dair. İkiside duşa girmişlerdi. Günün ve düğünün yorgunluğunu dindirmek için. Taehyung banyodan çıkınca üzerini giyinmeden havluyla yatağa oturmuştu. Eşinin kucağına geliceğini tahmin ediyordu. Dediği gibi olmuştu eşi geçen gün giydiği gibi bir elbise giymişti bu sefer (siyah etek göğüş dekolteli tişört) tek fark bu elbise dardı hafif makyaj yapmıştı dağılacağını bilmesine rağmen.
Eşinin kucağına oturmuş ellerini boynuna koymuştu. (Yazamıycam galiba elim titredi lan ಥ‿ಥ)
Burnunu boynuna götürmüş derince solumuştu dudakları olduğu konumu öpmeye başlamıştı taehyung ellerini omeganın hamile olmasına rağmen ince olan beline sarmıştı. Omega hissettiği ellerle (suan burda)hareketlenmeye başlamıştı alfa ise kızgınlığı yakın olduğu için eşini durdurmuştu. "Bebeğim henüz değil kızgınlığa giricem o zamana kadar sabredelim hımm?" Yumuşakça sormuştu. Jeongguk ise reddedilmekten çok eşinin kızgınlığı beklemesine sevinmişti. Çünkü eşi kızgınlığa girdiğinde kurdu kendisini hissedicekti ayrıca şimdi yaparlarsa kızgınlıkta daha çok yorulucaktı eşi onu düşünüyordu.Bir kaç saat o konumu değiştirip eşinin yanına uzanmış odadaki televizyonu izlemişlerdi saat çoktan gece yarısını geçmiş Kore'de gündüz olmuştu bile (7 saatlik bir fark var kore ve italya arasında) eşinin kokusu yoğunlaşınca zamanın geldiğini anlayıp televizyonu kapatmıştı. Tekrar eşinin kucağına oturup dudaklarını mühürlemişlerdi dudakları birbirlerini sevmişler. Elleriyle her hücrelerini hissetmişlerdi bir süre. Taehyung dşinin elbisesini yukarı doğru kaldırmıştı (elbise dar olduğu için kalçalarının üzerinde de sabit duruyo) altına yine iç çamaşırı giymeyen omegası ile sırıtmıştı tehlikeli bir şekilde ellerini omeganın deliğine götürmüş oradaki sertlikle şaşırmıştı. Ellerini eşinin beline tekrar götürüp onun sırtüstü yatağa uzanmasını sağlamıştı. Yaramaz omegasından böyle bir şeyi beklemiyordu. "Bebeğim bu ne böyle deliğine benden habersiz bu oyuncağı mı koydun" eşinin deliğindeki vibratörü çıkarmış titreşimli olduğunu görünce onu çalıştırıp tekrar deliğine sokmuştu. Gelen hamleyle inlemişti omega uzun zamandır bunları kullanmamıştı. Bogumla evlenmeden önce kızgınlıklarında kullanıyordu daha sonra zamanla kızgınlığı yön değiştirdiği için gerek duymamış ve atmıştı ama bu gün için yenisini almıştı. Deliğinde hissettiği titreşimlerle sürekli inliyor tırnaklarını eşinin kollarına geçiriyordu. "Aşkım cevap vermeyecek misin hmm"
"T- taehyung cevap belli değil mi s-sence" inlemeleri arasında konuşmaya çalıştı omega ardınden ellerini eşinin ensesine çıkarıp eşinin dudaklarını öpmeye başladı. Vibratör hala içinde hareket halindeydi ve onu hazırlıyordu. Fakat yetmediğini hissediyordu. "Alfa ahh yetmiyo bişi yap" demişti ağlar tonda. Taehyung -artık tam anlamıyla kızgınlıkta- ellerini vibratöre koyup onu çılarmıştı ardından dudaklarıyla deliğe yaklaşıp bacaklarına ve kasıklarına öpücük kondurup deliğe dayamıştı dudaklarını olduğu yere öpücükler koymuş ve emmeye başlamıştı. Omega ise