1 ay sonra~
Taehyung eve geldiğinde evde sessizlik hakimdi. Normal zamanlarda işten döndüğünde eşi onun geldiğini duyduğunda onun yanına gelir boynuna sarılır ve günlerinin nasıl geçtiğini konuşurlardı. Elindeki market poşetlerini mutfağa bırakmış ve odalarına gitmişti. Yatakta dizlerini kendine çekmiş bedeni ve bacaklarının arasında uyuyan oğlu ve eşini görünce gülümsemişti. Minjun alfa babasının kokusunu hissettiğinde gözlerini açmıştı. Taehyung oğlunu görünce onu kucağına almış aşağıya, salona, inmişti. Koltuğa oturup oğluyla oynuyor ve eşinin daha rahat uyumasını sağlıyordu. Minjun iki ay sonra 1 yaşına giricekti. Akşam yemeği saatine kadar salonda oturmuş ve oğluyla oyun oynamıştı. Daha sonra oğlunu kucağına alıp mutfağa yemek hazırlamaya gitmişti. Kendisi etleri doğrarken oğlu onu izliyor arada babasının garip yüz ifadelerine ve seslere gülüyordu. Öte yandan midesi bulandığı için uyanan jeongguk oğlunu göremeyince telaşlanmış daha sonra eşinin çam kokusunu hissettiğinde telaşının boşa olduğunu anlamıştı. Banyoda rahatladıktan sonra aşağıya inmişti. Son günlerde sürekli uyukluyor yemek yerken midesi bulanıyordu. Ona göre havalar soğuduğu için üşüttüğünü düşünmüştü. Omegası son zamanlarda sessizdi fakat huzurluydu. Bu yüzden bunu da çok sorgulamamış büyük bir sorun olmadığını düşünmüştü. Aşağı indikten sonra mutfağa girmiş oğluyla konuşan eşini kapıdan izlemişti. "Oğlum baba uyanır birazdan sen hala burda tembellik yapıyorsun hiç yakıştıramadım." Dedikten sonra kapıdan gelen kıkırdama ile oraya dönmüş uykudan uyanan eşini görmüştü. "Bir daha gülsen ya bir ömre bedel o ses"
"Hey utandırmayı kes ne yapıyorsunuz burda böyle" deyip oğlunun yanına gitmişti. Kucağına alacakken "dur aşkım kucağına alma belin ağrır otur hadi herşey hazır" desi taehyung. Jeongguk eşinin dediğini yapıp sandalyeye oturmuş oğluyla o şekilde ilgilenmişti.
Taehyung yemekleri masaya koymuş ve ikili yemeye başlamışlardı. Bir kaç lokmadan sonra midesinin bulanması ve sofradan kalkıp banyoya koşması aynı zaman aralığındaydı. Banyoda yediklerini çıkartırken taehyung çoktan yanına ulaşmış ve sırtını sıvazlıyordu onu rahatlatmak için.
"Bebeğim daha iyi misin hmm" dedi taehyung biliyordu ki jeongguk hasta olmayı ve kusmayı hiç sevmiyordu. Fakat bir süre jeonggukun haberi olmadan bebekleri onu kusturacaktı. "Boğazım acıyor hiç sevmiyorum bunu" demişti gözleri dolmuştu çoktan "sakinleş bebeğim hadi içeri geçelim sana rahatlaman için çay içireyim sonrasında uyursun" rahatlaması için konuşmuş ve jeongguk'un yüzünü ve ağzını yıkadıktan sonra içeri geçip dediği gibi ada çayı yapmıştı. Jeongguk çayın kokusunu pek sevmese de hızlıca içmiş ve koltuğa geçmişti uyumak için eşinin ve çocuğunun yanında kalmak istemişti. O uyurken taehyung ise geleceklerini düşünüyor. Eşinin mutsuz olacağı herşeyi yok etmek istiyordu.~3 hafta sonra
Minjun 11 aylık olmak üzere
Bebekte 1 ay 3 haftalıkJeongguk hamile olduğunu farketmişti. Sürekli uyuklaması midesinin bulanmasını önce üşütmeye bağlasa bile bir gün jimin ile yanlızken ona söylemiş ve arkadaşı ona test yapması gerektiğini söylemişti. Aynı gün içinde testi yapmış ve hamile olduğunu öğrenmişti. Şimdi ise doktor randevusundan çıkmış bebeklerinin ilk fotoğrafını aldıktan sonra eşine sürpriz yapmak için alışverişe çıkmıştı. Minjun'u ailesine bırakmıştı bir süreliğine. Kalp şeklinde hediye kutusunun içine aldığı iki küçük bebek ayakkabısını ve ultrason fotoğrafını koymuştu. Şimdi eve gidip güzel yemek hazırlama zamanıydı. Yaklaşık bir saat sonra eve gitmiş üzerini değiştirip mutfakta yemek yapmaya başlamıştı. Miyeok-guk çorbası (yosun çorbası) pirinç keki ve mochi yapmıştı. Yemekler tamamen hazırlandığında saate bakmış ve eşinin gelmesine yarım saat kaldığını görünce banyoya girmişti. Kısa ve etkili bir duşun ardından odalarına dönmüş üzerini giyip saçlarını kurutmuştu. Krem sürdükten sonra salona gidip eşini beklemeye başlamıştı. 