part16

79 5 0
                                    

Gençler selam uzun zamandır bölüm atamadım (iki veya üç gün)
Havalar inanılmaz sıcak ve derslerim var bu yüzden yazamıyorum neyse şimdi başlayayım.

Yarışma günüydü seokjin ailesinin yanında olduğu için jeongguk öğrencilerin başındaydı yeonjun ve soobin henüz gelmemişti ve isimlerinin seslenilmesine bir kaç dakika vardı.
İsimleri çağırılmıştı ve üçü sahneye çıkmış yıldız şeklini oluşturmuşlardı (astro yıldızını düşünün) müzik girdiğinde koşturan iki kişi ve tamamlanan yıldız tam vaktinde gelmiş yıldız dağıldığında danslarına başlamışlardı. Kareografilerinde zor olan hareketler genelde yeonjun'daydı fakat sahne sırasında hareketlerini yavaşlatmış ve ya soobinl'e beraber yapmışlardı. Bi kaç dakika sonra son kısma geldiklerinde yeonjun ellerini kullanmadan takla atıp yere doğru yatıcaktı. Taklayı atmış yere yatarken soobin onu tutup kucağına oturtmuştu. Jüri ve seyirciler alkışlamış performans videosunu izlemek için biraz süre vermişti gruba o sorada jeongguk soobin ve diğerleriyle konuşmak için yanlarına gitmişti. "Soobin neler oluyo ayrılmadın çocuğun yanından" demişti biraz azarlamış biraz da meraklanmıştı. "Hocam grubu zorda bırakmamak için katıldı gösteriye bunuda olabildiğince azalttım onlar için özür dilerim" demişti. "Geç kalmamızın sebebi hastanede olmamızdı hyung dün seninle konuştuktan sonra olabileceğini düşündüm ve erkenden hastaneye gittik ama tahliller falan derken geciktik." Yeonjun durumu daha net açıklamıştı. Jeongguk ise bu habere sevinmiş "tebrikler çocuklar ama bu kareografiyi bozduğun anlamına gelmiyor soobin. Bize içecek bişeyler ısmarlarsın burdan sonra " demişti. Yeonjun kurdunun daha dikkatli davranması hakkında konuştuğunu bunun dışında normal zamanlarda da konuşmadığını söylemiş. Ve sebebini öğrenmek istediğini söylemişti. Jeongguk ise hamile olabileceğini kurdunu önceki zamanlarda baskılamak zorunda kaldığı için kendisine küstüğünü ve hissetmesini engelleyebileceğini söylemişti. (Cümleyi yazarken unuttum lan)
Daha sonra jüriler diğer yarışmacılarıda izlemiş kazananı açıklamak için herkesi çağırmıştı.
X grubu kareografiyi beğendik fakat aceleye gelmiş gibiydi bu yüzden tam puan alamadınız. 5 jürinin verdiği puanlar 13 ,17 ,8 ,12 ,7 toplam 57 puan
(.....)
Txt grubu kareografiniz harikaydı performans videonuzla farklı kısımlar vardı sebebini öğrenebilirmiyiz.
-soobin "ahh efendim yeonjun kendisi eşim ve buraya gelmeden önce hastanedeydik doktor daha dikkatli olmamız gerektiğini söyledi bu yüzden sahne sırasında ona dikkat etmeye çalıştım zorlanmasını önlemek için" demişti. İkizleri olacaktı doktorun dediğine göre ve yeonjun zaten küçük bir vücuda sahip olduğu için zorlanacaktı ve şimdiden ağrılarının başlamasını istemiyordu.
-jüri "anladım puan durumundan bahsedeyim öyleyse 19 ,19 ,20 ,18 ,20 ve toplam 96 puan ile en yüksek puanı alan grup siz oldunuz tebrikler " demiş ve 1. Olduklarını açıklamıştı. Bütün üyeler birbirine sarılırken jeongguk yanlarına gelmiş tebriklerini sunmuştu. Ertesi gün diğer grubun (skz) yarışmaları vardı ve onlarda 1. olacaktı. Hepsi jeonggukun evine gitmiş ve pasta kesip birinciliklerini kutlamıştı hamile olanlar dışında herpsi şarap içerken yeonjun ve jeongguk meyve suyu içiyordu.
"Soobin dur ya yılışma bi" yeonjunun mızıldanmasıyla
"Aşkım bebeklerim çok seviyorum sizi" diye sayıklıyordu soobin. Halledine gülmeye başlamıştı daha sonra çocuklar evlerine dağılırken kendiside duşa gitmişti doğumuna az vardı bu yüzden ağrıları artmaya başlamıştı tek dileği bi kaç gün sonra olmasıydı.

