İki haftalık hastane sürecinden sonra ikili jeongguk'un ailesinin evine tekrar dönmüştü taehyung ile sürekli yattığı için bebeği biraz daha büyümüş ve olması gereken normal konuma ulaşmıştı bu süreçte taehyung ile kaynaşmış ve daha yakınlaşmışlardı artık küçük öpücüklerden utanmıyordu mesela. Düşük tehlikesi hala olsada eskisi gibi fazla değildi ve bu hem alfayı hemde jeongguk'u sevindiren bir haberdi. Jeongguk'un odasında yatakta kıkırdayan ikili mutluydu alfa omegayı utandırmaya çalışıyor omega da huysuzlanıp alfasına cilve yapıyordu "ya teyung Isırma yanaklarımı ya izi kalıyo babam dalga geçiyo benimle"demiş ve kafasını yanındaki göğüse koymuştu. "Ama omegam çok tatlı hafif tombiş Isırmazsam yataklara düşer mişim hoşik söyledi" deyip bayılır gibi yapmıştı hoseok ile tanışan ve daha sonra sohbet eden jeongguk kıkırdamıştı. Çünkü hoseok'un öyle demeyeceğini biliyordu ama alfasının oyuncu tavrı hoşuna gitmişti "yalancı alfam hoşik demez öyle ama ama yine de sadece öp yanağımı" deyip yanağını işaret etmişti alfaya. Fırsat bulan taehyung ise dişlerini hafifçe geçirmişti daha öncesinde ısırdığı için kızaran yanağa. "ya pis alfa niye ısırıyorsun ya" deyip kucağına çıkmıştı alfa'nın kabul olduğu yerin farkındaydı kalçasının altındaki sert bacaklarını hissediyordu ve alfa'nın gücüne bir kez daha şahit olmuştu. Ama bunu düşünmeyi bırakıp alfanın omzuma ve boynuna dişlerini geçirmeye çalışmıştı "beni mi mühürlemeye çalışıyorsun omegam yoksa intikam mı alıcaksın hım" demişti sırıtarak "hmm mühürliycem seni omegana bırak kendini acımıycak canın" demişti omegada oyunculukla bu şekilde mühürleyemeyeceğini biliyordu ama ikiside bu oyunu bozmamış ve kıkırdamaya başlamıştı"omagama güveniyorum tabiki" deyip oda önündeki kahverengi saçı öpmüştü. Omeganın lavanta kokusu çok güzel hissettirmişti ve bu his asla bitecekmiş gibi değildi 2 gün sonra mahkeme vardı babasına ve savcı olan namjona güveniyordu.
-2 gün sonra mahkemede-
"Ama efendim onu seviyorum ne olur ayırmayın demişti bogum parayı kaybetmeyi istemiyordu "sevseydin eğer ne durumda olduğuma bakardın daha nasıl bi kızgınlık yaşadığımı bilmiyorsun ve yanımda olup bana sarılman gereken zamanda tecavüz ettin bana" demişti ağlamamaya çalışan jeongguk herkes omeganın güçlü olmaya çalışmasına hayran kalmıştı öte yandan rutinine az süre kalan taehyung ise omeganın kızgın ama ağlamaklı ifadesine karşı ne yapmalı emin değildi. Kurt tarafı karşıdaki adamı omegasını üzdüğü için dövmeyi mantıklı tarafı ise omegaya sıkıca sarılıp herşeyden korumayı istiyordu kendisi ise sinirli omegasına yükseliyor gözlerine bakınca onu güldürmek için herşeyi yapabileceğine inanıyordu. Sessizleşen salonda hakim çekici vurmuş ve "karar" demişti. Herkes ayağa kalkınca sözüne başladı"park bogum'un eşi olmasına rağmen iyi davranmadığı jeongguk ile boşanmasına karar verilmiştir park bogum'un jeon jeongguk'a 500 metre yaklaşmaması ve mühürlemeden hamile bıraktığı için yıllık yüzbin won ödemesine karar verilmiştir." Alkış sesleri cezasını duyan bogum'un şaşkın ve sinirli surati, sevinçle alfaya koşan ve kucağına atlayan omega, herşey kısa bir sürede olmuştu salon boşalmış herkes evine gitmek üzere yola çıkmıştı omegayla evli olduğu süre boyunca şirketin başında olan bogum boşandıkları için zaten parasızdı ve cezayı nasıl karşılayacaktı emin değildi.