15 dakikanın ardından eşi geldiğinde kapıya gitmiş ve eşine sarılmıştı. Taehyung eşinin bu karşılamasıyla şaşırmıştı fakat eşinin şakağını öpmüş ve sarılışına karşılık vermişti. "hadi üzerini değiştir yemek yiyelim." Dedi jeongguk pekala bu olay tae için garip gelmişti. Eşini onaylamış odasına gidip üzerini değiştirmişti 10 dakikanın sonunda mutfağa gittiğinde eşinin tabakları hazırladığını görmüş ve yosun çorbasını gördüğünde eşinin planını anlamıştı. Eşinin planını bozmak istemediği için "bugün birinin doğum günü müydü neyi kutluyoruz" dedi jeongguk ise gülümsemiş fakat eşine cevap vermeden sandalyesine oturmuştu. "hadi yiyelim artık sonra sana birşey söylemek istiyorum " dedi .Yemeklerini yemeye başlamışlardı. Daha sonra jeongguk birşey demeden kalkmış odalarına sakladığı hediye kutusunu alıp eşinin yanına dönmüştü. Kutuyu eşine vermeden önce "zaten anladın birşeyi kutladığımızı ama şimdi daha anlamlı olacağına inanıyorum" demişti. Eşi hediyeyi açtığında içinde gördüğü iki ayakkabıyla gerçekten şaşırmıştı. Eşinin hamile olduğunu hissetmişti ama ikiz olduklarını oda bilmiyordu. Düzgünce sevinebilmek için eşine dönmüş "i-ikiz mi" demişti hem kekelerken hem de gözlerinden yaşlar akarken. "Öyle minjun'a iki kardeş geliyor" demişti. İkiside birbirine gözlerini terkeden yaşlar eşliğinde bakıyor ve mutluluklarını paylaşıyorlardı. Taehyung sessiz mutluluğa dayanamamış ve ayağa kalkıp eşini kucağına almıştı. Eşini kucağına döndürürken" çocuklarım oluyor "demişti hem ağlıyor hem de deli gibi kahkaha atıyordu. Jeongguk ise kucağında olduğu adamın dönmesini durdurmaya çalışıyordu. "Tae dur başım-" cümlesi bitmeden eşi onu salona götürmüş koltuğa yatırdıktan aonra kendi kafasınıda omeganın göbeğine koymuştu. Kendi kafasına göre ikizlerle oynuyordu. "Bebeklerim benim güzel bebeklerim abiniz de bende sizi bekliyorum. Babanızda bekliyordue eminim buna. Bir tane sanıyordum ben sizi hayatıma daldınız iki kişi"
"Bi saniye bir tane mi sanıyordun nasıl"
Aşkım şöyle ki ilk günden beri farkındaydım. Sadece ikiz olduklarını bilmyordum" dedi korkarak.
"Ya bende sabahtan beri nasıl hazırlasam diye düşünüyorum sürprizi beyfendinin haberi varmış zaten" triple söylenmişti omega olan elbette bu tribi gerçek bir trip değildi. Günün sonuna kadar taehyung ona kendini affettirmek için sırnaşıp durmuş sürekli onunla uğraşmıştı. Jeongguk ise eşinin keyifli hallerini gülerek izlemiş eşinin bakışları ona dönünce tribine kaldığı yerden devam etmişti. Geceleri bu şekilde devam etmişti. Gelecek günleri de böyle olacaktı. Mutlu ve huzurlu.
Arkadaki pembe seyi kutunun içinde gibi düşününMax iki bölüm sonra final çok uzatmak istemiyorum bundan sonra kısa bi ara verip belki yeni bir fic yayınlarım ya da onu da taslakta tamalayıp öyle yazarım
Onunda konusu omegaverse olur ama kızgınlık gibi olaylar olmaz o sahneleri yazarken utançtan geberiyom zaten kısa kestiğimi okuyanlar farkediyordur neyse kçok konuştum. Babay 🥺😘İlham gelmiyo ztn kimse de okumuyor bu bölümü 2 günde fln bitirdim
Simdi de ders çalışacağım kendinize iyi bakın iyi okumalar
Esen kalın
~betly
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ruh eşi ve bir bebek/ TAEKOOK
FanfictionTAMAMLANDI Park jeongguk park bogum ile evliydi fakat eşinin eve gelmemesi veya geldiğinde ki davranışları yüzünden bıkmış ve boşanma davası açmıştı. Buna sinirlenen bogum ise jeongguk'a tecavüz etmiş ve terketmişti onu. O gün hamile kalan jeongguk...