dili hissediyor ıslandıkça ıslanıyordu bir süre deliği hazırladıktan sonra dilini çıkarmış ve havlusunu çıkarıp atmıştı bir köşeye eşinin üzerindeki elbiseye uzandığında "o üzerimde kalsa onla daha iyi hissederim" demişti göbeği büyüdüğü için çaklaklar oluşmuştu ve bu omu rahatsız hissediyordu eşinin de görmesini istemiyordu en azından şimdilik. Alfa eşinin ricasını kırmamış önce bebklerine sonra eşinin dudaklarına öpücük kondurup hazırladığı deliğe yavaşça girmişti. Sonunda istediği büyüklüğü alan omega yine inlemişti. Alfa ise eşinin darlığına inlemişti. İçinde gelgit yapan penis ve vurduğu o nokta gecenin en büyük çığlını attırmıştı omegaya ilk seferlerinde bu kadar çabuk bulması alfayı gururlandırmıştı. İkiside boşalmaya yaklaşınca alfa omegaya "izin verir misin mühürleme me " demişti omega ise boynunu açmış sessiz izin vermişti. Küçük öpücükler kondurmuş yalamış ve dişlerini geçirmişti. Omega bu acıya alışabileceğini düşünmüştü başta ama bu canını çok yakmıştı. Mühür tamamlandığında alfa dişlerini çıkarmış akan kanı yalamıştı. İkisi de yorulmuştu ama alfa durmayı istemiyordu. Omega onun isteğini anlamış gibi" bir tur daha yapalım bu sefer senin kucağında olmak istiyorum" demişti. Bu turda da üstte başlamıştı ama ne ara alta geçtiğini anlamamıştı. Bir tur daha seviştiklerinde bu sefer omega alfayı mühürlemişti. Her ne kadar yorulsalar bile alfa istemişti bu sefer üçüncü turu. Omega onu reddetmemiş hava aydınlanana kadar sevişmişlerdi. Belki bulundukları kattaki çoğu kişi onları duymuştu ama umursamamışlardı. Taehyung omegayı kucağına alıp güzelce yıkamıştı. Uykulu ve mızmız hallerinden sonra en sevdiği hali bu olmuştu sevişirlerken ki dağılmış görüntüsü. Duştan sonra eşini giydimiş oda servisiyle kahvaltı istemişti. Eşinin oturamayacağını biliyordu ve yemekle beraber kremde istemişti. "Acaba kas ağrıları için krem de getirebilirmisiniz?" Utanarak sormuştu. Resepsiyonda bulunan kişi var demiş ve getirmişlerdi. Bir süre uyumuş kahvaltıdan sonra kremi eşinin kalçasına ve deliğine sürmüştü. Tüm günleri yatakta geçmişti iki gün daha otelde geçirmişlerdi. Alfa omegaya iyileşmesi için süre vermişti. 3 gün otelde kaldıktan sonra alfa omegaya tatilde geçirmeleri için ev tuttuklarını söylemiş ve o eve geçmişlerdi. Burda daha rahat hissedecekleri kesindi. Kalacakları eve karpuz ve çilek dahil yemek için birçok şey almışlardı.biraz yarıda kestim çünkü çoook uzadı. Yarın dershaneye gidiyom telefonu alcaklarmış orgamım olmadan yaşam zor olcak sabır dileyin 🙏 ikielinibirleştirmişduaedeninsan
Ters köşe yaptım ama dimi ASDFGHKLJWHBRLVBABC
Neyse utanıyorum birazcık.Tekrar Neyse
Esen kalın~betly
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ruh eşi ve bir bebek/ TAEKOOK
FanficTAMAMLANDI Park jeongguk park bogum ile evliydi fakat eşinin eve gelmemesi veya geldiğinde ki davranışları yüzünden bıkmış ve boşanma davası açmıştı. Buna sinirlenen bogum ise jeongguk'a tecavüz etmiş ve terketmişti onu. O gün hamile kalan jeongguk...