Batu = Uyudun mu?
Telefonun bildirim sesiyle gözlerimi ovuşturarak açıp hafif doğrulup yastığın altındaki telefonu buldum.
Siz = Dalmıştım
Batu = Ha pardon
Batu = Sonra yazarım o zaman
Siz = Sorun değil söyle
Batu = Arim mi
Mesajla uyku sersemliğimi atmış yüzüme de kocaman bir gülümseme yayılmıştı. Sohbetten çıkıp arama kısmına girip aradım.
Açtığında bir iki dakika hiç bir şey söylemeden susmuştuk.
" Çok güzelsin"
"Nerden aklına geldi şimdi bu?"
"İçimden geldi. Fotoğrafına bakıyordum. Attığın fotoğrafa"
" Güzel çekmişsin. Atmak istedim. Sende çok güzel gülüyorsun. Gülümsemen bulaşıcı. "
Sesinden güldüğünü anlayabiliyordum.
"Sayende."
Yine ufak bir sessizlik.
" Selimin attığını gördün mü?"
Sessizliği bozan sorumla oflayarak cevap verdi.
"Gördüm malesef."
"Nolacak Bilgeyle araları?"
"İnan bilmiyorum. Yani Selim kaç yıllık arkadaşım. Bilgede öyle ama. Ne yapmaya çalıştıklarını çözemiyorum."
"Bilgenin istediği belli. Selim madem ufakta olsa hoşlanıyor. Hiç yoktan arasına mesafe koyamaz mı?"
"Gelde bunu ona anlat işte. Ne Bilgeden geçmek istiyor ne de arkadaşlarından. Gerçi arkadaş dediğin arkadaş mı o da belli değil ya. Neyse."
"Yalnız kalıp konuşsalar."
"Yok yok. İkiside ateşle barut gibi şuan. Yalnız kalmaları kimsenin hayrına olmaz. Hem sen sıkma canını. Ben senin sesini duymak için aramak istedim. Başkalarından konuşuyoruz. Şuan onlar için yapabileceğimiz pek bir şey yok."
Derin bir nefes koyverdim. Bilgenin çaresizce ağlaması Selimin arkasından çıkıp gitmesi herkesin moralini çok bozmuştu. En doğrusu oturup sakinleşmelerini beklemekti sanırım.
Tek şansım Batuydu galiba. O olmasaydı şuan genel gece rutinlerimden birini yaparak yani ağlayarak uyuyakalmıştım.
"Gerçekten mi?"
"Ne gerçekten mi?"
"Şansın mıyım?"
"Nasıl duydun?"
"Ee dışından söyledin."
Utanarak elimi alnıma vurdum.
"Aptalım."
" Yoo. Şapşalsın sadece. Duygularını öğrenmek hoşuma gitti."
Ne diyeceğimi bilemediğim için susarak karşılık verdim.
"Hadi uyu. Daha sonra konuşuruz. İyi geceler"
"İyi geceler."
"Uyumadan önce sakın ağlamak yok. Tamam mı sümüklüm?"
Gülerek tamam deyip telefonu kapattım. Garip ve çok saçma bir şekilde sümüklüm demesi hoşuma gidiyordu.
Huzurla başımı yastığa koyup gözlerimi kapattım.