Alfanın kucağında giden omega bacaklarını beline kollarını da omzuna sarmış ve alfanın yanaklarını öpüp duruyordu alfa halinden memnundu ama sürekli gözlerinin önüne gelen jeongguk yüzünden yere düşmemeye çalışmak zordu. nihayet arabaya geldiklerin de kucağından inmeyi reddeden omega yüzünden arabanın arkasına oturmuşlardı arabayı yoongi kullanırken yanında jimin oturuyordu diğer arabayla donghyun ve hajoon geliyorlardı taehyungun arabası ile taenin babası ve annesi geliyordu.büyükler jeonggukun evine giderken gençlerde haber vermiş ve dışarıda gezmeye karar vermişti. Sakin bi kafeye geçmişlerdi "jiminie hyung sende hamişsin niye bana söylemedin ki ?" Diye sormuştu jeongguk. Ona henüz söylemeyen jimin nerden öğrenmiş olabileceğini düşünüyordu. "Sen nasıl farkettin ben belki üzülürsün diye söylemedim sana" demişti jimin de. "Hyungie dün yemek yerken sürekli yüzün buruşuyordu. Miden bulanıyor gibiydi ay ayy kaç aylık yeğenim?" Heyecanla hızla sıralamıştı cümlelerini "7 haftalık " demişti sessizce jeongguk ise "ohaa bir ay var bebişlerimiz arasında hyung bak burda da kopyalamışım seni" deyip büyük bir kahkaha atmıştı. Onun gülüşünü gülümsemeyle izleyen taehyung beline sarılmıştı ruh eşinin "evet hep kopyalıyorsun beni önce busan'da ben doğdum sonra da sen önce benim bebişim olcak sonra da senin "demişti oyunu devam ettirerek "yoongi hyung lütfen eşine söyler misin ona küstüm çabuk gönlümü alsın" demişti jimin neden bir anda trip yediğini anlamasa da özür dilemişti ve küs kalamayan jeongguk ise affetmişti en yakın arkadaşını. garson geldiğinde içeceklerini sipariş etmişler ve beklemeye başlamışlardı kızgınlığı iyice yaklaşan alfa eşi için kendini kontrol etmeye çalışıyordu fakat omegası çoktan farketmişti ve alfa kurda cilve yapıyordu. Jeongguk'ta farketmişti ama ne yapması gerektiğini bilmiyordu hem hamileydi ve bebeği zarar görebilirdi ayrıca taehyung bunu kabul etmezdi bundan emindi bu yüzden Taehyung'a yaklaşmış ve iyice sarılmıştı. Jeonggukun bu hamlesiyle Taehyung burnumu önündeki saçlara yaklaştırıp kokusunu içine çekmişti. Bu durumunu zorlaştırmıştı ama kendini tutmaya devam ediyordu. Jeongguk ise sürekli masalarına daha doğrusu ruh eşi olan alfaya bakıyorlardı. Kokusu gittikçe yoğunlaştığı için omega kurdu bedenini almak istercesine kendini zorluyordu. Eh kurdu bedenini ele geçirmeseydi yerinde kıskançlıkla oturup sadece alfaya sarılacaktı alfa'nın kucağına oturmayı kimse ondan beklemiyordu kendisi de dahil. Göğsü göğsüne denk gelicek şekilde ayakları sandalyenin yanından aşağı sarkıyordu. Kollarını boynuna sarmış kafasını boynuna koymuş ve etrafındaki omegalara o benim diyerek hava atmıştı taehyung için ise işler pek yolunda değildi ama ellerini omeganın beline sarmış ve gözlerini kapatmıştı. Ortamın garipliği birkaç flaş sesi ve garsonun gelmesiyle dağılmıştı taehyung gözlerini açınca jiminin fotoğraf çektiğini görmüş garsonu ise garip bakışlarla göndermişti kucağındaki omeganın kulağına "bebeğim diğer tarafa doğru dön de içeceğini iç hadi" demişti kucağından inmesini istemiyordu. Jeongguk hemen ayağa kalktı ve bu sefer sırtı alfa'nın göğsüne gelicek şekilde oturdu. Jimin'in bakışlarını görünce utansa da kendince eşini diğer omegalardan koruması gerektiğini düşünüyordu omega. Elini alfasının eline uzattı ve parmaklarıyla oynarken aynı anda çilekli limonatasını içti. Bir kaç saat orda oturduktan sonra yoongi ve jimin önce jeongguk ve taehyung'u evlerine bıraktı daha sonra kendi evlerine yola koyuldular. Jeongguk hala eşine sarılıyor sürekli ona kur yapıyordu. Beraber yatak odasına çıktılar. Jeongguk yine taehyungun kucağında oturuyordu. Eşinin kokusu burnuna dolarken kendini iyice omegasına teslim etmişti. "Alfa seni çok seviyorum ama bebeğime zarar gelir mi sey yaparsak" diye sormuştu omega kurt alfa kurda. Taehyung omeganın utançla aynı zamanda arsızca söylediği cümleyle sırıtmış ellerini omeganın beline yerleştirip kucağındaki yerini sabitlemişti. Omega artık tam kasıklarında oturuyordu. "Omegam bebeğimize zarar gelmez ama yine de yapmayalım tamam mı ama sen böyle kasıklarımın üzerinde oturup tatlı tatlı dudak büzersen seni ısırırım haberin olsun." demişti. Jeongguk ise kızarmak yerine gülmüş ve dudaklarını daha bükerek alfanın kucağında hareketlenmişti. Alfa nefesini tutmuş ama aletinin üzerindeki hareket sebebiyle hırlamıştı.
(Köpek misin amk ne hırlaması)
Önündeki omeganın boynundan tutarak gerçek bir fransız öpüşmesini başlatmıştı.
(Fransız öpüşmesi dil kullanılan sey iste ciddi ciddi yicek hamiş omegayı)
Bir kaç dakika kapının açılması ve kapanması aynı anda olmuştu. İkili kapıya doğru dönmüşken kapının ardından" çocuklar üzgünüm yemeğe çağırıcaktım "diye seslenen Donghyun'u duymuşlardı. Pekala gerçekten komik aynı zamanda utanç duyulan bir andaydılar fakat ikiside yatakatn kalkmış üstlerini düzeltmişlerdi. Dudakları için yapacak pek bişey yoktu elbette.
Jeongguk odadan çıkmadan önce taehyung'a bakmış herşeyin yolunda olduğunu görünce el ele odadan çıkıp aşağı inmişlerdi taehyung'un aileside buradaydı ve gençleri dudakları şiş bi şekilde görünce gülmelerini duyduramamışlar bütün yemek boyunca aileler ikiliyle dalga geçmişlerdi. Artık bitmişti mutlulardı engel yoktu.Evet o kısımda utandım mı hayır ama henüz erken diye düşündüm daha jeongguk kızgınlığa giricek ve tatlı tatlı manzaralar göreceğiz bu arada taenin babası ve jeonggukun alfa babası zaten arkadaşlardı. Ama tae ve jeongguk hiç karşılaşmamışlardı bu zamana kadar aile buluşmalarında bile ikili okullarından dolayı yemeklere katılamıyorlardı.
Okuduğunuz için teşekkür ederim 🥺♥
~betly
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ruh eşi ve bir bebek/ TAEKOOK
Fiksi PenggemarTAMAMLANDI Park jeongguk park bogum ile evliydi fakat eşinin eve gelmemesi veya geldiğinde ki davranışları yüzünden bıkmış ve boşanma davası açmıştı. Buna sinirlenen bogum ise jeongguk'a tecavüz etmiş ve terketmişti onu. O gün hamile kalan jeongguk...