~ertesi gün

Aynı yarışma farklı bir grup
Diğer gruplar tamamlamıştı danslarını şimdi sıra 8 kişilik gruptaydı 4 alfa ve 4 omege eşleriyle beraber bir kareografi hazırlamış ve sunacaklardı jüriye. (S-class ya da gods menu olarak düşünebilirsiniz)

Jüri stray kids'i  çağırmış. Ve gösteriyi izlemeye başlamışlardı. Yaklaşık 5 dakikanın ardından salondaki herkes alkışlamaya başlamış ve tezahürat ediyorlardı. "Pekala gençler jüriler puanlama yaparken sizle konuşalım ne hissediyorsunuz sizce beğenirler mi" sunucu chan'a sormuştu. "bence beğenirler çünkü aylardır buna hazırlanıyoruz ayrıca bu kareografi hepimizin hayatını değiştirdi. Tek bir çift varken 4 çifte çıktık ve hepimiz mutluyken çabalarımızda olumlu sonuçlanır hocalarımız veya diğer arkadaşlarımız (dans kulübündeki) herkese bize karşı önyargılı olmadığı için ve bizi destekledikleri için teşekkürler " uzun soluklu cğmlesinden sonra jüriler bütün yarışmacıları çağırmış ve tek tek açıklamıştı diğer yarışmacılarla yüksek puan almıştı " en yüksek puan alan takım 100 üzerinden tam puan aldı gerçekten başarılılardı stray kids grubunu tebrik ediyorum " demişti. Birbirlerine sarılmışlar ardından onlarda jeonggukun yanına gitmişlerdi ağrısı olsa bile tae ile gösteriye gelmiş çocukları tebrik etmişti herkes evlerine dağılmış daha sonra kutlama yapmak için anlaşmışlardı taehyung ve jeongguk ise evlerine gitmişti jeongguk hemen koltuğa otururken taehyung ise yemek hazırlamaya başlamıştı. Doktor olarak eşinin durumunun farkındaydı. Bu yüzden bütün eşyaları hazırlayıp arabaya öncesinde koymuştu. Olası bir durumda direk arabaya binip hastaneye ulaşacaklardı. Yemeklerini yedikten sonra jeongguk tuvaletinin geldiğini söylemiş ayağa kalkarken suyunun geldiğini farkedip "tae tuvaletim değilmiş gelen" demişti hem heyecan hem korku hemde acıyla. Ağrısı ile kendini kasmaya başlarkan tae hemen kalmış ev anahtarını ve araba anahtarını cebine atarken eşini kucağına alıp arabaya gitmişti. Hemen hastaneye sürerken ailelerini de aramıştı. Hastaneye geldiklerinde " doktor yok mu eşim doğuruyor " diye bağırmış gelen sedyeye yatırmıştı onu  doğumhaneye girerken tae'yi içeri almamış kapıyı üstüne kapatmışlardı saatlerce sürecek bekleyiş başlamıştı işte.

Bir süre sonra aileleri gelmiş duvar kenarında oturan ve sessizce göz yaşı döken alfa ile hemen yanlarına koşmuşlardı.

(Ben jimini unuttum oda doğurdu bu arada bi ay oldu)
Ağladığı için endişelenseler de ekranda hala doğumda yazısını gördükleri için endişeleri kısa sürmüştü. Saatler sonra açılan kapı ile taehyung ayağa kalkmış gelen hemşireye "onlar iyi mi iyi olsunlar lütfen" demişti "bebek ve omega gayet iyiler birazdan normal odaya alınacaklar " demişti yarım saatin ardından omega ve bebek odaya alınmış önden tae ardından ebeveynleri odaya girmişti. Taehyung bebeği görünce gülümsemişti biyolojik banasıyla alakası toktu ve tamamen jeongguk'a benziyordu gözünün altında beni beyaz tenleri kahve saçları tamamen jeongguk'un çocuğu olduğunu kanıtlıyordu. Bebeği kucağına almış alnına öpücük kondurup kokusunu içine çekmişti çikolata gibi kokuyordu bebek omega oğulları. Onu beşiğe geri yatırmış jeongguk'una yaklaşmıştı. Yorgun olduğu bariz belliydi. Ama uyuyan yüzünden bile mutlu olduğu anlaşılıyordu. Onunda alnından öpmüş kokusunu derince solumuştu. Bir süre uyuyan ik omegayı izlemişti jeongguk uyandığında "sana benziyor tamamen kopyan çikolata kokulu minik birşey" demişti gözleri yine dolmuştu. Küçük bebeğin bogum'a benzememesi için aylardır dua ediyordu ve kabul olmuştu. " Tabi bana benzeyecek belki diğer çocuklarımız sana benzesin diye minik bi sürpriz yaparız ama şimdi düşünmeyelim onu çok yorgunum" demişti. Gerçekten yorgundu ve bir süre dinlenmek istiyordu.

Bir kaç gün hastanede kalmış ardından evlerine geçmişlerdi minik omega evlerinde hissettiği kokuyla mayışmış ve babasının kucağında uyumuştu taehyung bebeği beşiğine yatırmış eşininde rahatça yattığından emin olmuştu. Doktorun dediğine göre vajinası tam açılmamıştı bu yüzden sezeryan ameliyat olmuştu. Bu çoğu doğum da olabiliyordu. Dikişlerin bir süre ağrı yapacağını bildiği için geceleri eşi ve bebeğiyle ilgilenmiş sonra uyumaya devam etmişti bir kaç hafta sonra tamamen toparlanmıştı jeongguk artık yataktan çıkıp evde yürüyor bebeğini kucağına alıyordu. Artık hayatları tamamen değişmişti. İki kişilik çıktıkları eve asla iki kişi dönmeyeceklerdi

Bebiş erkek omega adı ne bilmiyorum şaka şaka minjun :))
Neyse görüşürüz diğer bölümlerde.

~betly
Esen kalın

ruh eşi ve bir bebek/ TAEKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin